Nou zou je zeggen: stap op die man af en zeg er iets van. Dat hebben we geprobeerd. Maar hij is blijkbaar zo gestoord dat ie de deur niet meer opendoet wanneer er aangebeld wordt. Ook telefoneren heeft geen zin: hij neemt op en zegt vervolgens niets, zelfs niet zijn naam. Ook hebben we al meerdere malen de politie gebeld. Zij zeggen iedere keer dat ze er langs gaan, maar we merken er maar bar weinig van.
We hebben er dus echt HELEMAAL genoeg van en we vroegen ons af of jullie nog goede ideeen hebben om deze vreselijke man terug te pakken!
anders moet je maar wat onorthodoxe methodes gebruiken
[Dit bericht is gewijzigd door Campo op 29-12-2002 09:53]
quote:Dan kun je je huurverhoging weigeren en via de huurcommissie eisen dat hij er wat aan doet.
Op zondag 29 december 2002 09:51 schreef Campo het volgende:
We huren het via een huisbaas, maar hij wil zegt dat het ons probleem is!
quote:Regel een groepje vrienden... een hele stapel isolatiemateriaal... en ruk op zondag een keer z'n deur open met een breekijzer... ga dan ongevraagd het hele huis isoleren.
Op zondag 29 december 2002 10:00 schreef Campo het volgende:
Het lijkt inderdaad wel alsof dat de enige oplossing is...maar heeft iemand misschien ook nog wat minder uhhh...fysieke ideeen?
quote:Als je huurt heb je te maken met de huurcommissie. Als je huisbaas zich daar niks van aantrekt is dat zijn probleem. Vraag eens wat info op bij PB 51.. Of VROM..
Op zondag 29 december 2002 09:57 schreef Campo het volgende:
Uhhhh....welke huurcommissie? Daar hebben we volgens mij niets mee te maken...
Oh, trouwens, we hebben hier gisteravond extra hard muziek aangezet om hem enigszins terug te pakken, maar om ons weer terug te pakken heeft hij al sinds vanochtend 7:00 KEIHARD vreselijke muziek aan staan! We worden op dit moment hartstikke gek en gaan nu de politie bellen.
quote:Is dit niet alleen van toepassing wanneer ik samen met hem in één ruimte zou wonen? Hij woont namelijk op een ander adres en heeft de woning waarschijnlijk gekocht.
Op zondag 29 december 2002 10:04 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Als je huurt heb je te maken met de huurcommissie. Als je huisbaas zich daar niks van aantrekt is dat zijn probleem. Vraag eens wat info op bij PB 51.. Of VROM..
quote:Oh ja. Dus iedereen die van een woningstichting huurt woont samen met die stichting in een ruimte of zo?
Op zondag 29 december 2002 10:09 schreef Campo het volgende:[..]
Is dit niet alleen van toepassing wanneer ik samen met hem in één ruimte zou wonen? Hij woont namelijk op een ander adres en heeft de woning waarschijnlijk gekocht.
Als je bedoelt dat je buurman waarschijnlijk gekocht heeft maakt het nog niet uit. dan is jouw huisbaas verplicht te zorgen (of in ieder geval een inspanning te doen) dat jij normaal kunt wonen. Hij moet dan met de buurman gaan praten en kan desnoods juridische stappen nemen.
Maar doe een een Google'tje.. Wie weet wat je opduikt..
quote:Hmmmm...ok...misschien moet ik toch maar weer eens bij m'n huisbaas gaan zeuren, alhoewel dat waarschijnlijk weinig zin heeft...
Op zondag 29 december 2002 10:18 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Oh ja. Dus iedereen die van een woningstichting huurt woont samen met die stichting in een ruimte of zo?
Als je bedoelt dat je buurman waarschijnlijk gekocht heeft maakt het nog niet uit. dan is jouw huisbaas verplicht te zorgen (of in ieder geval een inspanning te doen) dat jij normaal kunt wonen. Hij moet dan met de buurman gaan praten en kan desnoods juridische stappen nemen.
Maar doe een een Google'tje.. Wie weet wat je opduikt..
quote:Dan weiger je je huurverhoging op grond van het feit dat je woongenot bedorven wordt. Ik zou wel, als ik jullie was, de huisbaas _aangetekend_ wijzen op de overlast en eisen dat hij er iets aan doet. Dan sta je later sterker..
Op zondag 29 december 2002 10:21 schreef Campo het volgende:[..]
Hmmmm...ok...misschien moet ik toch maar weer eens bij m'n huisbaas gaan zeuren, alhoewel dat waarschijnlijk weinig zin heeft...
quote:Dat merken we op dit moment... Maar aan de andere kant zijn we 't helemaal spuugzat om iedere ochtend met ijzige vioolklanken wakker te worden gemaakt!
Op zondag 29 december 2002 10:23 schreef Tizmo het volgende:
niet terugpakken daar wordt het alleen maar erger van
quote:Overigens is de politie verplicht te komen. 2 x waarschuwen en dan stereo in beslag nemen.
Op zondag 29 december 2002 10:24 schreef Campo het volgende:[..]
Dat merken we op dit moment... Maar aan de andere kant zijn we 't helemaal spuugzat om iedere ochtend met ijzige vioolklanken wakker te worden gemaakt!
Maar ja, dit soort dingen levert geen geld op. Je kunt beter op zondagmorgen ergens op een verlaten weg mensen gaan flitsen die 5 km te hard rijden...
Het is beter als je het weer verwijderd.
quote:Heb ik even gedaan.
Op zondag 29 december 2002 10:30 schreef misterDre het volgende:
Campo ik begrijp je probleem maar het is niet toegestaan iemands naam en adres te plaatsen.Het is beter als je het weer verwijderd.
quote:2x Waarschuwen? Volgens mij is er al 100 keer over gebeld, zowel door ons als door zijn (en onze) benedenburen! Ik heb 't idee dat meldingen via 0900-TUIG niet echt serieus worden genomen...
Op zondag 29 december 2002 10:25 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Overigens is de politie verplicht te komen. 2 x waarschuwen en dan stereo in beslag nemen.
quote:Ok, ok, sorry, ging misschien een beetje ver...maar we zijn hier nogal gefrusteerd...
Op zondag 29 december 2002 10:32 schreef sweek het volgende:[..]
Heb ik even gedaan.
quote:Uitstekend. Dan ga je vanaf nu bijhouden hoe vaak je belt en hou in de gaten of ze komen. Komen ze meer dan 2 x zonder inbeslagname of komen ze helemaal niet, dan dien je een klacht in bij de hoofdcommissaris van je politieregio.
Op zondag 29 december 2002 10:32 schreef Campo het volgende:[..]
2x Waarschuwen? Volgens mij is er al 100 keer over gebeld, zowel door ons als door zijn (en onze) benedenburen! Ik heb 't idee dat meldingen via 0900-TUIG niet echt serieus worden genomen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |