Hier wat screens
Het spel schijnt de GT van de PS2 op de XBOX moeten worden, ik vind dat persoonlijk nogal een statement en heb echt wel mn vraagtekens of ze dat zal lukken. Maar desalniettemin .. het spel ziet er wel lekker uit zeg!
Het concept:
Bouw je eigen auto, laat een monteur je auto steeds tunen, winnen geeft uitbreiding aan de garage en onderdelen. Uiteindelijk als je vele successen (Ben niet zeker van die 2x s in dat woord) hebt geboekt dan word je auto in productie genomen en worden er auto's verkocht door jou.
Je begint in de simpele klasse natuurlijk, roadsters met een top van maar 200 km/h
Dan de sportscars en daarna de dreamcars ( think Mercedes CLK GTR en McLaren F1 )
Grafisch rocked dit spel al, maar qua handeling schijnt het een mix tussen SEGA GT 2002 en Project Gotham Racing te zijn.
En dat is praat!!
Erg mooi spelleke, iig mooier dan SEGA GT en PGR. Mist misschien de flair over de auto's (weet dat niet precies meer ) en grootste minpunt is dat het'bouw je auto' concept er gewoon niet lekker uit komt.
Ik vraag me trouwens af wie heeft gezegd dat RE de GT op de Xbox moet worden? Alleen Sega GT is daar tot nu toe mee vergelijken (nouja, tot de release, daarna niet meer ) maar RE gaat toch weer een heel andere kant uit. Speelt wel veel lekkerder dan GT, ook veel sneller, maar mist dan weer de diepgang van GT..
quote:Sterker nog aan de hand van jou hands on wilde ik hem hier op het forum ook benoemen
Op vrijdag 3 januari 2003 10:18 schreef WouteRF het volgende:
Weet niet of dit als spam op wordt gevat, maar ik heb hem vorige week uitgebreid kunnen testen : Racing Evo Hands-on preview
*Blij is niet klakkeloos je gequote te hebben*
Euhm, wat betreft die Gt wannnabe.. waar ik het heb gelezen weet ik niet meer, was ergens omstreeks de E3 vorig jaar. En reken maar dat ik dan mn oren spits!
Sega Gt, is een beetje te vergelijken met GT.. maar is het absoluut niet geworden... lijkt me ook sterk als ze het waar kunnen maken, maar ja je blijft hopen he.
quote:Ik gebruik XBOX-world vaak als bron.
Op vrijdag 3 januari 2003 10:18 schreef WouteRF het volgende:
Weet niet of dit als spam op wordt gevat, maar ik heb hem vorige week uitgebreid kunnen testen : Racing Evo Hands-on preview
quote:Erg cool concept inderdaad.. dat is inderdaad een verbetering op andere race games.
Op vrijdag 3 januari 2003 10:45 schreef WouteRF het volgende:
Het concept is inderdaad fantastisch, nouja, het plan zoals ze dat presenteerden een aantal maanden geleden. Het onderhouden van een race-team, bouwen van concept-auto's, hoe vet is dat? Ik was erg benieuwd naar hoe ze dat dan precies zouden gaan doen (het hele auto bouwen gebeuren) maar dat blijkt dus niet heel veel meer te zijn dan het kiezen van 1 van de 3 concepten en daarna nog wat automatische upgrades..
Denk je trouwens dat die optie van maar keuze uit drie modellen word uitgebreid? Misschien wel met xbox live levels en modellen downen?
Want dat zou denk ik wel een punt zijn weer waarom het geen mega spel zou worden dan.. je wilt als gamer vrijheid daarin.. en niet maar een vinger maar de hele hand !
Overigs.. xboxworld is mn startpage thuis
quote:Woei
Op vrijdag 3 januari 2003 10:53 schreef Bastard het volgende:Overigs.. xboxworld is mn startpage thuis
Het begint erg vreemd en kinderachtig : Je ziet en mannetje (later blijkt het je monteur te zijn) die door een vervallen garage sluipt en zegt van "Wow hier kunnen we ons race-team wel starten!" en dan loopt die nog wat verder en vind hij 3 concept-drawings. Je ziet dan (geschetst) 3 auto's van verschillende hoeken en daar kan je uit kiezen. Vreemd genoeg is er maar 1 auto waarmee je als nieuweling echt kan winnen, de andere 2 waren gewoon te langzaam (hoop dat dat nog wordt uitgebalanceerd). Maar goed, je kiest een auto en dan na een aantal maanden sleutelen komt je monteur enthousiast naar je toe om te melden dat de bak klaar is.
Je zit in een soort 3D garage waar je niet zelf kan rondlopen maar wel kan kiezen bepaalde dingen te bekijken. Zo schuilt er achter een boekenkast het save/load/optie's-menu. Even verderop staat je auto die je dan een kleurtje kan geven, kan bekijken en later in het spel kan je ook de downforce, gear ratio en ik geloof de remmen (of het sturen) ietwat veranderen.
Om te racen ga je naar een soort prikbord waar je een aantal league's ziet staan. Je begint bij de 1e waar je 4 race's moet rijden (en winnen) om naar de volgende league te komen. Bij de 2e league is die monteur zo enthousiast geweest om een sales, research en development corner op te zetten. In de 3D garage modus (daar zit je standaard na elke race) kan je daar dan ook gaan kijken. Daar worden auto's ontwikkeld en worden punten verzameld die je in de race wint. Bij bv 100 punten kan je een 2e roadster ontwikkelen. Onnodig aangezien je al de snelste roadster hebt . Je kan ook doorsparen naar 300 zodat je een sports-car kan gaan brouwen. Eenmaal aangekomen bleek daar stopte dus helaas, heb die concepten niet kunnen zien. Heb wel in de arcade mode (gewoon quick race) met wat auto's van andere klasse's gereden waarvan de snelste de 'Dream Cars' zijn : Mercedes CLK GTR, McLaren F1 etc. Daartussen zitten nog een aantal andere klasse's met auto's die je normaal gesproken niet ziet in andere games (Toyota Supra etc)
Ondertussen wordt je motor home steeds moderner en uitgebreider. Soms wordt je auto ook nog wel iets geupgrade maar daar kan je zelf niet over beslissen.
quote:nee, ik heb er een keer gepost maar verder niet serieus
Op vrijdag 3 januari 2003 11:29 schreef WouteRF het volgende:
[size=1]
[..]Woei
Jij ook op forum zitten of niet?[/size]
Word xbox live compatible dat je weet? Online racen is nog cooler.
quote:Daar baal ik stevig van
Op vrijdag 3 januari 2003 12:09 schreef WouteRF het volgende:
Helaas, keine Xbox Live
Leek me zo mooi als je je zelfgemaakte auto's online tegen elkaar kon laten racen... Waarom komen ze nou niet op dat idee daar.
quote:Gatverpielekes.... Wat een mooie plaatjes... kijk nou eens!!! Damm!!! Die laatste 2 zijn toch ongeloofelijk mooi!!
Op zaterdag 4 januari 2003 16:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Deze game gaat roeleren..
quote:Ik vind vooral het 7de plaatje erg moot..Met dat huisje boven de weg..Er komt zelfs rook uit de schoorsteen..
Op zaterdag 4 januari 2003 17:29 schreef Bastard het volgende:[..]
Gatverpielekes.... Wat een mooie plaatjes... kijk nou eens!!! Damm!!! Die laatste 2 zijn toch ongeloofelijk mooi!!
Zijn wel grote hi-res filmpjes...
quote:Vanmiddag haal ik BF1942 denk ik
Op woensdag 5 februari 2003 14:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hij ligt in de winkels!!!!
quote:vorige week nog voor ¤46,- bij GCshop.nl .. nu 50.00
Op woensdag 5 februari 2003 14:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hij ligt in de winkels!!!!
quote:Nu pas?
Op woensdag 5 februari 2003 14:49 schreef Bastard het volgende:[..]
Vanmiddag haal ik BF1942 denk ik
quote:Spammert..
Op woensdag 5 februari 2003 15:04 schreef Passione het volgende:[..]