abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 november 2000 @ 20:23:58 #1
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_501852
Mijn hondje (Jack Russel) Dimple heeft voor een commercial opgetreden (een Zorgverzekeraar voor Friezen) en nu wordt het filmpje alleen maar in Friesland uitgezonden en ik wil zo graag weten of hij het goed gedaan heeft.
De opnames waren zeer chaotisch maar ik heb meegekregen dat die vent zich een paar keer verkleed en dat Dimple in een stoel zit en zijn afkeuring laat blijken en dat ze daarna de deur uitgaan terwijl hij vrolijk springt.

Iemand aanwezig die dit gezien heeft?
De opdrachtgever wil de (vhs videotape) wel op de site (www.animokum.nl) zetten maar heeft geen idee hoe dat moet dusssssss.... please vertel me iets als je het gezien hebt.
Dank....

Tegenslag doet de vlieger stijgen.
pi_501861
O jee dat betekend dat we naar Omrop Fryslan moeten kijken. Weet je wel wat dat betekend. Weet je wel wat ik daarvoor moet doen?

Ik moet eerst 10 minuten lang wachten totdat er eens reclame komt. In die tijd kijk ik naar oersaaie programma's over belachelijke onderwerpen.

Maar vooruit ik zal even voor je kijken. Nog even wat feedback: ik vraag me af of dit het goede forum hier voor is, en die titel suggereert dat dit weer zo'n FOK!telling van Friezen is maar ja, ik zal ook niet zeuren.

Een politiek programma nu

dinsdag 28 november 2000 @ 20:45:40 #3
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_501899
Sterkte Num!
Treat everyone with politeness, even those who are rude to you - not because they are nice, but because you are.
pi_501912
Wilgje heeft me weer wakker gemaakt.

Het blijken de gedeputeerden te zijn die klagen dat niemand ze kent, en ze vragen zich nu af hoe dat komt
NOg steeds geen reclame, waarom doe ik dit eigenlijk

pi_501937
AAaaa eindelijk reclame, maar geen hond
pi_501944
quote:
Op 28 november 2000 20:59 schreef Num het volgende:
AAaaa eindelijk reclame, maar geen hond
Anders gooi je de videoband er in
neem je alles op en spoel je later van reclame naar reclame
bad to tha bone
pi_501950
Komt collega-fries Craziest nu nog eens mee aanzetten hoor
pi_502178
Tuurlijk zijn hier Friezen aanwezig, maar om nu midden in de nacht naar O F te kijken, dat laat ik maar even zitten
Hatsjoe!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')