Alle 3 de dingen wil ik kunnen afkoppelen bovenop mijn bureau.
het is namelijk voor mijn server. En zo kan ik alles afkoppelen en als ik ze echt nodig heb dan koppel ik ze even aan.
Ik heb in meerdere webwinkels gekeken maar daar moet ik telkens veel verzendkosten betalen voor iets dat makkelijk in een bubbeltjes envelop kan.
Alle kabels het liefst 1,8m of korter.
quote:Doe eens ouderwets en ga naar een gewone winkel.. Zo een met een deur en mensen erin...
Op vrijdag 27 december 2002 22:43 schreef DrukVout het volgende:
Ik moet mijn toetsenbord en muis verlengen.
Netzoals mijn monitor.Alle 3 de dingen wil ik kunnen afkoppelen bovenop mijn bureau.
het is namelijk voor mijn server. En zo kan ik alles afkoppelen en als ik ze echt nodig heb dan koppel ik ze even aan.Ik heb in meerdere webwinkels gekeken maar daar moet ik telkens veel verzendkosten betalen voor iets dat makkelijk in een bubbeltjes envelop kan.
Alle kabels het liefst 1,8m of korter.
quote:Die hebben dit niet
Op vrijdag 27 december 2002 22:49 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Doe eens ouderwets en ga naar een gewone winkel.. Zo een met een deur en mensen erin...
Die winkel noemt zichzelf een pc-winkel. Maar ze hebben geen enkele kabel te koop. Beetje kut he.
Veel pc winkels verkopen dit soort dingen gewoon domweg niet.
quote:Onzin. Elke Computerwinkel heeft dit. Volgens mij heeft Gamma ze zelfs.. Morgen even de bus pakken naar het volgende dorp dan maar he?
Op vrijdag 27 december 2002 22:51 schreef DrukVout het volgende:[..]
Die hebben dit niet
Die winkel noemt zichzelf een pc-winkel. Maar ze hebben geen enkele kabel te koop. Beetje kut he.
Veel pc winkels verkopen dit soort dingen gewoon domweg niet.
quote:Erhm, sorry luigi , een VGA verlengkabel in de gamma en bruna te koop? Ik moet ze nog tegenkomen waar dat te koop is.
Op zaterdag 28 december 2002 11:59 schreef Luigi het volgende:
Dit is toch echt in elke Gamma, Bruna, en weet ik wat voor winkel te koop hoor? Laat even weten wat het geworden is, en of dit topic alsnog dicht kan?
Bovendien, ik dacht dat dit V&A was , en nu ineens gaan er doorverwijzingen gegeven worden naar een andere winkel, dan kan dit hele forum gedeelte wel opgedoekt worden
(ik ben al zat wijzende vingertjes tegengekomen waar mensen aanbevelingen deden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |