quote:Dat zijn Game-bit schroeven die er in zitten. Een normale schroevendraaier uitslijpen en je kan hem openmaken.
Op dinsdag 7 januari 2003 17:22 schreef Marvin het volgende:
Ik heb een kapotte SNES liggen, die is geflipt door mn copybox, nu wil ik m dus maken. Maar er zitten niet echt schroeven ofzo aan de onderkant, hoe maak ik dat ding open?
En nog tips hoe ik m kan maken??
het gereedschap:
voor:
na:
quote:Nee, hij heeft het 4e pinnetje doorgeknipt en omhoog gebogen. Staat in mijn mooie FAQ... :p
Op dinsdag 7 januari 2003 23:30 schreef FilmFanaat het volgende:
Het enigste dat je gedaan hebt is dat 4de pinnetje verbuigen naar binnen toe?
quote:Nou, er is niet echt veel te verbuigen. Het ipootje is een ijzeren plaatje, van ongeveer een 0,5 centimeter. Dit heb ik met een schaartje en een hoop moeite "doorgeknipt".
Op dinsdag 7 januari 2003 23:30 schreef FilmFanaat het volgende:
Het enigste dat je gedaan hebt is dat 4de pinnetje verbuigen naar binnen toe?
Ik las in je FAQ alleen iets over schoonmaken van contacten
Maar zou ik het gewoon met terpetine eraf kunnen halen (die verf) en met water en zeep (de bruine vlekken).
Of is dat te gevaarlijk, en moet ik het met een vochtige doek proberen.
quote:Ik heb ze ook wel eens omgebouwd, en afaik was doorknippen voldoende.., ik heb er 3 omgebouwd, en die werkten allemaal met alleen doorknippen..
) Verbind pen 4 van het IC met de massa, bijvoorbeeld pen 11, 12, 13, 14 of 15. Tellen doe je van linksboven naar beneden, daarna van rechtsonder naar boven
Oh, nog een tip om connectors van cards schoon te maken:
Pak een oud T-shirt en een mes, pak een laag van het shirt en vouw het over het mes zodat je zeg maar een mes met een shirt er overheen hebt (duh ), en nu beetje drukken en flink naar links en rechts raggen, als het goed is krijg je schone connectoren en een vieze zwarte mespunt, al met veel succes gebruikt op Gameboy, NES en SNES carts..
'k heb ooit eens een 370in1 import uit japan gehad, en daar zat een opsteekadapter bij zodat 'ie in de gewone NES paste
'k heb helaas ergens rond m'n 14e m'n NES verkocht (stomstomstom)
quote:LoL
Op donderdag 9 januari 2003 10:24 schreef Wunk het volgende:
Oh, en japanse spellen zijn toch famicom (Japanse NES) formaat ?, (smaller en de helft minder diep)'k heb ooit eens een 370in1 import uit japan gehad, en daar zat een opsteekadapter bij zodat 'ie in de gewone NES paste
'k heb helaas ergens rond m'n 14e m'n NES verkocht
(stomstomstom)
Heb er eigenlijk nooit zo veel aandacht aan besteedt.. Binnenkort toch maar eens doen. Misschien dat er nog iets leuks op staat..
quote:Die had ik al gezien, maar in 2 weken heb ik voor 120 euro gekocht bij ebay
Op donderdag 9 januari 2003 21:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=3617&item=1950262705&rd=1Kijk daar eens.
quote:Nee, helaas, ding gaf het na een jaar op, kaputt, broken, unfixable, tragisch, reden dat ik m'n NES wegdeed, want ik had in ene bijna geen spellen meer
LoL Dan hebbie kans dat ik je 370in1 heb ligguh
Heb er eigenlijk nooit zo veel aandacht aan besteedt.. Binnenkort toch maar eens doen. Misschien dat er nog iets leuks op staat..
Maar het enige dat ik nog wil hebben is een NES advantage controller voor max 15 euro.
Dat was het. Meer hoef ik niet.
Tag, jij was toch degene die nu bovenaan staat bij ebay voor de NES infra rood pads?
quote:Ik heb er twee weken geleden eentje gewonnen voor 7,5 euro
Op donderdag 9 januari 2003 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja gaat de laatste tijd erg hard inderdaad....Maar het enige dat ik nog wil hebben is een NES advantage controller voor max 15 euro.
Dat was het. Meer hoef ik niet.
Tag, jij was toch degene die nu bovenaan staat bij ebay voor de NES infra rood pads?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |