Niet eraan zitten anders zitten ze straks overal (als het blaasje opengaat dan is de voeistof daarin erg besmettelijk)
quote:
Op donderdag 26 december 2002 19:05 schreef DancePlaza het volgende:
hmm.. vreemd bultje zitten de laatste 2 dagen..is dit een koorstlip?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]zonee wat is het dan?
quote:dat vraag ik me ook af..maar ik ga er nu vanaf blijven..
Op donderdag 26 december 2002 19:09 schreef his1 het volgende:[..]
, moeten wij dat nou aanzien?
en jah, das nou een koortslip....
hoe komt dat?
shit
(denk van uhh nee er komt geen koortslip, of nee dat is geen koortslip want mijn afweersysteem maakt dat kapot, en dit een uurtje lang dan is hij weg...klinkt vaag maar uhh het werkt)
Bij de eerste tinteling: Zofirax erop smeren: niks aan het handje
Het ziet er bij jouw trouwens niet echt uit als een koortslip, eerder een puist.....
quote:het jeukt..
Op donderdag 26 december 2002 19:14 schreef da_blonde het volgende:
Ik vind het gewoon lijken op een hele grote aankomende puist. Kan het eigenlijk ook niet goed zien. Komt er vocht uit of is het een blaasje?? Jeukt het of doet het pijn?
quote:hmm kut man..hoe heb ik het opgelopen? hoe koan je het oplopen
Op donderdag 26 december 2002 19:19 schreef Aernout het volgende:
dem
Daar kom je nooit meer vanaf, weet je dat?
quote:Zoenen, beffen, ....
Op donderdag 26 december 2002 19:20 schreef DancePlaza het volgende:[..]
hmm kut man..hoe heb ik het opgelopen? hoe koan je het oplopen
quote:Meestal begint een koortslip met een blaasje (of meerdere blaasjes bij elkaar). Dat blaasje gaat op een gegeven moment uitdrogen en dan krijg je inderdaad een korstje. Dan is het ook niet meer besmettelijk, maar nog wel een beetje pijnlijk. Het zou dus ook een koortslip kunnen zijn. Maar goed, waarvan heeft hij het opgelopen? Je krijgt het niet van de lucht.
Op donderdag 26 december 2002 19:20 schreef Maja het volgende:
Een koortslip is meestal donkerder van kleur en heeft altijd een ranzig korstje, dit is volgens mij bij jouw niet het geval...?
quote:hehe ik had het al voordat ik ging zoene en beffe..
Op donderdag 26 december 2002 19:22 schreef Aernout het volgende:[..]
Zoenen, beffen, ....
het viel volgens mij gewoon uit de lucht ofzo
Een andere oorzaak kan nadelig voor je vriendin zijn
quote:Als het de eerste keer van je leven is dat je een koortslip hebt, is de kans idd groot dat je het van iemand anders hebt.
Op donderdag 26 december 2002 19:34 schreef da_blonde het volgende:
Je krijgt het niet zomaar. Of je hebt een van een meisje, of je hebt uit een glas gedronken van iemand die net een verse koortslip had..of iets van die strekking. Iets anders kan het niet zijn.
Ik heb het standaard een aantal keer per jaar en dat komt meestal door veranderingen van het weer.
[Dit bericht is gewijzigd door DancePlaza op 26-12-2002 19:46]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |