quote:Speedy, waar woon je? Misschien dat ik gezellig mee kan knutselen. Zowiezo misschien met z'n allen een keertje een console klusdag ergens houden, lijkt mij erg grappig. Weet je zeker dat je alle kabels hebt én de goede adapter?
Op donderdag 9 januari 2003 18:05 schreef TAG-Speedy het volgende:
Heb jij (of iemand anders) misschien een link naar een site met repareer tips voor de MegaCD II ? Want het ding springt helemaal niet aan of wat (adapter is wel goed).
quote:mag ik die overkopen?
Op donderdag 9 januari 2003 23:17 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik heb er twee weken geleden eentje gewonnen voor 7,5 euro
.
10 euro
Dit topic blijft ook gewoon goed lopen zeg! Op GoT heb ik hetzelfde topic gestart, maar was het na 2 posts alweer dood.
Ik had het trouwens wel over de NES advantage, die infra rood dingen hoef ik niet meer denk ik...
quote:Ik ben een namaak retro gamer, dat hoor ik al. WTF is een NES Advantage?
Op donderdag 9 januari 2003 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar dat zijn ook geen console gamers...Ik had het trouwens wel over de NES advantage, die infra rood dingen hoef ik niet meer denk ik...
quote:Volgens mij was dat zo'n grote controller met stick en enkele grote buttons. (Dacht dat er ook een Power of Turbo knop op zat).
Op donderdag 9 januari 2003 23:47 schreef Khadgar het volgende:[..]
Ik ben een namaak retro gamer, dat hoor ik al. WTF is een NES Advantage?
quote:That's it? Mwoah, die heb ik niet nodig. (ik ben verzamelaar van alles wat ik nuttig en leuk vind, khoef geen arcade stick, gamepad is prima)
Op vrijdag 10 januari 2003 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
quote:Hij is wel van Nintendo
Op vrijdag 10 januari 2003 00:29 schreef Khadgar het volgende:[..]
That's it? Mwoah, die heb ik niet nodig. (ik ben verzamelaar van alles wat ik nuttig en leuk vind, khoef geen arcade stick, gamepad is prima)
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 23:47 schreef Khadgar het volgende:[..]
Ik ben een namaak retro gamer
quote:En daar ben ik trots op ja! :p Ik heb de filosofie dat ik élk spel dat ik wíl spelen móet kúnnen spelen. Daarom heb ik nu bijna alle consoles al staan, maar nog nauwelijks extra spellen.
Op vrijdag 10 januari 2003 00:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Anders wordt het zo'n heel extreem dure hobby, spellen kopen die je niet speelt. Trouwens wel grappig dat m'n NES echt m'n aandachtspunt is, terwijl ik er nooit op speel
Op vrijdag 10 januari 2003 00:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daar heb je wel gelijk in hoor. Ik heb voor de NES ook maar 4 cardridges.
De meeste gaan er ook weer een kopen
quote:Enschede, en er zat verder niks bij maar de adapter van de Megadrive 1 (II past niet) gaat erop. Misschien binnenin wat kapot, moet maar eens los denk ik dan.
Op donderdag 9 januari 2003 23:25 schreef Khadgar het volgende:[..]
Speedy, waar woon je? Misschien dat ik gezellig mee kan knutselen. Zowiezo misschien met z'n allen een keertje een console klusdag ergens houden, lijkt mij erg grappig. Weet je zeker dat je alle kabels hebt én de goede adapter?
En op die infrarode pads heb ik nog niet geboden, ik wacht rustig af wat ze gaan doen. En wat ik morgen uitgeef in de discotheek
quote:bedoel je deze?
Op vrijdag 10 januari 2003 11:59 schreef TAG-Speedy het volgende:[..]
En op die infrarode pads heb ik nog niet geboden, ik wacht rustig af wat ze gaan doen. En wat ik morgen uitgeef in de discotheek
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=11028&item=1949421190
wel grappig... staat op moment van typen op 21,50... ik heb ze ook bij diezelfde persoon tijdje trug gekocht... was de enige en maar 10 euro
tis idd echt helemaal nieuw in de doos.. alles helemaal dichtgeplakt en ruikt nog helemaal nieuw (naja... bij mij dan )
quote:en de megadrive zit er goed op enz?... en de megadrive 1 adapter ken erop... Megadrive 2 niet omdat ie ook een andere V en A heeft.
Enschede, en er zat verder niks bij maar de adapter van de Megadrive 1 (II past niet) gaat erop. Misschien binnenin wat kapot, moet maar eens los denk ik dan.
En knutselen is echt niks voor mij met 2 linkerhanden, gelukkig is mijn pa technisch wat dat betreft. Maar met bv een schema was het wat makkelijker geweest denk ik.
quote:Ja zit goed erop, heel vreemd ... maar ach, komt ooit wel
Op vrijdag 10 januari 2003 18:08 schreef Aero het volgende:[..]
en de megadrive zit er goed op enz?... en de megadrive 1 adapter ken erop... Megadrive 2 niet omdat ie ook een andere V en A heeft.
quote:Volgens mij hoort er namelijk nog een kabeltje bij die megacd, maar ik weet het niet zeker...
Enschede, en er zat verder niks bij maar de adapter van de Megadrive 1 (II past niet) gaat erop. Misschien binnenin wat kapot, moet maar eens los denk ik dan.
En knutselen is echt niks voor mij met 2 linkerhanden, gelukkig is mijn pa technisch wat dat betreft. Maar met bv een schema was het wat makkelijker geweest denk ik.En op die infrarode pads heb ik nog niet geboden, ik wacht rustig af wat ze gaan doen. En wat ik morgen uitgeef in de discotheek
Oh, volgende week zaterdag krijg ik een BOXED (hagelnieuw in doos) Newbrain home computer, en een losse Phillips Videopac met een aantal games! En waarschijnlijk voor nop!
quote:Bij de Mega CD hoeft geen enkele kabel in behalve de adapter...
Op zaterdag 11 januari 2003 21:40 schreef Khadgar het volgende:[..]
Volgens mij hoort er namelijk nog een kabeltje bij die megacd, maar ik weet het niet zeker...
Oh, volgende week zaterdag krijg ik een BOXED (hagelnieuw in doos) Newbrain home computer, en een losse Phillips Videopac met een aantal games! En waarschijnlijk voor nop!
De Mega Drive zorgt voor de rest (aangezien die op de tv is aangesloten)...
Wanneer je geen spel in de Mega Drive doet, gaat ie vanzelf naar de Mega CD toe en zie je op je TV hier een scherm van verschijnen dat ie de CD aan het checken is...
maar goed... ik zou het zo niet kunnen zegge wat het is... ik kocht um werkend
Heeft iemand van jullie al eens zin in een console-meeting? Een meet waarbij we kennis enzo uit kunnen wisselen en kunnen helpen met repareren? Ik wil speedy's megacd wel bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |