quote:Sorry... gekregen??... hij heeft geld zat ofzo? er zitte namelijk wel een paar goeie titels tusse
Op maandag 13 januari 2003 21:54 schreef Khadgar het volgende:
Ik heb de SNES collectie van een vriend van me gekregen (hij had ze na 5 jaar weer terug van een andere gozer):Zelda, MegaMan X, Illusion Of Time, Secret of Evermore, Equinox, Super Ghouls n Ghosts, Young Merlin, Flashback, Super Mario Kart, Super Metroid, Secret of Mana en Lord Of The Rings.
Spellen zijn zonder doosje/boekje trouwens, dus effe uitvogelen hoe alles speelt. Wat ik wel het irritante vind aan de SNES zijn die 6 functieknoppen. Alles zit net effe anders dan je zou willen.
quote:Ik heb tot een paar maanden geleden nauwelijks met consoles gewerkt... Dus ik heb wat cultuurshock. Ik speelde alles met de pijltjes en control en alt...
Op maandag 13 januari 2003 22:03 schreef TAG-Speedy het volgende:
Hoe moet ik dat snappen? Die knoppen? Sinds de SNES heb ik geen controllers meer gehad die er anders uitzagen kwa basis indeling, zelfs de Cube heeft het nog zo (wel anders vormgegeven en extra Z knop, maar basis is hetzelfde)
En dan vind ik persoonlijk de SNES controller 1 van de beste ooit gemaakt, jij bent zeker heel erg NES gewent? Of sega consoles
quote:de dreamcast controller ziet er bijna exact (qua layout dan) hetzelfde uit... de 4 kleuren van de rechtse 4 knoppen zijn gewoon een kwartslag gedraaid en de letters zijn hetzelfde
Op maandag 13 januari 2003 22:03 schreef TAG-Speedy het volgende:
Hoe moet ik dat snappen? Die knoppen? Sinds de SNES heb ik geen controllers meer gehad die er anders uitzagen kwa basis indeling, zelfs de Cube heeft het nog zo (wel anders vormgegeven en extra Z knop, maar basis is hetzelfde)
En dan vind ik persoonlijk de SNES controller 1 van de beste ooit gemaakt, jij bent zeker heel erg NES gewent? Of sega consoles
quote:Ohh... dus je bent er nie mee opgegroeid?
Op maandag 13 januari 2003 22:08 schreef Khadgar het volgende:[..]
Ik heb tot een paar maanden geleden nauwelijks met consoles gewerkt... Dus ik heb wat cultuurshock. Ik speelde alles met de pijltjes en control en alt...
Ik had
eerst de atari 2600,
toen de NES,
daarna een SNES erbij,
SNES verkocht en een Playstation gekocht,
deze weer verkocht... toen heel lang me pc eigelijk...
en sinds een paar maanden een MegaDrive, Mega CD, een GameGear en een Dreamcast...
quote:Nou ik zou het liever willen weten vanuit de USA... Daar hebben ze veel leuke dingetjes!
Op maandag 13 januari 2003 20:52 schreef TAG-Speedy het volgende:
Jaaaa, weer een HAPPY GAMER!!!Repareren zit voor mij idd niet vast aan console's zelf, ik zou meer slopen dan goed doen denk ik. Poetsen van die dingen gaat me wel goed af. Gelukkig werken al mijn apparaten nog steeds (*nok* *nok*).
Weet trouwens iemand een goedkope manier om spullen uit duitsland/belgie hierheen te krijgen? Wou iets per post laten op sturen, maar het bedrag werd een keer zo hoog met verzendkosten per post (23 euro!!). Op mijn stage deden we veel met DPD die was volgens mij best goedkoop richting duitsland, maar is er ook zoiets andersom voor redelijke tarieven?
Die hebben nog origineel NES spul!
quote:Mensen wilden toch een Nes Advantage? Hierzo nieuw in doos! Die gasten zijn iig niet supergoedkoop, maar ze hebben het wel!
Op maandag 13 januari 2003 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Check ook eens www.gameplayer.nlDie hebben nog origineel NES spul!
Hierbij bevestigen wij jouw bestelling van het volgende:
1 x NES Adavantage nieuw in doos à EUR 15.00 = EUR 15.00
1 x Nes four player nieuw in doos à EUR 7.50 = EUR 7.50
1 x Zapper MAANDAANBIEDING Nieuw in doos à EUR 10.00 = EUR 10.00
En niet super goedkoop ... in een gameshop en ebay doe je het echt niet goedkoper (ja dan krijg je ze zonder doos ). Ik zal morgen een plaatje posten als ik het spul binnen heb.
Totaal 22,70 incl verzenden!
Zijn ze dat waard volgens jou?
Ik vind namelijk van niet en koop er ook geen eigenlijk...
quote:Das een game genie toch?
Op dinsdag 14 januari 2003 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ok, ik zag trouwens op je site dat je een action replay had zonder doos. Op ebay staan ze voor 17,50 nieuw boxed.Zijn ze dat waard volgens jou?
Ik vind namelijk van niet en koop er ook geen eigenlijk...
quote:Soort van Game Genie. Iets ander systeem. Nog bedankt voor Gyromite (robot Gyro), hij doet het ook zonder robot! Mocht iemand nog zijn ROB kwijt willen: hierzo!
Op dinsdag 14 januari 2003 11:47 schreef Aero het volgende:[..]
Das een game genie toch?
[Dit bericht is gewijzigd door Khadgar op 14-01-2003 13:28]
quote:U vraagt, wij draaien: http://www.gamesx.com/importmod/sneslockout.htm
Op dinsdag 14 januari 2003 13:52 schreef BYM het volgende:
Hoe zit dat met het uitschakelen van die lock-out chip voor de SNES ...?
Ik heb met veel pijn en moeite toen zo'n adapter weten te bemachtigen zodat ik eindelijk mijn twee amerikaanse spelletjes kan spelen, doettie het niet...
Heeft iemand een schema of foto's van wat ik doen moet om ze wel te laten werken ?
quote:Hmmzz, en wat nou als mijn snes er zo uitziet :
Op dinsdag 14 januari 2003 14:16 schreef Khadgar het volgende:[..]
U vraagt, wij draaien: http://www.gamesx.com/importmod/sneslockout.htm
Zijn er dan convertors waarvoor je je SNES moet verbouwen?
quote:Nee, met dit heb je geen convertor meer nodig.
Op dinsdag 14 januari 2003 15:17 schreef Notorious_Roy het volgende:Zijn er dan convertors waarvoor je je SNES moet verbouwen?
De vorm is immers anders, hoe doe je dat dan?
quote:Zagen
Op dinsdag 14 januari 2003 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Aha, maar dan moet je toch ook nog zorgen dat die US spellen in je SNES passen?De vorm is immers anders, hoe doe je dat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |