quote:Graag een lijst !!!
Op zondag 12 januari 2003 12:38 schreef Khadgar het volgende:
Ik heb een 2ehands handelaartje gevonden, hij schijnt dozen vol oude console spul te hebben. Ik ga hem een lijstje laten maken, misschien dat we de hele bende in een keer met z'n allen af kunnen nemen?Heeft iemand van jullie al eens zin in een console-meeting? Een meet waarbij we kennis enzo uit kunnen wisselen en kunnen helpen met repareren? Ik wil speedy's megacd wel bekijken.
Mijn winstuitkering komt eraan
Ben weer van plan om mijn collectie flink uit te breiden.
Laatst een Sega Megadrive 2 (In doos) en 2x een Sega Megadrive aangeschaft. (1 in doos)
Was zonder garantie op werken, maar ze werken allemaal!
quote:Ja prima... hou ons op de hoogte
Op zondag 12 januari 2003 14:57 schreef Vincent_Valentine het volgende:
Lijstje maken klinkt inderdaad erg interessanthopelijk zit er veel leuks tussen
(nu hopen dat ik het optijd zie als het lijstje er ook is, niet dat iedereen alle bruikbare dingen voor me al heeft weggekaapt
)
ben nog wel op zoek naar een Mega Drive II doos... heb wel al een Mega Drive I met doos en een Mega Drive II... en natuurlijk ook nog een Master Systeem I en II in doos
quote:Ik help wel mee, als er iets interessants voor mij bijzit
Op zondag 12 januari 2003 22:31 schreef Khadgar het volgende:
Zodra ik een lijst heb krijgen jullie hem te horen.
quote:Tja... eige volk eerst he... dus de vaste posters in dit topic
Op maandag 13 januari 2003 08:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat iedereen hier wel interesse heeft... Dat mannetje zal een flinke voorraad moeten hebben jongens...
quote:
Op maandag 13 januari 2003 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Khadgar, TAG en ik dus
en en en... ikke dan?
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=14629&item=1949748043
quote:
Op maandag 13 januari 2003 16:51 schreef Aero het volgende:[..]
->
->
->
->
en en en... ikke dan?
maar die shintendo games moeten wel bijzonder zijn inderdaad... ik zag ze ook staan... 100 euro is me nogal wat!
quote:Verander dan de topictitel maar in 'oude console keuvelhoekje, alleen voor nostalgische mensen'... Het gaat nog wel over reparatie, maar nu dus ook een beetje over 'spot hier leuke koopjes op console antiek'. Kvind het wel het gezelligste hoekje op Fok! op het moment...
Op maandag 13 januari 2003 17:06 schreef Bastard het volgende:
Gaat niet echt over reparaties hier he
quote:Tis 100 euro voor iets van 64 spellen. Dus het valt wel mee. Maar nou weten wat Shintendo is en of het engels of japans ondertiteld is. Als het japans is dan hoef ik het echt niet...
Op maandag 13 januari 2003 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
j/k
maar die shintendo games moeten wel bijzonder zijn inderdaad... ik zag ze ook staan... 100 euro is me nogal wat!
quote:Ik had in een van de nostalgie topics al gezegd dat we een Centraal nostalgie topic oid moesten maken!
Op maandag 13 januari 2003 17:49 schreef Khadgar het volgende:[..]
Verander dan de topictitel maar in 'oude console keuvelhoekje, alleen voor nostalgische mensen'... Het gaat nog wel over reparatie, maar nu dus ook een beetje over 'spot hier leuke koopjes op console antiek'. Kvind het wel het gezelligste hoekje op Fok! op het moment...
quote:Je doelt waarschijnlijk op Welk spel maakt je nostalgisch?
Op maandag 13 januari 2003 18:13 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik had in een van de nostalgie topics al gezegd dat we een Centraal nostalgie topic oid moesten maken!
quote:Nee, ik had het over het "gamecollectie'' topic
Op maandag 13 januari 2003 18:29 schreef Bastard het volgende:[..]
Je doelt waarschijnlijk op Welk spel maakt je nostalgisch?
Ik denk dat we dan daar verder moeten gaan met keuvelen over hoe het leuk vroeger was.. en dan hier ontopic verder moeten gaan met reparatie tips.
Daar plaatst iedereen ook foto's met ouwe consoles enzo...
Daarom zeg ik een centraal ouwe jetsers topic met reparaties, ruilen verzamelen etc!
quote:Ik kan wel merken dat je een TU-D student bent... Jetsers...
Op maandag 13 januari 2003 19:25 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Nee, ik had het over het "gamecollectie'' topic
Daar plaatst iedereen ook foto's met ouwe consoles enzo...
Daarom zeg ik een centraal ouwe jetsers topic met reparaties, ruilen verzamelen etc!
Maar een centraal repareer, ruil en verzamel topic is wel leuk, misschien van dit topic de titel aanpassen?
quote:Onlosmakelijk zou ik niet willen zeggen maar goed, omdat het topic toch een andere kant op gaat dan dat de titel doet vermoeden en ook een goed lopend topic is met blije gamers.. ga ik de topic titel even aanpassen.
Op maandag 13 januari 2003 18:45 schreef Khadgar het volgende:
Ja maar lieve mod, dit topic gaat ook juist over het verzamelen enzo van oude spulletjes. En aan verzamelen zit repareren onlosmakelijk verbonden...
Dank!
Repareren zit voor mij idd niet vast aan console's zelf, ik zou meer slopen dan goed doen denk ik. Poetsen van die dingen gaat me wel goed af. Gelukkig werken al mijn apparaten nog steeds (*nok* *nok*).
Weet trouwens iemand een goedkope manier om spullen uit duitsland/belgie hierheen te krijgen? Wou iets per post laten op sturen, maar het bedrag werd een keer zo hoog met verzendkosten per post (23 euro!!). Op mijn stage deden we veel met DPD die was volgens mij best goedkoop richting duitsland, maar is er ook zoiets andersom voor redelijke tarieven?
Ik heb de SNES collectie van een vriend van me gekregen (hij had ze na 5 jaar weer terug van een andere gozer):
Zelda, MegaMan X, Illusion Of Time, Secret of Evermore, Equinox, Super Ghouls n Ghosts, Young Merlin, Flashback, Super Mario Kart, Super Metroid, Secret of Mana en Lord Of The Rings.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |