Gisteren heb ik hem dan eindelijk gezien, en ik moet zeggen: Topfilm.
Het gaat over het frustrerende leven op een kantoor, met een baas die zich niets van zijn medewerkers aantrekt, een medewerker die niet uit durft te komen voor wat hij wilt, en natuurlijk de fax die het nooit doet!
Op een gegeven moment krijgt de hoofdrolspeler het idee dat er ook nog een leven buiten het kantoor bestaat .. hetgeen hij dan ook gaat onderzoeken.
Iemand deze film ook gezien? En wat vond je er van?
quote:Ik moest meteen denken aan de haperende printer die wij op het werk hebben staan. Wat zou ik die graag met een baseballbat naar een volgende wereld helpen
Op zondag 29 december 2002 22:46 schreef Jed1Gam het volgende:
Heb m in de bios gezien tijdens een sneak. Ik vind m echt super, wat heb ik (samen met een vriend) in een deuk gelegen.
Helemaal tijdens die sloop de printer scene
We're not going to some white collar resort prison. No, no, no! We're going to federal POUND ME IN THE ASS prison!
Erg leuke film inderdaad.
Zitten best wel veel herkenbare scenes in, zoals het begin in die file.
quote:Meesterlijke film, echt super kick... Vooral dat stukje met die printer/fax... lol en die song erbij "Die motherf***ker die motherf***ker die motherf***ker die!!!!!"
Op zondag 29 december 2002 22:39 schreef Cheiron het volgende:
Een tijdje geleden werd mij door een colega aangeraden de film "Office Space" te gaan kijken. Ik, als it'er bij een grote organisatie, zou hem wel kunnen waarderen.Gisteren heb ik hem dan eindelijk gezien, en ik moet zeggen: Topfilm.
Het gaat over het frustrerende leven op een kantoor, met een baas die zich niets van zijn medewerkers aantrekt, een medewerker die niet uit durft te komen voor wat hij wilt, en natuurlijk de fax die het nooit doet!
Op een gegeven moment krijgt de hoofdrolspeler het idee dat er ook nog een leven buiten het kantoor bestaat .. hetgeen hij dan ook gaat onderzoeken.
Iemand deze film ook gezien? En wat vond je er van?
quote:Jahaha... die dude is echt een vette wigger
Op zaterdag 15 maart 2003 19:05 schreef Bob.Ross het volgende:
Ik heb 'm ook gezien, wat een TOP film![]()
, vooral als ie 's ochtends in de file staat met die rap muziek, géniáál
quote:Ik vond het ook erg grappig dat iemand met een looprek tergend langzaam voorbij kwam lopen om te laten zien hoe vast het verkeer stond.
Op zaterdag 15 maart 2003 19:05 schreef Bob.Ross het volgende:
Ik heb 'm ook gezien, wat een TOP film![]()
, vooral als ie 's ochtends in de file staat met die rap muziek, géniáál
quote:die vent die de hele tijd zit te mompelen, weeeerelds
Op zaterdag 15 maart 2003 19:11 schreef MacManus het volgende:
"Have you seen my stapler?"
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 22:17 schreef Ener-G het volgende:
hehe.. excollega van me deelde die film uit op z'n laatste dag, vlak voordat onze afdeling weggereorganiseerd werd
quote:"Yeah I'm going to have to go ahead and dissagree with you on that one..."
Op zaterdag 15 maart 2003 23:54 schreef Malebolgia het volgende:
"hmmm Peter, yeah, how are you doing?....
...About those TPS-reports:"
de 'wraakscene' op de printer blijft ook geweldig
dan ga ik zeker kijken, lijkt me leuk om hem een andere rol te zien spelen dan alleen in Band of Brothers.
quote:o ja nu je het zegt hij speelt ook in BoB
Op woensdag 6 augustus 2003 13:28 schreef mitt het volgende:
Met Ron Livingston?dan ga ik zeker kijken, lijkt me leuk om hem een andere rol te zien spelen dan alleen in Band of Brothers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |