Zit er aan te denken van de zomer met een maatje naar Marmaris te gaan... Spui hier je tips voor appartementen/hotels, vertel me waar uit te gaan, of het uberhaupt wel een goed idee is... Ben benieuwd!
Greetz!
--edit---
* hoe is het bier?
* hoe zijn de prijzen?
* hoe is het strand?
* is het volk daar 'n beetje aardig?
* welk hotel ligt op 'n toplocatie (=dichtbij strand/centrum/uitgaan)
* beetje goed eten daar in Marmaris?
---edit---
[Dit bericht is gewijzigd door Gerdo op 29-12-2002 17:12]
Ik weet niet of je je daar lang kunt vermaken, ik weet niet wat er verder te doen is, maar waar ik geweest ben zag het er wel leuk uit, mensen zijn erg aardig.
quote:smerig niet, maar wel donker zand. ik ben er geweest afgelopen zomer.
Op zondag 29 december 2002 22:38 schreef TheGoldenGirl het volgende:
Marmaris lijkt mij ook wel wat, alleen hoor ik vaak dat het strand er nogal smerig is
app. Liman was wel een goed app. op een mooie locatie en vriendelijke mensen!!
* hoe is het bier?
Tja.. Als je t mij vraagt..Smerig..maar ik hou dan ook niet van bier
* hoe zijn de prijzen?
Valt wel mee, uitgaan is stukken goedkoper,eten kan soms heel goedkoop zijn maar valt ook wel mee..Kleding op de bazaar kan je heeeel goedkoop krijgen door met een groep kleding te kopen en dan.. 5 voor de prijs van 3 ofzo...
* hoe is het strand?
druk, maar wel relaxt, ik raad je aan om een stuk te lopen waardoor je op een stuk rustiger strand komt.. richting icmeler
* is het volk daar 'n beetje aardig?
Jep, zolang je maar betaald
* welk hotel ligt op 'n toplocatie (=dichtbij strand/centrum/uitgaan)
Parkmar
* beetje goed eten daar in Marmaris?
Super !!! * als je van kebab houd *
quote:Ik ben natuurlijk nog nooit in Marmaris geweest, anders had ik dit topic niet nodig. In Alanya heb ik me in ieder geval errug goed vermaakt. Errug mooi strand (Kleopatra-beach is de mooiste...), vrij goedkoop (al schijnt Marmaris goedkoper te zijn), en uitgaan was zekers goed te doen. Niet echt veel brute discotheken (naast de mega-geile openluchtdiscotheek Auditorium dan
Op zondag 29 december 2002 20:12 schreef GEsTOoRD het volgende:
Wij gaan deze week weer boeken. Iedereen wil naar marmaris maar zelf wil ik ook wel effe informeren over Alanya. Ik heb het idee dat Alanya net effe iets meer uitgaansleven heeft dan Marmaris.
Viel me wel op dat er al veel vol zat in marmaris, en het is nog niet eens Januari.
quote:Korte rit een euro, lange drie, toch?
Op woensdag 8 januari 2003 14:35 schreef hvessum het volgende:
Even over Marmaris, weet iemand wat de beroemde Dolmus busjes daar kosten? Het schijnt sinds de euro flink duurder geworden te zijn.
b.v.d.
Ben er vorig jaar geweest.
Pluspunten:
-Goedkoop en echt heel lekker eten,
-Goedkope kleding (wel uitkijken voor de douane),
-Iedere vrijdag een megagrote markt,
-Mooi weer,
-Je hebt een soort uitgaansstraat met heel veel (openlucht)disco's, pubs en barren,
-Boottrip van een hele dag voor 20 euro, inclusief eten en drinken,
-Turks stoombad.
Minpunten:
-De mensen;
-Ze naaien je waar je bij staat,
-Alleen maar mannen op straat die meisjes lastigvallen, vooral als er geen man bijloopt,
-Heel opdringerig, als je over de boulevard loopt wordt je 10 keer per minuut aangesproken om ergens te eten of om een bootreis te maken.
-Bij ons vroegen ze elke keer als we uit het hotel gingen waar we heengingen en waarom we niet bij het hotel aten,
-Stranden,
-Twee keer per week valt de stroom uit en is het warm water op,
-Prijzen zijn de afgelopen jaren flink omhoog gegaan,
Ik vond het leuk om een keer mee gemaakt te hebben maar hoef er absoluut niet nog een keer heen. Ik had het idee dat de Turken alleen aardig tegen je doen als ze denken dat je iets koopt. Als je een winkel uitloopt zonder iets te kopen krijg je boze blikken, gezucht en soms nog een opmerking. Ze zijn ook heel opdringerig. Als je een winkel binnenloopt vragen ze meteen wat je zoekt en halen allemaal kleding uit de rekken om je aan te geven. In dat geval meteen zeggen dat je alleen wilt kijken. Ohja, en de zoutbedden hoef je ook niet te bezoeken. Overal hangen er posters van en dat ziet er goed uit, maar die posters zijn vijf jaar oud en er is niet veel meer van over!
De rest van de foto's komt me niet bekend voor. Als je goed zoekt zal je die plaatsen wel vinden maar ga er niet vanuit.
quote:Mijn tip is precies omgekeerd. De Turken rekenen gunstiger met euro's omdat ze die liever hebben. De euro is nl veel stabieler dan de Turkse valuta!
Op woensdag 8 januari 2003 14:55 schreef SheDeviltje het volgende:
1 tip...gewoon met turks geld betalen en niet met de euro
quote:Vorig jaar zomer Alanya: absoluut met lira's betalen... De Turken gokken bij het betalen met euro's op de domheid van de westerlingen en doen aan "creatief" omrekenen...
Op woensdag 8 januari 2003 14:58 schreef sizzler het volgende:[..]
Mijn tip is precies omgekeerd. De Turken rekenen gunstiger met euro's omdat ze die liever hebben. De euro is nl veel stabieler dan de Turkse valuta!
Maarja, met een groep vriend(in)en, wat drank en lekker weer heb je toch altijd wel schik.
quote:Oke de Euro is stabieler, maar je moet altijd meer betalen als je met de euro betaalt!
Op woensdag 8 januari 2003 14:58 schreef sizzler het volgende:[..]
Mijn tip is precies omgekeerd. De Turken rekenen gunstiger met euro's omdat ze die liever hebben. De euro is nl veel stabieler dan de Turkse valuta!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |