abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 februari 2003 @ 01:50:44 #251
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_8264823
Niet, ik denk dat ik er het lef niet voor heb. Nee ik weet ZEKER dat ik t lef er niet voor heb.
Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
pi_8265013
Ik kan het me niet voorstellen dat ik ooit zoiets
zou doen, maar als.. ..dan de 'Ripper way'

.

'ripper was a gangster!'

.

[i]...op je moeder na, ben ik toch het [b]vetst[/b]![/i]
  dinsdag 4 februari 2003 @ 02:58:10 #253
25153 MrLunk
a journey thru cyberspace
pi_8265016
Met een dikke Harley Davidson de Grand Canyon inrijden
pi_8270357
Ik zou een ijzer draadje om mijn pols of nek binden en dan van een gebouw af springen. De weerstand die de draad zal ondervinden bij de schok als het draad strak komt te staan zal altijd nog minder dan de sterke van het draaid zijn....

*Plop'* weg hand/hoofd

of ik zou van scheermesjes een soort V vorm maken...dan zou ik met mijn middel in die V vorm gaan liggen, van een gebouw springen en wanneer het touw dat aan de 2 uiteindes van de V is gebonden strak komen te staan terwijl mijn lichaam nog een versnelling van 9,81 m/s^2 ondervind zullen de scheermesjes mijn romp van mijn benen scheiden...

pi_8270466
OP sloterdijk voor de passerende intercity naar haarlem springen.

Die ding gaat HARD !

...
pi_8270552
Niet dat ik het zou doen, maar dan met een overdosis metoprolol tartrate
quote:
OVERDOSE

Acute Toxicity

Several cases of overdosage have been reported, some leading to death. Oral LD50's (mg/kg): mice, 1158-2460; rats, 3090-4670.

Omdat dit makkelijk toegankelijk is, het veroorzaakt wel een hartaanval, deze medicatie krijg ik ivm migraine, en zorgt ervoor dat de druk van het bloed minder wordt (in mijn geval, zodat de kloppende hoofdpijn minder wordt), bij een overdosis, wordt de druk dusdanig laag dat de hart het niet meer kan bijwerken. best pijnlijk dus.

[Dit bericht is gewijzigd door dark.night op 04-02-2003 14:08]

[url=http://www.moviequotes.com/repository/titles/160993.html]crazy isn't being broken or swallowing a dark secret, its you or me amplified. [/url][br][url=http://www.lyricsfreak.com/a/anathema/64567.htm]Incessant, lustral masquerade[/url]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')