abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7808941
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 18:05 schreef TAG-Speedy het volgende:
Heb jij (of iemand anders) misschien een link naar een site met repareer tips voor de MegaCD II ? Want het ding springt helemaal niet aan of wat (adapter is wel goed).
Speedy, waar woon je? Misschien dat ik gezellig mee kan knutselen. Zowiezo misschien met z'n allen een keertje een console klusdag ergens houden, lijkt mij erg grappig. Weet je zeker dat je alle kabels hebt én de goede adapter?
  donderdag 9 januari 2003 @ 23:27:36 #77
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7809008
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 23:17 schreef Lexie het volgende:

[..]

Ik heb er twee weken geleden eentje gewonnen voor 7,5 euro .

mag ik die overkopen?

10 euro

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_7809116
Die IR pads lijken stoer, maar het zijn in werkelijkheid echt kutdingen heb ik begrepen. Tis natuurlijk wel een zeldzaam collectors item.

Dit topic blijft ook gewoon goed lopen zeg! Op GoT heb ik hetzelfde topic gestart, maar was het na 2 posts alweer dood.

donderdag 9 januari 2003 @ 23:35:34 #79
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7809261
Maar dat zijn ook geen console gamers...

Ik had het trouwens wel over de NES advantage, die infra rood dingen hoef ik niet meer denk ik...

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_7809619
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar dat zijn ook geen console gamers...

Ik had het trouwens wel over de NES advantage, die infra rood dingen hoef ik niet meer denk ik...

Ik ben een namaak retro gamer, dat hoor ik al. WTF is een NES Advantage?
  vrijdag 10 januari 2003 @ 00:13:17 #81
904 L-X
The Lover X
pi_7810393
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 23:47 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Ik ben een namaak retro gamer, dat hoor ik al. WTF is een NES Advantage?

Volgens mij was dat zo'n grote controller met stick en enkele grote buttons. (Dacht dat er ook een Power of Turbo knop op zat).
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
  vrijdag 10 januari 2003 @ 00:27:33 #82
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7810813
pi_7810842
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
That's it? Mwoah, die heb ik niet nodig. (ik ben verzamelaar van alles wat ik nuttig en leuk vind, khoef geen arcade stick, gamepad is prima)
pi_7810868
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 00:29 schreef Khadgar het volgende:

[..]

That's it? Mwoah, die heb ik niet nodig. (ik ben verzamelaar van alles wat ik nuttig en leuk vind, khoef geen arcade stick, gamepad is prima)

Hij is wel van Nintendo
  vrijdag 10 januari 2003 @ 00:30:20 #85
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7810872
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 23:47 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Ik ben een namaak retro gamer

pi_7810936
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 00:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

En daar ben ik trots op ja! :p Ik heb de filosofie dat ik élk spel dat ik wíl spelen móet kúnnen spelen. Daarom heb ik nu bijna alle consoles al staan, maar nog nauwelijks extra spellen.
  vrijdag 10 januari 2003 @ 00:41:51 #87
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7811166
Daar heb je wel gelijk in hoor. Ik heb voor de NES ook maar 4 cardridges.
pi_7811337
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 00:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daar heb je wel gelijk in hoor. Ik heb voor de NES ook maar 4 cardridges.
Anders wordt het zo'n heel extreem dure hobby, spellen kopen die je niet speelt. Trouwens wel grappig dat m'n NES echt m'n aandachtspunt is, terwijl ik er nooit op speel ...
  vrijdag 10 januari 2003 @ 00:52:16 #89
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7811466
Ja inderdaad, veel vrienden van mij (die horen dat ik weer fanatiek aan het verzamelen ben) balen nu dat ze hun NES verkocht hebben.

De meeste gaan er ook weer een kopen

pi_7814491
Daarom vraag ik altijd aan particulieren waar ik spul van koop: Wil je er écht van af? En dan zie je vaak aan de prijs al dat het niet zo is.
pi_7817016
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 23:25 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Speedy, waar woon je? Misschien dat ik gezellig mee kan knutselen. Zowiezo misschien met z'n allen een keertje een console klusdag ergens houden, lijkt mij erg grappig. Weet je zeker dat je alle kabels hebt én de goede adapter?

Enschede, en er zat verder niks bij maar de adapter van de Megadrive 1 (II past niet) gaat erop. Misschien binnenin wat kapot, moet maar eens los denk ik dan.
En knutselen is echt niks voor mij met 2 linkerhanden, gelukkig is mijn pa technisch wat dat betreft. Maar met bv een schema was het wat makkelijker geweest denk ik.

En op die infrarode pads heb ik nog niet geboden, ik wacht rustig af wat ze gaan doen. En wat ik morgen uitgeef in de discotheek

!
pi_7824187
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 11:59 schreef TAG-Speedy het volgende:

[..]

En op die infrarode pads heb ik nog niet geboden, ik wacht rustig af wat ze gaan doen. En wat ik morgen uitgeef in de discotheek

bedoel je deze?

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=11028&item=1949421190

wel grappig... staat op moment van typen op 21,50... ik heb ze ook bij diezelfde persoon tijdje trug gekocht... was de enige en maar 10 euro

tis idd echt helemaal nieuw in de doos.. alles helemaal dichtgeplakt en ruikt nog helemaal nieuw (naja... bij mij dan )

pi_7824221
quote:

[..]

Enschede, en er zat verder niks bij maar de adapter van de Megadrive 1 (II past niet) gaat erop. Misschien binnenin wat kapot, moet maar eens los denk ik dan.
En knutselen is echt niks voor mij met 2 linkerhanden, gelukkig is mijn pa technisch wat dat betreft. Maar met bv een schema was het wat makkelijker geweest denk ik.

en de megadrive zit er goed op enz?... en de megadrive 1 adapter ken erop... Megadrive 2 niet omdat ie ook een andere V en A heeft.
pi_7828215
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 18:08 schreef Aero het volgende:

[..]

en de megadrive zit er goed op enz?... en de megadrive 1 adapter ken erop... Megadrive 2 niet omdat ie ook een andere V en A heeft.

Ja zit goed erop, heel vreemd ... maar ach, komt ooit wel
!
pi_7844421
quote:

[..]

Volgens mij hoort er namelijk nog een kabeltje bij die megacd, maar ik weet het niet zeker...

Oh, volgende week zaterdag krijg ik een BOXED (hagelnieuw in doos) Newbrain home computer, en een losse Phillips Videopac met een aantal games! En waarschijnlijk voor nop!

zaterdag 11 januari 2003 @ 23:38:35 #96
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7846548
Kijk, dat vind ik dan weer dingen die ik niet hoef eigenlijk... Ik KEN ze niet eens (Philips VideoPack pas sinds een week ofzo van hier)
pi_7849642
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 21:40 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Volgens mij hoort er namelijk nog een kabeltje bij die megacd, maar ik weet het niet zeker...

Oh, volgende week zaterdag krijg ik een BOXED (hagelnieuw in doos) Newbrain home computer, en een losse Phillips Videopac met een aantal games! En waarschijnlijk voor nop!

Bij de Mega CD hoeft geen enkele kabel in behalve de adapter...

De Mega Drive zorgt voor de rest (aangezien die op de tv is aangesloten)...

Wanneer je geen spel in de Mega Drive doet, gaat ie vanzelf naar de Mega CD toe en zie je op je TV hier een scherm van verschijnen dat ie de CD aan het checken is...

maar goed... ik zou het zo niet kunnen zegge wat het is... ik kocht um werkend

pi_7851857
Ja ok, maar vast niet voor 15 euro (we hadden had kunnen verwachten? )
!
pi_7852480
Ik heb een 2ehands handelaartje gevonden, hij schijnt dozen vol oude console spul te hebben. Ik ga hem een lijstje laten maken, misschien dat we de hele bende in een keer met z'n allen af kunnen nemen?

Heeft iemand van jullie al eens zin in een console-meeting? Een meet waarbij we kennis enzo uit kunnen wisselen en kunnen helpen met repareren? Ik wil speedy's megacd wel bekijken.

pi_7853149
Tis de MegaCD van een maat ... ik ben nog zoekende
Zal em de status van dat ding is vragen, hij wou em openhalen en doormeten.

Maar maak maar een lijstje, misschien zit er wat intressants tussen voor leuke prijzen
Alleen verpakkingen is ook al goed

!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')