quote:* 3MinuteHero smijt die blow bij Jus voor zn neus en grist de laatste mars uit zn handen
Op vrijdag 24 januari 2003 16:26 schreef JusdRanz het volgende:[..]
* JusdRanz heeft 2 marsen verorberd en kijkt de blow bij 3Minute ondertussen uit zijn mond.......
ZONDE
blow terugpakt
quote:Zit je hier een beetje op mijn voorraad te kwijlen?
Op maandag 27 januari 2003 22:56 schreef Nepalist het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door mrcool op 28-01-2003 22:17]
quote:Met zo'n klantonvriendelijkheid bouw je nooit een vaste klantenkring op. De nepalist is blijkbaar een trouwe fan van de nepal.
Op dinsdag 28 januari 2003 22:11 schreef mrcool het volgende:[..]
Zit je hier een beetje op mijn voorraad te kwijlen?
quote:Ik vind dit niet klantonvriendelijk, hij loopt toch op mijn skunk te kwijlen, ik noem dit eerder ondernemersonvriendelijkheid.
Op woensdag 29 januari 2003 12:35 schreef JesusThePimp het volgende:[..]
Met zo'n klantonvriendelijkheid bouw je nooit een vaste klantenkring op. De nepalist is blijkbaar een trouwe fan van de nepal.
quote:Het stinkt hier naar Henny Buusman! Opdonderen! Dit is een shop, niet de surpriseshow!
Op woensdag 5 februari 2003 16:52 schreef Henny_Buisman het volgende:
Het stinkt hier naar skunk.
quote:* MichaelMyers snijdt JesusThePimp aan stukken.
Op donderdag 6 februari 2003 15:03 schreef JesusThePimp het volgende:[..]
Het stinkt hier naar Henny Buusman! Opdonderen! Dit is een shop, niet de surpriseshow!
quote:Heej, wordt anders sponsor van FEVV, misschien dat dan het animo hoger wordt!
Op zaterdag 15 februari 2003 15:53 schreef HAL9000S het volgende:
wegens een chronisch gebrek aan animo geeft de shop dit weekend gratis weed weg!!!!
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 17:23 schreef vinnyb het volgende:[..]
Heej, wordt anders sponsor van FEVV, misschien dat dan het animo hoger wordt!
quote:YEAH!!! Bij dezen dan.. Hebben jullie een logo dat ik op de shirts kan zetten. Dan kan ik deze ff ontwerpen!
Op zaterdag 15 februari 2003 18:30 schreef HAL9000S het volgende:[..]
is geregeld de FOK!coffeeshop is onze sponsor, als mr_cool het goed vind vindt ie wel, let maar op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |