[Dit bericht is gewijzigd door -CRASH- op 29-12-2002 02:51]
quote:
Op zondag 29 december 2002 02:50 schreef JMurc het volgende:
screenshots??
[Dit bericht is gewijzigd door -CRASH- op 29-12-2002 04:04]
Is er eigenlijk wat meer dan "2003" bekend?
screenshots
http://forums.relicnews.com/forumdisplay.php?s=dfc9bfd5a8dfee229fa64bb6cfacfcfb&forumid=44
Ziet er goed uit _0_
quote:tis al langer bekent dat ie komt.. maar wanneer en hoe enzo is nog niet bekent
Op zondag 29 december 2002 03:31 schreef Dr_Crouton het volgende:
OMG!!!Komt ie nu echt?
quote:Ja, dat weet ik ook, maar het duurde zo lang en ik had er niet meer aan gedacht (of misschien wel, maar dat het ws gecanceld was).
Op zondag 29 december 2002 03:33 schreef werkeend het volgende:[..]
tis al langer bekent dat ie komt.. maar wanneer en hoe enzo is nog niet bekent
Ben heel erg benieuwd of de AI van het moederschip nu sterk verbeterd is. In Homeworld raakte ik wel eens schepen kwijt die ik eerst had gekaapt en naar het moederschip had gesleept. Om vervolgens voorgoed in het moederschip te verdwijnen. Ook was het bedienen van de speciale devices lastig (cloaking sateliet etc.) te timen omdat de gevechten vaak zo snel gingen dat de schepen vaak al uit het gebied zijn gevlogen daar waar ik het wilde dat zo'n wapen geactiveerd werd.
quote:NET in het HW forum gelezen
Op zondag 29 december 2002 03:31 schreef Dr_Crouton het volgende:
OMG!!!Komt ie nu echt?
If you see it on a software sales site, it is a guess. If you see it in a magazine somewhere, it is an estimation. If you see someone say it on another forum, they are making it up.
Please.. no more threads asking when it is or stating that you have some kind of inside information. When it is officially announced by either Relic or Sierra, you will be the first to know. Until then, be patient my minions.. the time shall come.
What we do know:
It is meant to be sometime 2003.
There is meant to be a beta test in Spring, 2003.
Thats IT.
bron :
http://www.relicnews.com/index.php?f_area=home&f_news_filter=5
de site is open
Ik wist nog dat ik op het einde van het spel ongeveer 80 ion-array-cruisers had...
Sneak attack van hele konvooien salvage corvette's...ongeveer 30% ging verloren. de rest bracht allemaal goodies terug...
Cataclysm was ook wel leuk...jammer dat er geen 2 verschillende verhaallijnen zijn bij beide rassen
quote:Ik heb Cataclysm een maand of twee geleden gekocht, maar nog niet gespeeld...
Op woensdag 26 maart 2003 12:24 schreef Ashram het volgende:
Meer units, meer firepower!!!!Ik wist nog dat ik op het einde van het spel ongeveer 80 ion-array-cruisers had...
Sneak attack van hele konvooien salvage corvette's...ongeveer 30% ging verloren. de rest bracht allemaal goodies terug...
Cataclysm was ook wel leuk...jammer dat er geen 2 verschillende verhaallijnen zijn bij beide rassen
Ik ben verliefd op Homeworld... Beste game ever... Ik speel alleen nu Cataclysm weer op mijn spliksplinternieuwe pctje en merk dat er grafisch nog wel wat te verbeteren valt, (Duh, da's een ouder spel, ze waren indertij retegeil.) en dat zie ik helaas niet echt terug in de screenshotjes van deel 2.... Ik ben bang dat het meer een soort add-on is dan een vervolg....
http://www.sierra.com/file_list.do?gamePlatformId=279
Ziet er goed uit....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |