abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7881309
quote:
Op maandag 13 januari 2003 21:54 schreef Khadgar het volgende:
Ik heb de SNES collectie van een vriend van me gekregen (hij had ze na 5 jaar weer terug van een andere gozer):

Zelda, MegaMan X, Illusion Of Time, Secret of Evermore, Equinox, Super Ghouls n Ghosts, Young Merlin, Flashback, Super Mario Kart, Super Metroid, Secret of Mana en Lord Of The Rings.

Sorry... gekregen??... hij heeft geld zat ofzo? er zitte namelijk wel een paar goeie titels tusse
pi_7881411
Gekregen ja. Maar goed, we ruilen zo altijd wel zooi. Ik help hem met z'n pc bouwen enzo, en hij heeft de SNES al ruim 5 jaar nooit meer aangeraakt.

Spellen zijn zonder doosje/boekje trouwens, dus effe uitvogelen hoe alles speelt. Wat ik wel het irritante vind aan de SNES zijn die 6 functieknoppen. Alles zit net effe anders dan je zou willen.

pi_7881448
Hoe moet ik dat snappen? Die knoppen? Sinds de SNES heb ik geen controllers meer gehad die er anders uitzagen kwa basis indeling, zelfs de Cube heeft het nog zo (wel anders vormgegeven en extra Z knop, maar basis is hetzelfde)
En dan vind ik persoonlijk de SNES controller 1 van de beste ooit gemaakt, jij bent zeker heel erg NES gewent? Of sega consoles
!
pi_7881551
quote:
Op maandag 13 januari 2003 22:03 schreef TAG-Speedy het volgende:
Hoe moet ik dat snappen? Die knoppen? Sinds de SNES heb ik geen controllers meer gehad die er anders uitzagen kwa basis indeling, zelfs de Cube heeft het nog zo (wel anders vormgegeven en extra Z knop, maar basis is hetzelfde)
En dan vind ik persoonlijk de SNES controller 1 van de beste ooit gemaakt, jij bent zeker heel erg NES gewent? Of sega consoles
Ik heb tot een paar maanden geleden nauwelijks met consoles gewerkt... Dus ik heb wat cultuurshock. Ik speelde alles met de pijltjes en control en alt...
pi_7881571
quote:
Op maandag 13 januari 2003 22:03 schreef TAG-Speedy het volgende:
de dreamcast controller ziet er bijna exact (qua layout dan) hetzelfde uit... de 4 kleuren van de rechtse 4 knoppen zijn gewoon een kwartslag gedraaid en de letters zijn hetzelfde
pi_7882054
quote:
Op maandag 13 januari 2003 22:08 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Ik heb tot een paar maanden geleden nauwelijks met consoles gewerkt... Dus ik heb wat cultuurshock. Ik speelde alles met de pijltjes en control en alt...

Ohh... dus je bent er nie mee opgegroeid?

Ik had
eerst de atari 2600,
toen de NES,
daarna een SNES erbij,
SNES verkocht en een Playstation gekocht,
deze weer verkocht... toen heel lang me pc eigelijk...
en sinds een paar maanden een MegaDrive, Mega CD, een GameGear en een Dreamcast...

maandag 13 januari 2003 @ 22:29:55 #132
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7882095
quote:
Op maandag 13 januari 2003 20:52 schreef TAG-Speedy het volgende:
Jaaaa, weer een HAPPY GAMER!!!

Repareren zit voor mij idd niet vast aan console's zelf, ik zou meer slopen dan goed doen denk ik. Poetsen van die dingen gaat me wel goed af. Gelukkig werken al mijn apparaten nog steeds (*nok* *nok*).

Weet trouwens iemand een goedkope manier om spullen uit duitsland/belgie hierheen te krijgen? Wou iets per post laten op sturen, maar het bedrag werd een keer zo hoog met verzendkosten per post (23 euro!!). Op mijn stage deden we veel met DPD die was volgens mij best goedkoop richting duitsland, maar is er ook zoiets andersom voor redelijke tarieven?

Nou ik zou het liever willen weten vanuit de USA... Daar hebben ze veel leuke dingetjes!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 13 januari 2003 @ 23:06:00 #133
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7882858
Check ook eens www.gameplayer.nl

Die hebben nog origineel NES spul!

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_7883073
oeww nu is dit echt de ultieme topic
Bij Lik-sang hebben ze trouwens nog nieuwe PAL Jaguars helaas op het moment eventjes buiten mijn budget, en de import kosten zullen wel hoog zijn
pi_7883496
quote:
Op maandag 13 januari 2003 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Check ook eens www.gameplayer.nl

Die hebben nog origineel NES spul!

Mensen wilden toch een Nes Advantage? Hierzo nieuw in doos! Die gasten zijn iig niet supergoedkoop, maar ze hebben het wel!
pi_7886823
Heb daar toevallig gister besteld:

Hierbij bevestigen wij jouw bestelling van het volgende:

1 x NES Adavantage nieuw in doos à EUR 15.00 = EUR 15.00
1 x Nes four player nieuw in doos à EUR 7.50 = EUR 7.50
1 x Zapper MAANDAANBIEDING Nieuw in doos à EUR 10.00 = EUR 10.00

En niet super goedkoop ... in een gameshop en ebay doe je het echt niet goedkoper (ja dan krijg je ze zonder doos ). Ik zal morgen een plaatje posten als ik het spul binnen heb.

!
  dinsdag 14 januari 2003 @ 09:25:13 #137
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7887260
Ik heb daar ook die advantage besteld
En een opslag unit ( ) voor mijn snes spellen zonder doos

Totaal 22,70 incl verzenden!

pi_7887405
Laat even weten welke dat is, als het dat rood grijze koffertje is ga ik er asap weer een bestelling plaatsen
!
  dinsdag 14 januari 2003 @ 09:41:08 #139
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7887427
Ok, ik zag trouwens op je site dat je een action replay had zonder doos. Op ebay staan ze voor 17,50 nieuw boxed.

Zijn ze dat waard volgens jou?

Ik vind namelijk van niet en koop er ook geen eigenlijk...

pi_7887735
Nee, zoveel is een doos van een Action Replay me niet waard, heel het ding eigenlijk niet maar kreeg em bij 2 NES games
!
pi_7889160
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ok, ik zag trouwens op je site dat je een action replay had zonder doos. Op ebay staan ze voor 17,50 nieuw boxed.

Zijn ze dat waard volgens jou?

Ik vind namelijk van niet en koop er ook geen eigenlijk...

Das een game genie toch?
pi_7890243
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 11:47 schreef Aero het volgende:

[..]

Das een game genie toch?

Soort van Game Genie. Iets ander systeem. Nog bedankt voor Gyromite (robot Gyro), hij doet het ook zonder robot! Mocht iemand nog zijn ROB kwijt willen: hierzo!

[Dit bericht is gewijzigd door Khadgar op 14-01-2003 13:28]

dinsdag 14 januari 2003 @ 13:52:12 #143
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_7890854
Hoe zit dat met het uitschakelen van die lock-out chip voor de SNES ...?
Ik heb met veel pijn en moeite toen zo'n adapter weten te bemachtigen zodat ik eindelijk mijn twee amerikaanse spelletjes kan spelen, doettie het niet ...
Heeft iemand een schema of foto's van wat ik doen moet om ze wel te laten werken ?
Speak only if it improves upon the silence....
pi_7891307
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 13:52 schreef BYM het volgende:
Hoe zit dat met het uitschakelen van die lock-out chip voor de SNES ...?
Ik heb met veel pijn en moeite toen zo'n adapter weten te bemachtigen zodat ik eindelijk mijn twee amerikaanse spelletjes kan spelen, doettie het niet ...
Heeft iemand een schema of foto's van wat ik doen moet om ze wel te laten werken ?
U vraagt, wij draaien: http://www.gamesx.com/importmod/sneslockout.htm
  dinsdag 14 januari 2003 @ 14:45:18 #145
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_7891756
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 14:16 schreef Khadgar het volgende:

[..]

U vraagt, wij draaien: http://www.gamesx.com/importmod/sneslockout.htm

Hmmzz, en wat nou als mijn snes er zo uitziet :

Speak only if it improves upon the silence....
pi_7891923
pak dan deze maar, maar ik garandeer niks. Deze lockout mod is veel complexer!
  dinsdag 14 januari 2003 @ 15:17:48 #147
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7892202

Zijn er dan convertors waarvoor je je SNES moet verbouwen?

pi_7892910
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 15:17 schreef Notorious_Roy het volgende:

Zijn er dan convertors waarvoor je je SNES moet verbouwen?

Nee, met dit heb je geen convertor meer nodig.
  dinsdag 14 januari 2003 @ 15:59:38 #149
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7893021
Aha, maar dan moet je toch ook nog zorgen dat die US spellen in je SNES passen?

De vorm is immers anders, hoe doe je dat dan?

pi_7893115
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Aha, maar dan moet je toch ook nog zorgen dat die US spellen in je SNES passen?

De vorm is immers anders, hoe doe je dat dan?

Zagen , of een verlengstukje maken. Maar ik denk dat je het beste een sloop SNES kan kopen (10 euro bij de 2ehands turk), en die kan ombouwen, zagen enzovoort. Zo blijft je 'eigen' emotionele waarde SNES intact en kun je toch spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')