abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7671754
Dat gaat zeker niet gebeuren (we zijn allebei liefhebber, als tie niks meer doet gaat tie gewoon mooi op de plank)
!
  Milf donderdag 2 januari 2003 @ 19:59:36 #27
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_7671793
wat ook misschien leuk is om te weten voor mensen die bepaalde kabels kwijt zijn.
je kunt ze vaak nog gewoon bestellen bij de nederlandse importeur.
van mijn nintendo 8-bit was de stroomkabel kapot en was ik de rfu kabel kwijt. nintendo nederland opgebeld en ik heb daar nieuwe besteld.

telefoon nummer nederland 030 6097166 (10.00 - 17.00)
telefoon nummer belgïe 03 224 7683 (10.00 - 18.00)

(beide technische dienst)

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_7671808
Tja, ik maak de meeste kabels gewoon zelf als ik ze nodig heb.
  donderdag 2 januari 2003 @ 20:42:08 #29
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7672462
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 19:59 schreef nikky het volgende:
wat ook misschien leuk is om te weten voor mensen die bepaalde kabels kwijt zijn.
je kunt ze vaak nog gewoon bestellen bij de nederlandse importeur.
van mijn nintendo 8-bit was de stroomkabel kapot en was ik de rfu kabel kwijt. nintendo nederland opgebeld en ik heb daar nieuwe besteld.

telefoon nummer nederland 030 6097166 (10.00 - 17.00)
telefoon nummer belgïe 03 224 7683 (10.00 - 18.00)

(beide technische dienst)

Tja, ligt eraan hoeveel dat kost natuurlijk...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_7673368
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Tja, ligt eraan hoeveel dat kost natuurlijk...

Ehm, tis NINTENDO. Dat is DUUR!

Wat heb je nodig aan kabels / Voeding(per systeem)

Nes8bit:
9v AC adaptor
tulp > antenne kabel (via RF) OF
tulp > scart kabel (via AV)

SNES:
9v AC adaptor
Speciale dure AV kabel van nintendo (die van de cube werkt ook op snes)

Sega 16 bit (Megadrive1)
12v DC Adaptor
Speciale zelfgemaakte AV kabel op een dinplug (pinout op aanvraag bij mij of google)

Bijna alles is zelf te regelen/slopen/maken van standaardspul.

pi_7673495
Kabels ...

naast die Jaguar is er ook een MegaCD II van eigenaar verwisselt, echter dat ding had geen adapter (kon ook niet voor het geld ), wij dachten geen probleem adapters zat. Maar nu blijkt daar een iets dikkere plug aan te moeten zitten dan aan een standaard sega, nintendo, universeel adapertje. En het is rondgezocht hier maar alles heeft een normale adapter plug. Wat is het voor iets en belangrijker waar krijg je een goed exemplaar

!
pi_7673560
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 21:33 schreef TAG-Speedy het volgende:
Kabels ...

naast die Jaguar is er ook een MegaCD II van eigenaar verwisselt, echter dat ding had geen adapter (kon ook niet voor het geld ), wij dachten geen probleem adapters zat. Maar nu blijkt daar een iets dikkere plug aan te moeten zitten dan aan een standaard sega, nintendo, universeel adapertje. En het is rondgezocht hier maar alles heeft een normale adapter plug. Wat is het voor iets en belangrijker waar krijg je een goed exemplaar

Wat je kan doen (niet voor degenen met een zwak hart) is de huidige contrasteker eruit solderen en vervangen voor een gangbaar model (de verbinding op de print is vaak wel standaard). MegaCDII (net zoals MDII) is een beetje kieskeurig met z'n voeding, dus doe ff wat research van te voren.

BTW Speedy, waar heb je die Jag en Megacd gekocht?

[Dit bericht is gewijzigd door Khadgar op 02-01-2003 21:42]

pi_7674419
Nou mijn maat kocht ze ... ik ging naar huis met een sneue 6 player multitap voor m'n SNES
Hier in Enschede in een klein winkeltje in een wijk (niet in centrum dus, mocht je adres willen weten dan kan dat). Op zich een vrij prijzige shop, maar die Jaguar was dus niet helemaal fris en de vrouw achter de toonbank zat nog niet zolang in het vak (kende de oude dingen niet zo goed, meer de playstation enzo ) en die zei hij staat hier als decoratie, voor 10 euro mag je em hebben Maar goed dat ding vraagt nog even aandacht.
Die MegaCD kwam ook uit een of ander hok en omdat tie zonder kabels was hebben we em voor 15 mee gekregen (ff pingelen, 20 was teveel ). Hopelijk krijgen we nog ergens een adapter die erop past, zou zonde zijn anders, want games is nog wel redelijk aan te komen.

Maar goed, voor de rest vroeg ze wel stevige prijzen (scope set zonder doos voor 39 euro, SNES controllers voor 17 euro, NES controllers voor 9 euro en games voor SNES ook iets van 20-40 euro).

!
pi_7691390
Ik zit nog met een probleempie... bij een NES spel van mij zit iets los van binnen (spel werkt wel) en dat wil ik er dus uithalen (en weten wat het is)...

Ik ben al bij onze plaatselijke elektroboer geweest, maar die had niet het echte goede gereedschap (wel wat erop zou passen, maar hij kwam er niet bij)

dus weet iemand waar ik nou naartoe kan gaan hiervoor?

pi_7708827
Goeie vraag..

Iemand ervaring met het vervangen van de batterij van de Zelda games?
Kan dit wel?

Het leven kan op sommige momenten zo verdomde hard en moeilijk zijn.....
  zondag 5 januari 2003 @ 00:19:46 #36
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_7712556
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 20:01 schreef Aero het volgende:
Ik zit nog met een probleempie... bij een NES spel van mij zit iets los van binnen (spel werkt wel) en dat wil ik er dus uithalen (en weten wat het is)...

Ik ben al bij onze plaatselijke elektroboer geweest, maar die had niet het echte goede gereedschap (wel wat erop zou passen, maar hij kwam er niet bij)

dus weet iemand waar ik nou naartoe kan gaan hiervoor?

Hmm, ik maakte vroeger mijn gameboy spellen open met een prikbordprikkertje. Dus met de naald de schroef omdraaien. Het is tiefuswerk, maar het lukt wel... Daarna gewone schroeven erin draaien... Maar er zijn verschrikkelijk veel schroevendraaiers, dus blijf zoeken. Wat je ook kan doen is een normale platte schroevendraaier uitslijpen en afvijlen tot ie precies past.
  zondag 5 januari 2003 @ 00:20:32 #37
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_7712571
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 20:35 schreef FilmFanaat het volgende:
Goeie vraag..

Iemand ervaring met het vervangen van de batterij van de Zelda games?
Kan dit wel?

Het kan, als het goed is zit er een gewone CR2032 in maar dan met pootjes. Je kan een mooie batterijhouder kopen en een cr2032, of gewoon draadjes aan je batterij solderen.
  zondag 5 januari 2003 @ 18:24:31 #38
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_7722898
quote:
Op zondag 5 januari 2003 00:19 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Hmm, ik maakte vroeger mijn gameboy spellen open met een prikbordprikkertje. Dus met de naald de schroef omdraaien. Het is tiefuswerk, maar het lukt wel... Daarna gewone schroeven erin draaien... Maar er zijn verschrikkelijk veel schroevendraaiers, dus blijf zoeken. Wat je ook kan doen is een normale platte schroevendraaier uitslijpen en afvijlen tot ie precies past.

Kheb net de speldentruc op een NES cartridge toegepast en dat ging prima. Nou nog ff nieuwe schroeven vinden die makkelijker opengaan voor onderhoud.
pi_7723066
Ik heb vanmiddag een 100% perfect werkende, complete NES8Bits gekocht.. voor 20¤, met handleiding en 2 pads.

M'n back-up.

zondag 5 januari 2003 @ 22:06:43 #40
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_7727456
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:34 schreef MoJo het volgende:
Ik heb vanmiddag een 100% perfect werkende, complete NES8Bits gekocht.. voor 20¤, met handleiding en 2 pads.

M'n back-up.

Netjes voor dat geld.
pi_7737605
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:24 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Kheb net de speldentruc op een NES cartridge toegepast en dat ging prima. Nou nog ff nieuwe schroeven vinden die makkelijker opengaan voor onderhoud.

Hmm... ikzal het vandaag dan maar is proberen daarmee... want ik wil het wel weten... tis me Zelda spel... en hij werkt wel gewoon goed (dus tis niet de batterij ofzo
pi_7744323
Oefen eerst op een of ander baggerspel, zoals Rainbow Islands oid. En je kan het beste een brede schroevendraaier uitslijpen, dan kun je hem ook weer fatsoenlijk dichtschroeven.
pi_7747269
quote:
Op maandag 6 januari 2003 19:19 schreef Khadgar het volgende:
Oefen eerst op een of ander baggerspel, zoals Rainbow Islands oid. En je kan het beste een brede schroevendraaier uitslijpen, dan kun je hem ook weer fatsoenlijk dichtschroeven.
Zonder je bericht gelezen te hebbe (ech waar ) heb ik dit inderdaad al gedaan.

Schroevendraaier gepakt en uitgeslepen, werkte prima en eerst ff op een ander spel ja

pi_7752390
Ik vond nou iets moois voor de verzamelaar: www.vintagecomputer.co.uk is een site en verkoopt heel veel 2e hands console materiaal. OA Boxed Consoles (SPEEDY!!!) en wat sega spul wat ik zoek. Misschien dat we met een paar daar inkopen kunnen doen?
pi_7752952
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 01:07 schreef Khadgar het volgende:
Ik vond nou iets moois voor de verzamelaar: www.vintagecomputer.co.uk is een site en verkoopt heel veel 2e hands console materiaal. OA Boxed Consoles (SPEEDY!!!) en wat sega spul wat ik zoek. Misschien dat we met een paar daar inkopen kunnen doen?
Ik zou best mee willen doen, alleen zit je niet met de voltages enz met die dinge?
pi_7754099
Daar heb je stepdownconverters voor, ik zit meer met hoe ik dat soort spul in NL krijg zonder creditcard, maar deze site gaat ff in de favorieten
!
  dinsdag 7 januari 2003 @ 08:22:59 #47
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7754108
Nintendo NES (Boxed) (CS1259)

Our Price: £34.99 Out of stock

Nintendo NES (unit only) (LK1140)

Our Price: £4.99 Item in stock!

Als er nu nog steeds iemand is die dozen onzin vind is het een $)&%@ !

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  dinsdag 7 januari 2003 @ 08:23:37 #48
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7754111
ps, die site is wel DUUR !
pi_7754327
Site is duur (het zijn britten tenslotte), maar alles wat ze verkopen is wel getest en gefixed. En ze hébben het tenminste. Ik zoek me wezenloos naar Sega onderdelen en zij hebben het liggen, voor niet al te veel geld.
  dinsdag 7 januari 2003 @ 12:05:44 #50
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7755888
ik zat trouwens op ebay US te kijken voor Chrono Trigger en daar hebben ze er gewoon een stuk of 15

Maar ook daar gaan ze weg voor 50 -75 dollar (maar dan wel boxed compleet) en dat vind ik VEEL te duur...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')