abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7580105
Ben je sneller dan Montoya, vlieg je sneller uit de bocht dan Verstappen. Vertoon hier je rijkunsten op de kartbaan.

Ben je uitgekart kom dan lekker eten in ons F1-restaurant.

zaterdag 28 december 2002 @ 15:10:17 #2
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_7580339
* Magneet komt vast een paar rondjes proefrijden voordat er andere komen dan weet hij dat hij iig even de snelste tijd heeft gehad
pi_7685483
joda heeft zin om eens flink wat rubber te verbranden. (uiteraard na het betalen)
  vrijdag 3 januari 2003 @ 14:56:24 #4
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_7685617
dan wil ik wel tegen jouw racenm heb al genoeg geoefend
pi_7688972
ok..eens kijken of airraid ook meedoet
pi_7693323
Sorry ik moet effe naar de kinderboerderij, om een pinguin af te leveren
  vrijdag 3 januari 2003 @ 21:40:52 #7
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_7693372
Als winnaar van de Fok Kart Awards wil ik wel even een paar rondjes meerijden.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_7699010
Donderdag 9 januari is trouwens gratis karten, dan is deze jongen namelijk jarig.
  zondag 5 januari 2003 @ 23:19:11 #9
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_7729198
NIEUWE AANBIEDING van de vrijgezellenbar
------------------------------------------------------------------------------
Bij besteding van 100 euro bij onze vrijgezellenbar :
- een gratis kartarrangement voor 2 personen in KartCentrum Pole Position

Bij besteding van 200 euro bij onze vrijgezellenbar:
- een gratis kartarrangement voor 2 personen in KartCentrum Pole Position
- een gratis lasergamearrangement voor 2 personen in Arcade en Lasergamehal Game Over

Alle aanbiedingen gelden zolang de voorraad strekt en bij besteding van het aangegeven bedrag in 1 keer.
Tevens is het per persoon maar mogelijk om voor 1 aanbieding in aanmerking te komen.

Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
pi_7733118
*komt net uit de vrijgezellenbar en besteld aan de bar een lekkere maaltijd*
To be or not to be.....
pi_7733873
* DigiJasper komt ook het kartcentrum in, betaalt en raced een rondje... 'Heb je ook een hele lange baan zonder bochten om lekker te cruisen?'
pi_7735024
Nee sorry Digi op het moment is er alleen deze baan, extra banen zijn een optie voor de toekomst. (of er moet al een grote sponsor komen die deze nu wil laten bouwen)
pi_7736395
Supermarkt sponsort je als je dat wilt
pi_7736677
ik zal eens navragen wat een 2de baan aanbouwen gaat kosten
  maandag 6 januari 2003 @ 14:03:24 #15
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_7736834
* Kasper besluit z'n boosheid weg te karten en meldt zich bij de balie.

Hallo, hebben jullie nog een kart voor een oude vieze man?

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_7738850
ja, hoor
hier is je helm, zoek daar maar een wagentje uit om mee te scheuren
  maandag 6 januari 2003 @ 15:53:58 #17
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_7739183
Een helm is voor mietjes.

* Kasper stapt in een kart en scheurt vol gas weg.

Als een razende neemt hij alle bochten ondertussen fantaserend over overstekende Lurky's

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_7739921
AirRaid: als je om de 100 meter reclame voor m'n supermarkt plaatst, dan betaal ik hem .

Misshien is een baan waar je eerst recht omhoog kart en dan naar beneden (tot onder de grond) raast? En dan onder de grond spectaculaire lichteffecten... En uiteraard zo min mogelijk bochten maar een zo lang mogelijke baan .

pi_7742408
quote:
Op maandag 6 januari 2003 15:53 schreef kasper het volgende:
Een helm is voor mietjes.

* Kasper stapt in een kart en scheurt vol gas weg.

Als een razende neemt hij alle bochten ondertussen fantaserend over overstekende Lurky's

* AirRaid laat Kasper van de baan halen door de beveiliging

sorry zonder helm wordt er niet gescheurd

pi_7742461
quote:
Op maandag 6 januari 2003 16:20 schreef DigiJasper het volgende:
AirRaid: als je om de 100 meter reclame voor m'n supermarkt plaatst, dan betaal ik hem .

Misshien is een baan waar je eerst recht omhoog kart en dan naar beneden (tot onder de grond) raast? En dan onder de grond spectaculaire lichteffecten... En uiteraard zo min mogelijk bochten maar een zo lang mogelijke baan .

ik heb alles met het bedrijf dat de baan aan komt leggen geregeld. Als je me even een mooie schets maakt van hoe de baan eruit moet zien dan fax ik die door naar hun
en reclame die maakt voor je
pi_7756594
Een ellelange baan die ohoog gaat tot ongeveer 50 meter, en daar raas je dan weer naar beneden tot onder de grond, dan is het helemaal zwart met spectaculaire lichteffecten, dan heb je een ontzettend wijde bocht (onder de grond nog, daar kom je op een soort plateau en dan word je karretje omhoog gebracht tot 60 meter hoogte, en daar raas je dan super steil naar beneden, en dan weer een flauwe bocht tot je weer aan het begin bent. En dat 3x
pi_7758503
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 15:02 schreef DigiJasper het volgende:
Een ellelange baan die ohoog gaat tot ongeveer 50 meter, en daar raas je dan weer naar beneden tot onder de grond, dan is het helemaal zwart met spectaculaire lichteffecten, dan heb je een ontzettend wijde bocht (onder de grond nog, daar kom je op een soort plateau en dan word je karretje omhoog gebracht tot 60 meter hoogte, en daar raas je dan super steil naar beneden, en dan weer een flauwe bocht tot je weer aan het begin bent. En dat 3x
* AirRaid stuurt lijste door naar aannemer

nus is het afwachten of dit mogelijk is

dinsdag 7 januari 2003 @ 16:39:32 #23
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_7758569
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 15:02 schreef DigiJasper het volgende:
dan moet je elke keer remmen voor dat plateau

* portier wil wel ff karten op de oude baan
*helm op*
*scheuren maar!!!*

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_7759301
Sorry Digi volgens de aanemer is het niet mogelijk om z o een kartbaan te maken
pi_7761804
Portier: tuurlijk niet! als je er op staat ga je meteen met 100 KM/u naar boven...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')