Gisteren heb ik hem dan eindelijk gezien, en ik moet zeggen: Topfilm.
Het gaat over het frustrerende leven op een kantoor, met een baas die zich niets van zijn medewerkers aantrekt, een medewerker die niet uit durft te komen voor wat hij wilt, en natuurlijk de fax die het nooit doet!
Op een gegeven moment krijgt de hoofdrolspeler het idee dat er ook nog een leven buiten het kantoor bestaat .. hetgeen hij dan ook gaat onderzoeken.
Iemand deze film ook gezien? En wat vond je er van?
quote:Ik moest meteen denken aan de haperende printer die wij op het werk hebben staan. Wat zou ik die graag met een baseballbat naar een volgende wereld helpen
Op zondag 29 december 2002 22:46 schreef Jed1Gam het volgende:
Heb m in de bios gezien tijdens een sneak. Ik vind m echt super, wat heb ik (samen met een vriend) in een deuk gelegen.
Helemaal tijdens die sloop de printer scene
We're not going to some white collar resort prison. No, no, no! We're going to federal POUND ME IN THE ASS prison!
Erg leuke film inderdaad.
Zitten best wel veel herkenbare scenes in, zoals het begin in die file.
quote:Meesterlijke film, echt super kick... Vooral dat stukje met die printer/fax... lol en die song erbij "Die motherf***ker die motherf***ker die motherf***ker die!!!!!"
Op zondag 29 december 2002 22:39 schreef Cheiron het volgende:
Een tijdje geleden werd mij door een colega aangeraden de film "Office Space" te gaan kijken. Ik, als it'er bij een grote organisatie, zou hem wel kunnen waarderen.Gisteren heb ik hem dan eindelijk gezien, en ik moet zeggen: Topfilm.
Het gaat over het frustrerende leven op een kantoor, met een baas die zich niets van zijn medewerkers aantrekt, een medewerker die niet uit durft te komen voor wat hij wilt, en natuurlijk de fax die het nooit doet!
Op een gegeven moment krijgt de hoofdrolspeler het idee dat er ook nog een leven buiten het kantoor bestaat .. hetgeen hij dan ook gaat onderzoeken.
Iemand deze film ook gezien? En wat vond je er van?
quote:Jahaha... die dude is echt een vette wigger
Op zaterdag 15 maart 2003 19:05 schreef Bob.Ross het volgende:
Ik heb 'm ook gezien, wat een TOP film![]()
, vooral als ie 's ochtends in de file staat met die rap muziek, géniáál
quote:Ik vond het ook erg grappig dat iemand met een looprek tergend langzaam voorbij kwam lopen om te laten zien hoe vast het verkeer stond.
Op zaterdag 15 maart 2003 19:05 schreef Bob.Ross het volgende:
Ik heb 'm ook gezien, wat een TOP film![]()
, vooral als ie 's ochtends in de file staat met die rap muziek, géniáál
quote:die vent die de hele tijd zit te mompelen, weeeerelds
Op zaterdag 15 maart 2003 19:11 schreef MacManus het volgende:
"Have you seen my stapler?"
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 22:17 schreef Ener-G het volgende:
hehe.. excollega van me deelde die film uit op z'n laatste dag, vlak voordat onze afdeling weggereorganiseerd werd
quote:"Yeah I'm going to have to go ahead and dissagree with you on that one..."
Op zaterdag 15 maart 2003 23:54 schreef Malebolgia het volgende:
"hmmm Peter, yeah, how are you doing?....
...About those TPS-reports:"
de 'wraakscene' op de printer blijft ook geweldig
dan ga ik zeker kijken, lijkt me leuk om hem een andere rol te zien spelen dan alleen in Band of Brothers.
quote:o ja nu je het zegt hij speelt ook in BoB
Op woensdag 6 augustus 2003 13:28 schreef mitt het volgende:
Met Ron Livingston?dan ga ik zeker kijken, lijkt me leuk om hem een andere rol te zien spelen dan alleen in Band of Brothers.
quote:En het geniale 'King of the Hill'
Op woensdag 6 augustus 2003 14:12 schreef SunChaser het volgende:
Weten jullie trouwens dat de film van de maker van Beavis and Butthead is?
quote:Ja. Want dat staat op de DVDbox die hier zojuist werd geplaatst.
Op woensdag 6 augustus 2003 14:12 schreef SunChaser het volgende:
Weten jullie trouwens dat de film van de maker van Beavis and Butthead is?
quote:ghegehe ja idd, ik had eerder medelijden met hem dan dat ik hem zou willen uitlachen
Op woensdag 6 augustus 2003 21:59 schreef SunChaser het volgende:
Die man met die bril en de nietmachine is zo zielig
Dat einde was wel redelijk voorspelbaar, maar dat doet er niets aan af dat de film erg leuk is
Vond trouwens wel dat de rol van Jennifer Aniston erg klein was, hoewel ze wel als 2e genoemd staat op de credits geloof ik...
quote:die heeft die zielige man met die nietmachine en die bril toch op het einde? want dat hadden die 3 kerels omgezet in cheques volgens mij
Op woensdag 6 augustus 2003 22:19 schreef SunChaser het volgende:
Wat is er met dat geld gebeurd eik?
quote:Idem met mijn stage
Op woensdag 6 augustus 2003 22:22 schreef Disorder het volgende:
Erg leuke film. Herkenbaar voor mezelf toen ik stage liep bij een reclamebureau.
quote:'Milton, why don't you pass the cake to the other people.....aaaaaargh!'
Op woensdag 6 augustus 2003 22:18 schreef FunnyMuffin het volgende:[..]
ghegehe ja idd, ik had eerder medelijden met hem dan dat ik hem zou willen uitlachen
.
quote:Milton heeft het geld (de kerel van de rode nietmachine).. vandaar dat ie op het einde op een tropisch eiland ligt.
Op woensdag 6 augustus 2003 22:19 schreef SunChaser het volgende:
Wat is er met dat geld gebeurd eik?
Imo een briljante film! Zo heerlijk hoe het alle slechte dingen van een kantoorbaan pakt. Vooral de printerstukjes zijn zo cool!
("PC Load Letter, what the fuck does that mean!?!")
-edit-
Ow.. ik had het topic geopend.. hm...
quote:Peter had de cheque's in een envelop onder de deur door geschoven... later liep Milton het kantoor binnen om zn nietmachine terug te halen... hij zal het envelopje wel gevonden hebben voordat hij de boel in de fik stak
Op woensdag 6 augustus 2003 23:05 schreef Disorder het volgende:
Ik snap het even niet. Hoe kan Milton dat geld hebben gekregen? Heeft hij het gekregen van die drie collega's?
quote:FOUT!!
Op woensdag 6 augustus 2003 23:12 schreef Retarded het volgende:[..]
Peter had de cheque's in een envelop onder de deur door geschoven... later liep Milton het kantoor binnen om zn nietmachine terug te halen... hij zal het envelopje wel gevonden hebben voordat hij de boel in de fik stak
Milton werd aangereden, en heeft een dikke schade vergoeding gekregen. De nietmachine werd op het einde gevonden door Peter.
quote:klopt, maar die 'zielige' gast liep voor de brand nog ff het kantoor binnen om zijn nietmachine terug te halen, en zal toen die envelop wel hebben zien liggen.
Op woensdag 6 augustus 2003 23:15 schreef MarkyB het volgende:[..]
FOUT!!
Milton werd aangereden, en heeft een dikke schade vergoeding gekregen. De nietmachine werd op het einde gevonden door Peter.
Ik vond trouwens de droom die de hoofdrolspeler over joanna en lumbergh had ook erg lache. terwijl hij staat te sexen met haar heel nonchalant en op precies hetzelfde toontje vragen of hij zaterdag komt werken en die initech mok in zijn hand maakte het ook helemaal af!
quote:Die 'zielige gast' met de nietmachine (Milton) is NIET dezelfde als degene die wordt aangereden. Milton vindt de envelop met cheques en die andere gast (Tom Smykowski) leeft gewoon voort met z'n vrouw en z'n "Jump to Conclusions" tapijtje.
Op woensdag 6 augustus 2003 23:20 schreef officer het volgende:[..]
klopt, maar die 'zielige' gast liep voor de brand nog ff het kantoor binnen om zijn nietmachine terug te halen, en zal toen die envelop wel hebben zien liggen.
quote:Nee, die Tom was aangereden. Milton ging gewoon naar het kantoor van die gast toe om zijn nietmachine terug te halen en vond dus idd die enveloppe, zoals al eerder gezegd. Heeft overigens iemand enig idee wat voor extra's er op de dvd staan?
Op woensdag 6 augustus 2003 23:15 schreef MarkyB het volgende:[..]
FOUT!!
quote:Milton is die dikke met die bril, die wel voor zichzelf wil opkomen, maar het lukt hem alleen niet. Daardoor ging hij in de auto zitten in de garage met lopende motor waarna z'n vrowu thuiskomt en hem doet inzien dat het leven belangrijk is. Z'n vrouw doet de garage open en milton rijdt achteruit de weg op waar hij door een dronken bestuurder wordt aangereden. Daardoor krijgt hij een fikse schade vergoeding. Op zijn feest zit hij daardoor van top tot teen in het gips. Aan het einde gaat hij op vakantie van de schade vergoeding. Er duiden geen sporen dat hij de envelop van Peter gepakt heeft.
Op woensdag 6 augustus 2003 23:40 schreef PimD het volgende:[..]
Nee, die Tom was aangereden. Milton ging gewoon naar het kantoor van die gast toe om zijn nietmachine terug te halen en vond dus idd die enveloppe, zoals al eerder gezegd. Heeft overigens iemand enig idee wat voor extra's er op de dvd staan?
quote:Huh? Die ene die in het gips zat, was niet dezelfde persoon als die op het einde op vakantie gaat hoor...
Op woensdag 6 augustus 2003 23:51 schreef MarkyB het volgende:
Milton is die dikke met die bril, die wel voor zichzelf wil opkomen, maar het lukt hem alleen niet. Daardoor ging hij in de auto zitten in de garage met lopende motor waarna z'n vrowu thuiskomt en hem doet inzien dat het leven belangrijk is. Z'n vrouw doet de garage open en milton rijdt achteruit de weg op waar hij door een dronken bestuurder wordt aangereden. Daardoor krijgt hij een fikse schade vergoeding. Op zijn feest zit hij daardoor van top tot teen in het gips. Aan het einde gaat hij op vakantie van de schade vergoeding. Er duiden geen sporen dat hij de envelop van Peter gepakt heeft.
quote:Vertel, wie dan?
Op donderdag 7 augustus 2003 00:12 schreef FunnyMuffin het volgende:[..]
Huh? Die ene die in het gips zat, was niet dezelfde persoon als die op het einde op vakantie gaat hoor...
quote:Dat was dus die Tom
Op donderdag 7 augustus 2003 00:16 schreef MarkyB het volgende:[..]
Vertel, wie dan?
Tom = de man die de zaken tussen klant en programmeur regelde en zelfmoord wilde plegen en toen een ongeluk kreeg.
Milton = de man die 5 jaar geleden al ontslagen was, maar dat was hem nooit verteld > door een foutje bleef hij toch loon krijgen. Hij is die stotterende gast met het niet-machine. Hij steekt aan het einde het kantoor in de fik en gaat op vakantie
[Dit bericht is gewijzigd door PimD op 07-08-2003 00:25]
quote:Die dikke Amerikanen lijken ook zoveel op elkaar!!!
Op donderdag 7 augustus 2003 00:24 schreef PimD het volgende:[..]
Dat was dus die Tom
Tom = de man die de zaken tussen klant en programmeur regelde
en zelfmoord wilde plegen en toen een ongeluk kreeg.
Milton = de man die 5 jaar geleden al ontslagen was, maar dat was hem nooit verteld > door een foutje bleef hij toch loon krijgen. Hij is die stotterende gast met het niet-machine.
quote:Dude, je haalt alles door elkaar.
Op woensdag 6 augustus 2003 23:51 schreef MarkyB het volgende:[..]
Milton is die dikke met die bril, die wel voor zichzelf wil opkomen, maar het lukt hem alleen niet. Daardoor ging hij in de auto zitten in de garage met lopende motor waarna z'n vrowu thuiskomt en hem doet inzien dat het leven belangrijk is. Z'n vrouw doet de garage open en milton rijdt achteruit de weg op waar hij door een dronken bestuurder wordt aangereden. Daardoor krijgt hij een fikse schade vergoeding. Op zijn feest zit hij daardoor van top tot teen in het gips. Aan het einde gaat hij op vakantie van de schade vergoeding. Er duiden geen sporen dat hij de envelop van Peter gepakt heeft.
[edit]ik zie dat het boven me ook al min of meer uitgelegd is.
[Dit bericht is gewijzigd door Joppe op 07-08-2003 00:28]
quote:ja maar dat was omdat hij zo goed kon communiceren met klanten, dat kunnen die programmeurs niet, dus doet hij dat, is echt niet zo dat die klant direct met zijn wensen naar die programmeur kan gaan, dat moet Tom dus doen, niet die programmeurs die zijn daar niet voor! Bende gij gek!
Op donderdag 7 augustus 2003 00:24 schreef PimD het volgende:Tom = de man die de zaken tussen klant en programmeur regelde
[Dit bericht is gewijzigd door FunnyMuffin op 07-08-2003 00:31]
quote:Die Milton die zelfmoord probeerde te plegen is ook de kerstman in de Coca Cola reclame die de gordijnen open doet
Op donderdag 7 augustus 2003 00:28 schreef MarkyB het volgende:
WTF? zijn er geen foto's beschikbaar? heb ik dan zó zitten slapen?
quote:FFS, ik zat me al die hele film af te vragen waar ik dat gezicht eerder had gezien.
Op woensdag 6 augustus 2003 13:28 schreef mitt het volgende:
Met Ron Livingston?dan ga ik zeker kijken, lijkt me leuk om hem een andere rol te zien spelen dan alleen in Band of Brothers.
quote:Het schijnt dat de fabrikant naar aanleiding van de film die modellen in het rood is gaan maken. Eigenlijk maakten ze helemaal geen rode, maar de vraag na de film was enorm.
Op woensdag 6 augustus 2003 21:59 schreef SunChaser het volgende:
Die man met die bril en de nietmachine is zo zielig
Jammer dat het verhaal niet zo leuk was, maar ik heb wel genoten van "Nixon"
quote:Ze moesten hierin
Op donderdag 7 augustus 2003 01:13 schreef Joppe het volgende:
SunChaser, wat moet in godsnaam Keira Knightley hier???
quote:Jennifer is dan ook de enige die het stempel filmster met zich meedraagt.
Op donderdag 7 augustus 2003 04:46 schreef SunChaser het volgende:
Die Jennifer Aniston speelt trouwens veel leuke rollen in films buiten Friends om, de rest van friends zie je niet veel in films.
Als je bedenkt dat er op hetzelfde tijdstip het rampzalige Hackers bezig was waar konijnen over het scherm huppelen in een of ander NASA centrum
quote:Ik ook!
Op donderdag 7 augustus 2003 10:17 schreef BobRooney het volgende:
goeie film manmoet hem zeker op dvd hebben
Maar regio 2 is er volgens mij nog niet.
Offtopic: hoi!
quote:ik heb em eergister toevallig binnengekregen... ik heb em weer helemaal scheel zitten lachen...:D
Op donderdag 7 augustus 2003 10:17 schreef BobRooney het volgende:
goeie film manmoet hem zeker op dvd hebben
quote:hey dude
Op donderdag 7 augustus 2003 10:50 schreef Capetown het volgende:[..]
Ik ook!
Maar regio 2 is er volgens mij nog niet.
Offtopic: hoi!
maar maakt niet uit...heb toch regiovrije speler...ik spreek Engels redelijk goed
Jimmy james for president!
Stephen root is gewoon een meesterlijke acteur..
Office space was ook een zeer leuke film..
quote:nog grappiger, die hardrock buurman is de stem van butt-head, en speelt ook in Wayne's World
Op donderdag 7 augustus 2003 10:09 schreef djerror het volgende:
Ik vind de film ook echt zwaar cool....die baas is echt geweldig!! lumbergh!..btw die david herman (de wigger) die naam kwam me al zo bekend voor maar hij doet dus stemmen voor king of the hill en futurama
quote:Volgens IMDB is dat niet correct. Mike Judge (http://us.imdb.com/Name?Judge,%20Mike) de maker van Office Space doet de stemmen van Beavis en Butthead. Hij is de manager van Jenifer Aniston in Office Space ook
Op donderdag 7 augustus 2003 18:56 schreef Ener-G het volgende:[..]
nog grappiger, die hardrock buurman is de stem van butt-head, en speelt ook in Wayne's World
Die hard-rockende buurman is Diedrich Bader (http://us.imdb.com/Name?Bader,%20Diedrich) en ken je van Beverly Hillbillies o.a., maar niet van B&B
quote:In NewsRadio (tijdje geleden elke dag op tv) vond ik hem goed! Ik denk ook dat als hij de rol van Lumburgh had gespeeld, dat ook erg goed was gegaan waarschijnlijk. Maar hoe hij Milton neerzet, dat kan hij waarschijnlijk het beste
Op donderdag 7 augustus 2003 18:12 schreef Sapik-Online het volgende:
[afbeelding]Jimmy james for president!
Stephen root is gewoon een meesterlijke acteur..
Office space was ook een zeer leuke film..
quote:Jeetje ik had geeneens door dat dat die gast was..speelt echt een coole rol in newsradio!
Op donderdag 7 augustus 2003 19:18 schreef FunnyMuffin het volgende:[..]
In NewsRadio (tijdje geleden elke dag op tv) vond ik hem goed! Ik denk ook dat als hij de rol van Lumburgh had gespeeld, dat ook erg goed was gegaan waarschijnlijk. Maar hoe hij Milton neerzet, dat kan hij waarschijnlijk het beste
Zelfgemaakt:
"What would you say, you DO here...?"
quote:die kwam ik eerder al in deze vorm tegen
Op vrijdag 8 augustus 2003 13:40 schreef Bob.Ross het volgende:
OS staat écht hoog in mijn top 10 aller tijdenZelfgemaakt:
[afbeelding]"What would you say, you DO here...?"
quote:volgens mij issie alláng te krijgen
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:16 schreef Weakling het volgende:
Volgens play komt ie in de UK op 29/9 uit, voor 5,99 GBP ... da's 8,50 euro ... misschien tegen die tijd ook wel hier te verkrijgen!
voor maar 17 euro 32
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:07 schreef FallenAngel666 het volgende:
Ik heb OS in het ziekenhuis gezien afgelopen woensdag.
Veel moeten lachen (en dat deed pijn) om deze film.
Vooral die scene waar ze de fax met z'n drieën in elkaar gaan rossen is meesterlijk
En dan die gedachte die Peter heeft aan Lumbugh die sex heeft met Joanna....nog steeds met die mok
Gary Coleman speelde overigens een zelfde kloterige manager in One Hour Photo. Typecasting....
no, we fixed the *glitch*, everything will work out all by itself
ja mooie conversaties in deze film. al vond ik hem de 2e keer iets minder leuk
"Ja, maar m'n werk is eigenlijk heel saai. Ik heb een hekel aan m'n werk, dus ik ga niet meer. Oh ja, rekeningen betalen heb ik ook altijd een hekel aan gehad, dus dat doe ik ook niet meer."
"Ofcourse I could always set the building on fire..."
Brilliante film, heel herkenbare dingen uit de tijd dat ik nog bij Davilex Entertainment werkte
quote:Lezen is ook een vak ... ook daar staat 29/9
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:39 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
volgens mij issie alláng te krijgen
voor maar 17 euro 32
quote:dat nummer heb ik na de film dus meteen gedownload
Op vrijdag 8 augustus 2003 22:01 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
'Damn it feels good to be a gangster'
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 00:23 schreef Weakling het volgende:[..]
Lezen is ook een vak ... ook daar staat 29/9
quote:Ja
Op zaterdag 9 augustus 2003 11:11 schreef BdR het volgende:
helemaal op het eind dat gemompel van Milton "there were large grains of salt.. i think i'll take my business to a competing resort"
quote:Yup.
Op zaterdag 9 augustus 2003 13:30 schreef kamagurka het volgende:
Is dit die film met die prevelende meganerd die steeds over het kleiner worden van zijn cubicle begint terwijl niemand naar hem luistert? En dat ie daar al 3 jaar onbetaald blijkt te werken..?![]()
Die vond ik geniaal in ieder geval!!!
quote:Dat nummer bleef na de film de hele tijd in m'n kop zitten.
Op zaterdag 9 augustus 2003 02:14 schreef FunnyMuffin het volgende:
dat nummer heb ik na de film dus meteen gedownload
Paste wel goed bij Michael Bolton de gangsta-office-nerd
quote:Welke is het dan? Ik zoek em ook.
Op zaterdag 9 augustus 2003 02:14 schreef FunnyMuffin het volgende:[..]
dat nummer heb ik na de film dus meteen gedownload
quote:Heb je al bij IMDB naar de filmmuziek gekeken?
Op zaterdag 9 augustus 2003 23:03 schreef Kreator het volgende:[..]
Welke is het dan? Ik zoek em ook.
quote:Ghetto Boys - Damn it feels good to be a gansta
Op zaterdag 9 augustus 2003 23:03 schreef ManueI het volgende:[..]
Welke is het dan? Ik zoek em ook.
Geen dank.....ik heb de soundtrack hier.....
Ohja ik heb door die film ook nog ff wat Michael Bolton
gedownload
quote:de rest:
Op zondag 10 augustus 2003 15:20 schreef Bob.Ross het volgende:
nog een paar:
Office Space - Perez Prado - Mambo #8 (begin liedje in de auto)
Office Space - Geto Boys - Still (waar ze die fax kapot schoppen)
Office Space - Slum Village - Get Dis Money
Office Space - Ghetto Boys - Feels Good To Be A Gangsta
Office Space - Ice Cube - Down for Whatever (met dat comp virus)
Office Space - Perez Prado - The Peanut Vendor (mij ff niet duidelijk)
Office Space - Scarface - No Tears (dat ie zn deur op slot doet in de file)
Office Space - Kool Keith - Get off my elevator
Office Space - Shove this Jay-Oh-Bee - Canibus with Biz MarkieOhja ik heb door die film ook nog ff wat Michael
Bolton
gedownload
![]()
quote:Ja je valt er bijna van in slaap he?
Op zondag 10 augustus 2003 17:01 schreef Zonko het volgende:
Damn. Het was zo'n relaxed liedje ...
1. Yeah, well at least your name isn't Michael Bolton.
2. You know there's nothing wrong with that name.
1. There was, nothing wrong with it, until I was about 12 years old and that no talent ass clown became famous and started winning grammys.
2. Well, why don't you just go by Mike instead of Michaell.
1. No way, why should I change, he's the one who sucks.
Dat hoor je mij ook niet zeggen... het stelde ook niks voor. Maar ik zie 'r altijd graag op m'n scherm.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 18:44 schreef Duiveltja het volgende:
Die rol voor Aniston was niet echt veelzeggend
Yep scroll naar boven dan zie je pics ervanquote:Op zaterdag 28 februari 2004 19:25 schreef Jooosie het volgende:
Dit is toch die film waarbij ze die printer in elkaar meppen??
Ik ga 'm weer kijkenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:36 schreef Que-Pasa het volgende:
vanavond komt ie weer op tv,
20:30 op YORIN
mocht je deze nog niet hebben gezien, moet je zeker even gaan kijken..ik heb me rot gelachen!
met die mokquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:13 schreef Smeich het volgende:
denk het niet.
Blijft idd echt een geweldige film zeg. Tweede keer nu dat ik m zieIk vind vooral dat stukje dat Peter zich inbeeld dat Lumbergh met Jennifer sex heeft echt geweldig!
idd, dat doet t m gewoon!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:24 schreef PimD het volgende:
[..]
met die mok
Hebben ze het naar zijn rekening gesluisd?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:10 schreef SunChaser het volgende:
Nee. Dat heeft die dikke.
Ze leggen die enveloppe toch onder de deur bij de baas? Milton gaat naar binnen om z'n nietmachine terug te halen, vind die enveloppe en steekt de boel in de fik.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:55 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Hebben ze het naar zijn rekening gesluisd?
Ik zag niet dat hij de enveloppe oppaktequote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:13 schreef PimD het volgende:
[..]
Ze leggen die enveloppe toch onder de deur bij de baas? Milton gaat naar binnen om z'n nietmachine terug te halen, vind die enveloppe en steekt de boel in de fik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |