Tenzij er echt expliciet in de beschrijven van het item staat "I do NOT ship internationally" kun je het schudden dus... die hebben dan vaker problemen gehad met niet-betalende gasten lijkt me.
Al 8 pagina's en niemand die dit opviel?
Succes verder met het topic.
quote:Deze topictitel is laatst pas gemaakt. Het was eerst iets van: [antiek] Console Reparatie FAQ, maar onze Mod heeft het wat algemener gemaakt.
Op woensdag 15 januari 2003 12:16 schreef Gunsmoke het volgende:
Ik wou alleen even zeggen dat het reparatie ipv reperatie.Al 8 pagina's en niemand die dit opviel?
Succes verder met het topic.
Netjes toch
quote:met of zonder inhoud?
Op woensdag 15 januari 2003 16:08 schreef TAG-Speedy het volgende:
Volgende maand dan maar is over de grote plas wat bestellen, geld is nu een beetje erg op ... maar een kipburger kon er nog wel af, in ruil kreeg ik dit:Netjes toch
quote:hm dat betwijfel ik
Op woensdag 15 januari 2003 16:34 schreef TAG-Speedy het volgende:
Zonder, maar de inhoud is makkelijk aan te komen, een doosje in deze staat wordt al iets lastiger (nog niet spectaculair maar okay, meer waard als een kipburger)
quote:Dat hangt van de persoon af. Speedy hecht waarde aan een doosje en een boekje, dus voor hem is het wel een kipburger waard. Op zich vind ik dat ook wel, maar ik heb geen dozen nodig, die staan alleen maar in de weg.
Op woensdag 15 januari 2003 18:34 schreef Bong-One het volgende:[..]
hm dat betwijfel ik
quote:ik ken dat... ik heb van alle spelen die ik zelf nieuw gekocht heb de doosjes nog en de handleidingen (en alle andere posters en blaadjes die erbij zaten)... in perfecte staat want de spellen heb ik toen uit de verpakking gehaald en deze zijn weer in een doos beland
Op woensdag 15 januari 2003 16:34 schreef TAG-Speedy het volgende:
Zonder, maar de inhoud is makkelijk aan te komen, een doosje in deze staat wordt al iets lastiger (nog niet spectaculair maar okay, meer waard als een kipburger)
ik heb vroeger en pas wel een aantal 2de hands spelle gekocht waar ik alleen het plastic hoesje van heb en bij sommige de handleiding...
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3000470200&category=15416
Over geile dozen gesproken (wat een dubbelzinnige opmerking heh )
quote:2500 euro voor een PS/2 vind ik wat veel, ik zou er geen 25 euro voor over hebben. Takkeding.
Op woensdag 15 januari 2003 22:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Leuk voor Tag_Speedy:http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3000470200&category=15416
Over geile dozen gesproken (wat een dubbelzinnige opmerking heh
)
Wat is er mis mee?
Ik wil er ook nog wel een hebben ooit...
Ik hoef dan weer geen XboX te hebben
* Khadgar is gewoon een zeikerd. De Cube is het enige systeem wat ik van de nextgen consoles de moeite waard vind.
quote:Wow, zeker de kipburger waard
Op woensdag 15 januari 2003 16:08 schreef TAG-Speedy het volgende:
Volgende maand dan maar is over de grote plas wat bestellen, geld is nu een beetje erg op ... maar een kipburger kon er nog wel af, in ruil kreeg ik dit:Netjes toch
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 23:22 schreef Khadgar het volgende:
De spellenFINAL FANTASY
de lelijkheid van het apparaat
Ik vind hem wel mooi... de gekleurde dan (zilver)
Geef mij maar m'n lieve oude consoles, m'n nesje, of m'n Megadrive, of de snes of of of...
EN TERECHT!!
quote:Kijk ik heb grenzen, kipburgers ok ... maar een aardige 2e hands auto gaat me echt te voor hoor
Op woensdag 15 januari 2003 22:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Leuk voor Tag_Speedy:http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3000470200&category=15416
Over geile dozen gesproken (wat een dubbelzinnige opmerking heh
)
quote:Je kent de gouden ebay regel he? NIET BIEDEN tot 30 seconden voor het sluiten van de veiling. Zo voorkom je een opbod-oorlog, en betaal je niet teveel.
Op donderdag 16 januari 2003 12:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
GB in dooshttp://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3001198454&category=14838
quote:Idd... da begrijp ik dus echt niet he... gaan mense al biede zelfs al staat het er net op en het mot nog bijna een week... ik als verkoper op ebay vind ik dat geen probleem natuurlijk bij mijn veilingen... maar als koper natuurlijk wel...
Op donderdag 16 januari 2003 12:55 schreef Khadgar het volgende:[..]
Je kent de gouden ebay regel he? NIET BIEDEN tot 30 seconden voor het sluiten van de veiling. Zo voorkom je een opbod-oorlog, en betaal je niet teveel.
En die GB ziet er oke uit... maar ik denk dat ie te duur gaat worden. (ff jullie laten denke dat ik er nie op ga biede
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |