abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7570696
Misschien een typisch topic maar ik plaats hem toch.

Het zit zo. Een aantal jaren geleden, als puber van 16, 17 jaar ofzo was ik lid van de U2-fanclub. Toen kon ik de Melon-remixes cd bestellen (die alleen via de fanclub te verkrijgen is).

<tussendooor offtopic>
weet iemand of dat ding zeldzaam is en veel euro's waard? Kan ik hem verpatsen als ik in geldnood kom...
</tussendoor offtopic>

Maargoed, op die cd staat een remix van Salome, en die remix staat ook op de recente b-sides van de laatste best of cd.
Nu komt het. In die remix komt een riedeltje voor. En dat kwam mij zooooo bekend voor!! En ik wist nooit waarvan, en weer was ik zo benieuwd naar wat het was toen ik de best of cd kocht (ben ondertussen 23).
En nu ben ik erachter!!!! Hetzelfde riedeltje komt voor in een nummer van Duran Duran: Save a Prayer!!! Het geluid wat je gelijk hoort en dan later in het nr terugkomt.
WEET IEMAND WAT IK BEDOEL???? Ik hoop het!!! Na zes jaar ben ik er dus achter toen ik de Duran Duran Greatest Hits in de aanbieding kocht (heb nl over het algemeen een wat betere muzieksmaak hoor)...
Heel vreemd, vind het bijna plagiaat zelfs... Maarja wie ben ik, misschien is het wel bewust gedaan. Maar heeft iemand de mogelijkheid dit ook te realiseren en/of wat vinden jullie hiervan?

pi_7570777
Tja...nummer niet gehoord.
als ik het nummer nu een keer gehoord zou hebbe,zou ik op zoek kunne gaan
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_7572135
Ok nou als je Kazaa hebt:

Duran Duran: save a prayer

U2: Salomé (Zooromancer remix)

pi_7641865
Nah!!! Is er dan helemaal NIEMAND......???
pi_7641934
* MuadDib gaat ff checken...

.........ff geluisterd.......

Het riedeltje op het einde lijkt er idd heel sterk op, maar ik kan me eerlijk gezegd niet echt druk over maken.

[Dit bericht is gewijzigd door MuadDib op 31-12-2002 17:27]

In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  dinsdag 31 december 2002 @ 17:46:23 #6
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_7642434
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 22:37 schreef Waxxer het volgende:
<tussendooor offtopic>
weet iemand of dat ding zeldzaam is en veel euro's waard? Kan ik hem verpatsen als ik in geldnood kom...
</tussendoor offtopic>
Ik weet het, ik weet het ! Heb hem zelf helaas niet ....

Laat me ff weten als je ooit nog eens in geldnood komt!

Smell the flowers while you can....
pi_7648931
quote:
[b]<tussendooor offtopic>
</tussendoor offtopic>
ik zou er maar niet op rekenen dat ie veel geld waard is, je kreeg deze destijds bij je abo op Propaganda. Maar er zijn er ook nog behoorlijk veel "normaal" op de markt gekomen ... ik heb 'm zelf gekocht op een platenbeurs. Hij is leuk al verzamelaarsobject maar niet echt veel geld waard denk ik ... daarvoor zijn er teveel van gemaakt. Misschien raak je 'm kwijt voor een eurotje of 20 ofzo, hij is wel een beetje bijzonder natuurlijk ... maar ook weer niet superbijzonder
Er gaat niks boven een groot wit poederveld ....
  zondag 5 januari 2003 @ 21:27:53 #8
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_7726536
Dat riedeltje komt ook voor bij Laith Al-Deen - Kleine Helden. Als je van Duitstalige muziek houdt (geen schlager!!!), dan moet je dat nummer gauw maar es downloaden.
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')