abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7931114
Wow, wel een erg mooie doos!! dat is voor de verzamelaar nog best wel wat waard denk ik.. vooral omdat het aantal mensen die hun Gameboy doosje weg gemikt hebben erg groot is..
pi_7931298
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 13:57 schreef Lexie het volgende:
Maar mensen hebben ook vaak zoiets van: laat maar, er is al een keertje op geboden. Trouwens, dat 30 seconden van tevoren bieden is lame , en gelukkig is er nu autobod.
helemaal niet lame... of vind jij het slim van jezelf als je weer lekker veel voor iets betaald heb als dat niet nodig was

en autobod bestaat allang...

pi_7931920
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 15:19 schreef Khadgar het volgende:

Dat is niet lame, dat is dé ebay strategie.

Dé eBay strategie is in centen bieden Maar hoe dat precies werkt... dat moet je zelf maar even uitvogelen
pi_7931979
In centen gaat inderdaad aardig, al weet ik niet of jouw manier in centen de mijne is maar goed

Ennuh die Gameboy, mensen niet te hoog ... ik ben maar een arme student en ik wil dat ding ERUG graag hebben

!
pi_7932021
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 15:57 schreef TAG-Speedy het volgende:
In centen gaat inderdaad aardig, al weet ik niet of jouw manier in centen de mijne is maar goed

Ennuh die Gameboy, mensen niet te hoog ... ik ben maar een arme student en ik wil dat ding ERUG graag hebben

*evil grin*
  donderdag 16 januari 2003 @ 16:41:11 #206
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7932961
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 15:57 schreef TAG-Speedy het volgende:

Ik wil hem ook dus kom maar op...

Heb je trouwens je Gamplayer bestelling al ontvangen?

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_7933045
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

Jah, wat zijn zo ongeveer de maxima. die jullie willen uitgeven?
  donderdag 16 januari 2003 @ 16:45:23 #208
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7933093
Ben JIJ de verkoper dan
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_7933127
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Heb je trouwens je Gamplayer bestelling al ontvangen?

Nou die Gameboy ligt ergens hier voor 30 euro in doos met Tetris ...

En dit bracht de postbode vandaag:

!
  donderdag 16 januari 2003 @ 16:59:32 #210
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7933503
Gaaf man!!

Die Advantage krijg ik ook

Zit er een spel bij die zapper?

pi_7934266
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ben JIJ de verkoper dan
Neuj, maar heb wel interesse... de GB die ik nu heb heeft zo'n zwarte doos met dat blauw-omlijnde mannetje erop. Dussuh... deze kan er nog bij
  donderdag 16 januari 2003 @ 17:48:31 #212
28243 Bong-One
Skate and Destroy
pi_7934345
woei zon fourscore had ik vroeger ook, met zn 4en Gauntlet (2?) spelen, was de bom
"Red Warrior is IT!"
muaha
das mijn site -->[b][url=http://www.ahopeofshit.tk]A Hope Of Shit[/url][/b] // [b][url=http://www.opgezwolle.nl]Opgezwolle[/url][/b] // [b][url=http://users.ign.com/collection/Bong-One]Mijn PSone Games[/url][/b]
pi_7934574
Nee geen spel bij de Zapper, maar hoeft ook niet. Dit blijft mooi in plastic in z'n doos. Vis wel ergens een 2e hands Zapper weg. Echt vet spul zo nog, zal de afzonderlijke pics asap op mijn site zetten, maar het is het geld meer dan waard imho! Voor dit bedrag koop je het 2e hands amper in een gameshop. En dan heb je het afgetrapt zonder doos
!
  donderdag 16 januari 2003 @ 18:24:12 #214
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7934912
Ja... ik gaat hem misschien ook wel kopen. Maar dan wel als ze weer wat meer dingen hebben.

Ik moet ook nog een GOED WERKENDE N64 controller hebben... mijn pookje is gaar

Die 2 dingen zijn voor de volgende keer!

pi_7934990
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 18:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja... ik gaat hem misschien ook wel kopen. Maar dan wel als ze weer wat meer dingen hebben.

Ik moet ook nog een GOED WERKENDE N64 controller hebben... mijn pookje is gaar

Die 2 dingen zijn voor de volgende keer!

N64 controllers met goed pookje is moeilijk te vinden. Is het niet te repareren? Kwil hem wel een keertje bekijken voor je als je het zelf niet aandurft (maar dat is wel zonder reparatie of werkingsgarantie natuurlijk).
pi_7935115
Die pookjes kan je toch nog gewoon bij Nintendo Nederland bestellen?
!
  donderdag 16 januari 2003 @ 18:47:19 #217
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7935360
Ik weet niet... Maar hij is helemaal slap...

Ik moet er zowieso nog een hebben omdat ik er maar één heb.

pi_7935561
Heb trouwens m'n site geupdate met die Advantage enzo, echt super mooi spul hoor! (dat je zo enthousiast kan raken over ouwe spullen dat je Rogue Leader nog niet in je GC hebt gestopt, rofl ) mocht je willen zien wat je binnenkrijgt:

http://members.home.nl/nintendo/

Zie ze genieten van die 2 minuten dat ze daglicht zien ... gaan ze weer hun doos in

!
  donderdag 16 januari 2003 @ 19:05:16 #219
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7935727
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 18:57 schreef TAG-Speedy het volgende:
Heb trouwens m'n site geupdate met die Advantage enzo, echt super mooi spul hoor! (dat je zo enthousiast kan raken over ouwe spullen dat je Rogue Leader nog niet in je GC hebt gestopt, rofl ) mocht je willen zien wat je binnenkrijgt:

http://members.home.nl/nintendo/

Zie ze genieten van die 2 minuten dat ze daglicht zien ... gaan ze weer hun doos in

Mooi man!

Vraagje, waarom heb je nog geen pagina aangemaakt voor de XboX?

pi_7935793
Omdat ik die nog niet heb, die lege pagina's van nu moeten eigenlijk nog weg. Of snel worden opgevuld (morgen hopelijk mijn MDII ). X-Box zal er vast wel is van komen, maar heb niks met die console eigenlijk. Voor mij had het ook alleen Nintendo mogen zijn, Sega doe ik als ik leuk spul voor weinig kan krijgen (het is toch uit diezelfde tijd, maar heb er eigenlijk niks mee), maar mijn favo blijft toch Nintendo.

Even met grote broer op de foto

Zow, nu off om dan eindelijk is Rogue Leader in de Cube te stoppen

!
pi_7937453
Ik weet niet of t hier moet, maar toch stel ik mijn vraag hier , wat zijn nog echte aanraders voor de SNES qua spellen dan ?

Ik heb al:
The Lion King
Street Fighter II

Ik ga kopen:
Super Mario World
Yoshi's Story
The Legend of Zelda: A Link to the Past
Donkey Kong Country 1&2
ISS

Anyone ?

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_7937498
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 20:19 schreef febster het volgende:
Ik weet niet of t hier moet, maar toch stel ik mijn vraag hier , wat zijn nog echte aanraders voor de SNES qua spellen dan ?
DKC 3
Super Metroid (dit spel OWNT!)
Oh en ALLE bomberman spellen!

[Dit bericht is gewijzigd door Khadgar op 16-01-2003 20:28]

donderdag 16 januari 2003 @ 20:28:56 #223
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7937682
Chrono Trigger
Terranigma (pal)
Final Fantasy 2 en 3
Illusion of Time (pal)
Secret of Mana (pal)
Secret of Evermore (pal)
Lufia 1 en 2

Deze zijn vooral US... maar nog wel PAL te vinden

pi_7937775
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 20:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
lijstje
Dat zijn voornamelijk RPG's. Daar moet je wel van houden.
pi_7937969
Is DKC3 niet meer van t zelfde ? ik heb 1&2 beiden met veel plezier gedaan maar DKC3 nooit gekocht omdat t volgens mij niet zo goed aansloeg

En idd veel RPG's als ik er wat koop dan koop ik Lufia 1 en Secret of Mana omdat ik die toen ook wel leuk vind

Super Metroid moet ik ook hebben idd , hoe kon ik die vergeten , en Super Mario Kart natuurlijk

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')