Ben je uitgekart kom dan lekker eten in ons F1-restaurant.
Bij besteding van 200 euro bij onze vrijgezellenbar:
- een gratis kartarrangement voor 2 personen in KartCentrum Pole Position
- een gratis lasergamearrangement voor 2 personen in Arcade en Lasergamehal Game Over
Alle aanbiedingen gelden zolang de voorraad strekt en bij besteding van het aangegeven bedrag in 1 keer.
Tevens is het per persoon maar mogelijk om voor 1 aanbieding in aanmerking te komen.
Hallo, hebben jullie nog een kart voor een oude vieze man?
* Kasper stapt in een kart en scheurt vol gas weg. Als een razende neemt hij alle bochten ondertussen fantaserend over overstekende Lurky's
Misshien is een baan waar je eerst recht omhoog kart en dan naar beneden (tot onder de grond) raast? En dan onder de grond spectaculaire lichteffecten... En uiteraard zo min mogelijk bochten maar een zo lang mogelijke baan
.
quote:* AirRaid laat Kasper van de baan halen door de beveiliging
Op maandag 6 januari 2003 15:53 schreef kasper het volgende:
Een helm is voor mietjes.* Kasper stapt in een kart en scheurt vol gas weg.
Als een razende neemt hij alle bochten ondertussen fantaserend over overstekende Lurky's
sorry zonder helm wordt er niet gescheurd
quote:ik heb alles met het bedrijf dat de baan aan komt leggen geregeld. Als je me even een mooie schets maakt van hoe de baan eruit moet zien dan fax ik die door naar hun
Op maandag 6 januari 2003 16:20 schreef DigiJasper het volgende:
AirRaid: als je om de 100 meter reclame voor m'n supermarkt plaatst, dan betaal ik hem.
Misshien is een baan waar je eerst recht omhoog kart en dan naar beneden (tot onder de grond) raast? En dan onder de grond spectaculaire lichteffecten... En uiteraard zo min mogelijk bochten maar een zo lang mogelijke baan
.
quote:* AirRaid stuurt lijste door naar aannemer
Op dinsdag 7 januari 2003 15:02 schreef DigiJasper het volgende:
Een ellelange baan die ohoog gaat tot ongeveer 50 meter, en daar raas je dan weer naar beneden tot onder de grond, dan is het helemaal zwart met spectaculaire lichteffecten, dan heb je een ontzettend wijde bocht (onder de grond nog, daar kom je op een soort plateau en dan word je karretje omhoog gebracht tot 60 meter hoogte, en daar raas je dan super steil naar beneden, en dan weer een flauwe bocht tot je weer aan het begin bent. En dat 3x
nus is het afwachten of dit mogelijk is
quote:dan moet je elke keer remmen voor dat plateau
Op dinsdag 7 januari 2003 15:02 schreef DigiJasper het volgende:
Een ellelange baan die ohoog gaat tot ongeveer 50 meter, en daar raas je dan weer naar beneden tot onder de grond, dan is het helemaal zwart met spectaculaire lichteffecten, dan heb je een ontzettend wijde bocht (onder de grond nog, daar kom je op een soort plateau en dan word je karretje omhoog gebracht tot 60 meter hoogte, en daar raas je dan super steil naar beneden, en dan weer een flauwe bocht tot je weer aan het begin bent. En dat 3x
* portier wil wel ff karten op de oude baan
*helm op*
*scheuren maar!!!*
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |