Ben ik de enige hier die Youp een uitgerangeerde komiek vindt die nog steeds teert op een kunstje: Freek de Jonge na doen door wat om zich heen te schoppen.
Hij is zo voorspelbaar dat je al weet wat er gaat komen. Maar dat is mein mning whe he he he
quote:Van een duitser verwacht ik eerlijk gezegd ook niet dat ie Youp leuk vindt
Op dinsdag 31 december 2002 10:25 schreef Stormvogel het volgende:
...mein...
Vind het 'youp stom vinden' een beetje een hype aan het worden, je telt niet mee als je niet schopt ofzo.
quote:Van een newby verwacht ik ook niet dat je deze gevleugelde Fok!-uitdrukking begrijpt.
Op dinsdag 31 december 2002 10:28 schreef HaMM3R het volgende:[..]
Van een duitser verwacht ik eerlijk gezegd ook niet dat ie Youp leuk vindt
quote:Waarom, je vindt iemand grapppig of je vindt iemand niet grappig.
Op dinsdag 31 december 2002 10:29 schreef Luigi het volgende:
Ik heb er wel zin in.Vind het 'youp stom vinden' een beetje een hype aan het worden, je telt niet mee als je niet schopt ofzo.
quote:Van een die-hard fok!-er had ik wel betere spelling verwacht.
Op dinsdag 31 december 2002 10:30 schreef Stormvogel het volgende:
...newby...
Conclusie: Oudejaarsconference door Youp van 't Hek? Ik kijk er naar uit...
DD
quote:Ik vind hem, over een hele conference genomen, erg grappig. En ik denk dat er een heleboel mensen rondlopen die ooit eens 5 minuten hebben gekeken, de algehele sfeer jegens hem hebben geproefd, en nu lekker hard meegillen dat -ie zuigt.
Op dinsdag 31 december 2002 10:30 schreef Stormvogel het volgende:Waarom, je vindt iemand grapppig of je vindt iemand niet grappig.
En Youp die Freek nadoet? Nou sorry hoor, die 2 verschillen ongeveer net zoveel van elkaar als Rosenmoller en Dijkstal. Totally different ballpark.
Youp is en blijft erg grappig...
Maar jah, dan kan er af en toe nog wel een goede grap tussen zitten.
Maar nee, een enorme youpfan ben ik niet. Zeker niet sinds zijn hypocriete gedrag eerst bij dat Tara Singh Varma gedoe en later ook met Fortuyn.
[Dit bericht is gewijzigd door I.R.Baboon op 31-12-2002 10:51]
Mijn video staat in ieder geval startklaar voor vanavond, en ook deze band zal aan mijn Youp collectie toegevoegd worden en hopelijk nog heel vaak bekeken.
'k Ga vanavond zeker weer kijken
quote:Wat deed ie dan? ...vergeten of niet meegekregen...
Zeker niet sinds zijn hypocriete gedrag eerst bij dat Tara Singh Farma gedoe en later ook met Fortuyn.
quote:Helemaal mee eens. Heb Meneer van het Hek nooit leuk gevonden trouwens. Alleen een paar kleine passages in zn werk.
Op dinsdag 31 december 2002 10:25 schreef Stormvogel het volgende:
Uitzending: 31 december: van 22.30 tot 23.45 uur. (na 12 uur herhaald)
Ben ik de enige hier die Youp een uitgerangeerde komiek vindt die nog steeds teert op een kunstje: Freek de Jonge na doen door wat om zich heen te schoppen.Hij is zo voorspelbaar dat je al weet wat er gaat komen. Maar dat is mein mning whe he he he
Doe mij maar Freek of Dolf en Hans
quote:Nou, bij Singh Varma had ie eerst 'namens een vriend' Singh Varma kanker toegewenst (zie Youp van 't Hek) en later bij Zomergasten gezegd dat hij dat allemaal niet zo bedoelde en dat je dat als column moest zien. En bij Fortuyn riep ie eerst maandenlang dat het zo'n vreselijk foute stoute gemene stomme enge extreemrechtse kale homo was en toen kwam hij na z'n dood ook opeens met allerlei verzachtende woorden.
Op dinsdag 31 december 2002 10:45 schreef Phat Lip het volgende:[..]
Wat deed ie dan? ...vergeten of niet meegekregen...
quote:Stel je voor dat je moet gaan nadenken.
Op dinsdag 31 december 2002 10:57 schreef Stormvogel het volgende:Doe mij maar Hans Teeuwen of Theo Maassen ofzo, dat geouwehoer met politiek hoeft voormij zowoiezo niet.
quote:Zoals half Nederland deed.
Op dinsdag 31 december 2002 10:55 schreef I.R.Baboon het volgende:En bij Fortuyn riep ie eerst maandenlang dat het zo'n vreselijk foute stoute gemene stomme enge extreemrechtse kale homo was en toen kwam hij na z'n dood ook opeens met allerlei verzachtende woorden.
quote:Dat heeft niets met nadenken te maken. Die open politieke doelen zie je altijd al van ver aankomen.
Op dinsdag 31 december 2002 11:00 schreef Luigi het volgende:[..]
Stel je voor dat je moet gaan nadenken.
quote:Theo vind ik anders ook behoooorlijk politiek..
Op dinsdag 31 december 2002 10:57 schreef Stormvogel het volgende:
Doe mij maar Hans Teeuwen of Theo Maassen ofzo, dat geouwehoer met politiek hoeft voor mij zowoiezo niet.
Ik vindt em veruit de beste Cabaretier van Nederland!
Youp Speelt Youp die vanavond om 22:30 uur op TV komt ga ik maar opnemen want ik vrees dat ik dan al dronken ben
quote:Ja, maar die is gewoon grof, en dan is het opeens wel weer leuk. Ofzo.
Op dinsdag 31 december 2002 11:03 schreef Phat Lip het volgende:[..]
Theo vind ik anders ook behoooorlijk politiek..
quote:Oh, nooit opgemerkt.
Op dinsdag 31 december 2002 11:03 schreef Phat Lip het volgende:[..]
Theo vind ik anders ook behoooorlijk politiek..
quote:Ik heb dan ook een hekel aan bijna heel Nederland.
Zoals half Nederland deed.
quote:Nadenken over politiek doe ik zelf al. Als ik cabaret zie wil ik ontspannen.
Stel je voor dat je moet gaan nadenken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |