[Dit bericht is gewijzigd door haaahaha op 26-12-2002 12:56]
quote:nee ' 82
Op donderdag 26 december 2002 12:53 schreef Dinus het volgende:
Ben je zelf misschien van 1988? Aangezien je 1900 in je profiel hebt staan?
quote:Weet ik meteen in welk perspectief ik dit topicje moet zetten
Op donderdag 26 december 2002 12:54 schreef -mainframe- het volgende:nee ' 82
quote:Ja, inderdaad, dat scheelt een hoop aan wijsheid...
Op donderdag 26 december 2002 12:54 schreef -mainframe- het volgende:[..]
nee ' 82
quote:Ik dacht altijd dat je een wijf was
Op donderdag 26 december 2002 12:55 schreef yootje het volgende:
Niemand neemt mij serieus
Ik hecht er geen waarde aan.. ook mannekes en vrouwkes van 14 kunnen best wel eens met interesante en hulpvaardige uitspraken.. Om dan te zeggen "Daar filter ik op" neuh.. lijkt me onzin als het geen die persoon zegt wel degelijk iets toevoegt aan de discussie of vraagstelling.
Iemand van 15 neem ik gewoon niet al te serieus
quote:Dat heb je dus niet goed
Op donderdag 26 december 2002 12:56 schreef Youssef het volgende:[..]
Ik dacht altijd dat je een wijf was
quote:phew...
Op donderdag 26 december 2002 12:55 schreef micha het volgende:
Als ik sommige meningen van mensen zie vraag ik me wel eens af hoe oud degene is die er achter zit. Als ik dan zie dat deze van 86-88 is denk ik gewoon, ach, hij/zij weet niet beter, lekker sneu.
neem jij mij maar net serieus met mijn '85...
quote:En de paus
Op donderdag 26 december 2002 12:57 schreef calvobbes het volgende:
Oudere mensen maken ook de meest debiele opmerkingen hoorZie de LPF
Ik heb zelf trouwens geen geboortedatum ingevuld...
* = ongeveer
quote:Ze zit al in de 1e geloof ik.
Op donderdag 26 december 2002 13:02 schreef boebiedoe het volgende:
Yvonne word heel erg boos als je geen rekening houd met haar 11* jarig kleine koter :x brechtje ofzo was de naam* = ongeveer
quote:Me2
Op donderdag 26 december 2002 13:00 schreef ChrisJX het volgende:
Ik kijk nooit naar het geslacht of de geboortedatum van iemand.Ik heb zelf trouwens geen geboortedatum ingevuld...
quote:Zal toch inmiddels wel?
Op donderdag 26 december 2002 13:03 schreef yootje het volgende:[..]
Ze zit al in de 1e geloof ik.
quote:Ja, ik heb eens met haar gechat op IRC
Op donderdag 26 december 2002 13:06 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Zal toch inmiddels wel?
quote:Ze is heel ongeduldig niet soms?
Op donderdag 26 december 2002 13:09 schreef yootje het volgende:[..]
Ja, ik heb eens met haar gechat op IRC
quote:Nou... vroeger was ze heel irritant. Een jaar of 2 geleden dus... Met allemaal blije topics...
Op donderdag 26 december 2002 13:11 schreef Youssef het volgende:[..]
Ze is heel ongeduldig niet soms?
quote:Daar zal ik maar geen uitspraken over doen
Op donderdag 26 december 2002 13:11 schreef Youssef het volgende:[..]
Ze is heel ongeduldig niet soms?
Maar haar geboortedatum is 25 mei 1991
Lijkt me sterk dat ze in de 1e zit, ze heeft gewoon tegen me gelogen
quote:
Op donderdag 26 december 2002 13:12 schreef yootje het volgende:[..]
Daar zal ik maar geen uitspraken over doen
Maar haar geboortedatum is 25 mei 1991
Lijkt me sterk dat ze in de 1e zit, ze heeft gewoon tegen me gelogen
quote:Op de FP merk ik het wel eens (dan kijk ik soms wel eens): echt onnozele opmerkingen. Maar die komen ook vaak zat van oudere Fok!kers, terwijl er ook jongere zijn die echt wel wat te melden hebben.
Op donderdag 26 december 2002 13:13 schreef Punica het volgende:
Hmm 'k zie hier vaak genoeg 'oudere' mensen , die echt de meest domme opmerkingen maken, leeftijd speelt niet echt een rol, maar als ik een domme opmerking zie, en dat persoon blijkt ook nog 14 te zijn, sja, dan is 't wel net ff erger altijd
quote:Maar dit is wel even i-net en geen real life....ik ga niet bij elke opmerking kijken van wie die af komt
Je kunt dan wel roepen dat een verschil van 6 jaar niks is, maar het verschil tussen een 20 jarige en 14 jarige is dus wel degelijk significant.
quote:Juist minder erg. Ik vind een domme opmerking van iemand die 20 is erger dan van iemand die 14 is. Met degene van 20 komt het kennelijk niet meer goed.
Hmm 'k zie hier vaak genoeg 'oudere' mensen , die echt de meest domme opmerkingen maken, leeftijd speelt niet echt een rol, maar als ik een domme opmerking zie, en dat persoon blijkt ook nog 14 te zijn, sja, dan is 't wel net ff erger altijd
quote:Heb je al medelijde met mij?
Op donderdag 26 december 2002 13:21 schreef ullie het volgende:[..]
Juist minder erg. Ik vind een domme opmerking van iemand die 20 is erger dan van iemand die 14 is. Met degene van 20 komt het kennelijk niet meer goed.
quote:Significant in welk opzicht?
Op donderdag 26 december 2002 13:13 schreef Oosthoek het volgende:
Je kunt dan wel roepen dat een verschil van 6 jaar niks is, maar het verschil tussen een 20 jarige en 14 jarige is dus wel degelijk significant.
Ik heb niemand lezen schrijven (ipv horen zeggen) dat het verschil nix is. Alleen is niet iedereen het er over eens dat je een jongere Fok!ker niet serieus kunt nemen...
quote:Yep, en helemaal als je een 14 jarig modje hebt
Op donderdag 26 december 2002 12:51 schreef -mainframe- het volgende:
Stel ik heb een serieuse vraag hier op fok, en iemand reageert.. je kijkt ff in het profiel van die gene.. en stel daar staat geboortedatum 22 december 1988.. ik hecht daar zelf weinig waarde aan.. aan een mening van een kereltje van net 14.
Maar hoe zit dat met jullie hiero ?
Die over serieuze zaken moet meebabbelen zoals het wereldnieuws en politiek, die neem ik dan niet serieus nee.
Geboortedata is nl niet bij iedereen naar waarheid ingevuld...
Ik beperk mijn oordeel dan ook slechts tot het postgedrag en de inhoud van de posts van iemand.
Vanaf 16 of zo begint het te komen. .
quote:woei!!!!
Op donderdag 26 december 2002 14:50 schreef X-Ray het volgende:
Het ligt ook een beetje aan de grens.
14 neem ik niet serieus.Vanaf 16 of zo begint het te komen.
.
je neemt me iig een BEETJE serieus
quote:Niet overdrijven he?
Op donderdag 26 december 2002 15:10 schreef Faithy het volgende:[..]
woei!!!!
je neemt me iig een BEETJE serieus
![]()
![]()
![]()
quote:'77 meldt
Op donderdag 26 december 2002 15:10 schreef Bluezz het volgende:
Alleen mensen vanaf 1978 neem ik serieus.
Even een kleine nuance aanbrengen: dan bedoel ik mensen die een aantal jaren jonger zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door da_blonde op 26-12-2002 16:00]
quote:
Op donderdag 26 december 2002 15:19 schreef da_blonde het volgende:
Oei, ik moet bekennen dat ik ook wel op leeftijd let. Mensen die jonger zijn dan ik neem ik toch minder serieus.
quote:dan moet je gewoon niet op z'n topics reageren
Op donderdag 26 december 2002 15:26 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
zich persoonlijk aangevallen voelt, want bij mij doe je dat ook altijd!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Sinaasappel op 26-12-2002 15:32]
quote:ik hect nooit waarde aan mensen die onzin in hun profiel hebben staan
Stel ik heb een serieuse vraag hier op fok, en iemand reageert.. je kijkt ff in het profiel van die gene.. en stel daar staat geboortedatum 22 december 1988.. ik hecht daar zelf weinig waarde aan.. aan een mening van een kereltje van net 14.
ik ben zelluf 20 maar soms hebben mensen van 14 wel iets te melden omdat ze het anders bekijken
slechte opmerkingen kunnen van iedereen komen
quote:En dat is nog eens verstandig gezegd!
Op donderdag 26 december 2002 16:52 schreef Fonz het volgende:
nee ik kijk nooit naar het profiel van iemand om 1 simpele reden: dan moet ik daar weer op klikken etcik ben zelluf 20 maar soms hebben mensen van 14 wel iets te melden omdat ze het anders bekijken
slechte opmerkingen kunnen van iedereen komen
Eens!
quote:onzin, kijk uitsluitend naar de gegeven mening...ik heb zat gezien dat er een gast van in de 30 iets veel onnozellers uitkraamt...
quote:ik vind het erger als die fout door een ouder 'wijzer' persoon wordt gemaakt...
quote:Dinus ! ?
Op donderdag 26 december 2002 12:53 schreef Dinus het volgende:
Ben je zelf misschien van 1988? Aangezien je 1900 in je profiel hebt staan?
Ook weer hier
quote:In zijn topics? Als ik ergens reageer, komt ie erbij om weer eens even te zeuren, maar ja ik trek me er natuurlijk niks van aan
Op donderdag 26 december 2002 15:29 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
dan moet je gewoon niet op z'n topics reageren
moet ie trouwens wel in de openingspost vertellen, dat ie daar geen waarde aan hecht
quote:wat dan?
Op zaterdag 28 december 2002 21:29 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Kan fok! niet opgedeeld worden?????
Serieus: Het zegt wel wat.....niet alles, maar wel wat..
quote:pubers en ouderen
Op zaterdag 28 december 2002 21:31 schreef Infinity123 het volgende:
Ik ben het helemaal niet met je eens. Een jongere kijkt tegen eenzelfde situatie heel anders op dan een oudere. Vergeet niet dat dit een discussieforum is.
Echter, wanneer iemand advies geeft in bijvoorbeeld R&P, dan denk ik toch wel dat levenservaring een grote rol speelt. Een opmerking heeft dan meestal een betere fundering.
[Dit bericht is gewijzigd door Navelpluisje op 29-12-2002 13:37]
quote:en dat moet je ook helemaal niet doen hoor
Op donderdag 26 december 2002 21:45 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
In zijn topics? Als ik ergens reageer, komt ie erbij om weer eens even te zeuren, maar ja ik trek me er natuurlijk niks van aan
quote:Heel leuk voor je, maar ging het daar over?
Op zondag 29 december 2002 14:20 schreef Dezz het volgende:
Ik ben denk ik een van de weinige hier die z'n profiel wel serieus heeft ingevuld
quote:Oke dan, ik kijk af en toe in een profiel. Maar leeftijdsdiscriminatie doe ik niet aan, tenzij 12 of 13 jarige hun mening geven. Zo goed BoRRuHG??
Op zondag 29 december 2002 14:22 schreef BoRRuHG het volgende:[..]
Heel leuk voor je, maar ging het daar over?
quote:ja en
Op zondag 29 december 2002 14:29 schreef BoRRuHG het volgende:
*Discrimineert Dezz*
quote:ow dank je wel
Op zondag 29 december 2002 13:44 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
en dat moet je ook helemaal niet doen hoor
Mischien is ie wel gewoon een zeurzak![]()
EDIT: en iedereen daarboven ook als er sprake is van 1 van de voornoemde gevallen.
quote:Eerlijk zeggen he, als jij nu in gesprek zou zijn met een 11 jarige, zou jij hem/haar heel serieus nemen als hij je liefdesadvies geeft. Ik ben het in principe wel met je eens, maar die vlieger gaat niet altijd op ben ik bang
Op zondag 29 december 2002 22:19 schreef Willaaam het volgende:
Bedankt he... kijk, je hebt tegenwoordig nogal veel mensen die alleen in de praktijk zo rond 86-88 geboren zijn, maar die een vroege leerling zijn en/of snellere ontwikkeling. Nou zou ik natuurlijk als sommige geen leeftijd in kunnen vullen waardoor jullie misschien ineens van een compleet ander perspectief naar mij toekijken. Verder zijn er hier mensen van 18+ die zich gedragen als een hersenloze walnoot dus alsjeblieft... kap met deze bullshit over leeftijdsdiscriminatie. Jij bent ook ooit 15 geweest. Danku.
En dan nu lekker kinderachtig:
quote:Een beetje mijn punt
Op zondag 29 december 2002 22:26 schreef Chayenn het volgende:
Je kan niet iedereen serieus nemen, maar moet dat dan. Iedereen is jong geweest. Je ziet snel genoeg of je het serieus kan nemen of niet.
quote:En daar moet ik jou dan weer gelijk in geven... maar 11 en 15 scheelt al veel. Neem bijvoorbeeld yootje. Die is goed serieus te nemen hoor, het ligt aan de persoon. Maargoed, je hebt gelijk, die vlieger gaat niet altijd op.
Op zondag 29 december 2002 22:22 schreef Navelpluisje het volgende:[..]
Eerlijk zeggen he, als jij nu in gesprek zou zijn met een 11 jarige, zou jij hem/haar heel serieus nemen als hij je liefdesadvies geeft. Ik ben het in principe wel met je eens, maar die vlieger gaat niet altijd op ben ik bang
quote:Kijk, over dit soort personen hadden we het nu.
Op zondag 29 december 2002 23:12 schreef Contract_Killer het volgende:
en ik dan ik ben nog niet eens geboren......hoe ga je mij dan op leeftijd discrimineren????
Ik ben het wel eens met wat er eerder al gezegd is. Je merkt gauw genoeg of iemand puberaal gedrag vertoont of enigzins serieus kan doen.
quote:idd ik vind niet dat je gelijk iemand op leeftijd kan afkraken. zoals hierboven wat ik deed is idd zer puberaal
Op zondag 29 december 2002 23:22 schreef Kang-He het volgende:[..]
Kijk, over dit soort personen hadden we het nu.
Ik ben het wel eens met wat er eerder al gezegd is. Je merkt gauw genoeg of iemand puberaal gedrag vertoont of enigzins serieus kan doen.
Natuurlijk zijn er van die lui, die denken leuk te zijn door overal onzin op te gaan antwoorden. En iedereen afkraken bla bla bla. Dat gebeurt bij de jeugd, maar ook bij de 20 jarige en 30 jarige. Die blijf je er gewoon altijd tussen hebben ongeacht leeftijd.
*zo dat is mijn mening *
quote:Sorry
quote:Aangezien ik je "vader"had kunnen zijn, hierbij het volgende; let eens wat beter op op school tijdens nederlands en anders lijkt me een internaat wel wat voor!
Op zondag 28 december 2003 23:46 schreef Ilse_Delta_Josh het volgende:[..]
Sorry
ben zelf ook 14 (7-7-1989) en me pa is ent zo dom als een koe en ik heb wel herses dsus leeftijd zeg niks
Jij ben een schande voor de samenleving
Ilse
quote:
quote:Jij hebt zelf anders ook niet echt goed opgelet tijdens Nederlands.
Op zondag 28 december 2003 23:48 schreef YAZZz het volgende:[..]
Aangezien ik je "vader"had kunnen zijn, hierbij het volgende; let eens wat beter op op school tijdens nederlands en anders lijkt me een internaat wel wat voor!
En nou als de sodemieter naar je kamer, als je je eigen geld verdient en mee betaald aan het huishouden mag je me gek noemen huppelkut !
quote:En waarom deze reactie?? Door mijn slechte Nederlands waar ik niet echt op let op dit forum??
Op zondag 28 december 2003 23:48 schreef YAZZz het volgende:[..]
Aangezien ik je "vader"had kunnen zijn, hierbij het volgende; let eens wat beter op op school tijdens nederlands en anders lijkt me een internaat wel wat voor!
En nou als de sodemieter naar je kamer, als je je eigen geld verdient en mee betaald aan het huishouden mag je me gek noemen huppelkut !
[Dit bericht is gewijzigd door Ilse_Delta_Josh op 28-12-2003 23:53]
quote:Zolang wij "oude wijze lullen" jouw studiefinanciering en opvoeding betalen vind ik het een beetje puberaal om ons dom te noemen en een schande voor deze samenleving.
Op zondag 28 december 2003 23:50 schreef Ilse_Delta_Josh het volgende:
Het slaat nergens op als je geen waarde hecht of denkt ''die is toch 14'' aan iemand van die leeftijd..mense van 14 zoals ik of andere leeftijden onder de 16 (waarsch, is dat jullie min. leeftijd om iets aan te nemen van diegenen) kunnen heus wel serieus zijn en goede opmerkingen maken en meningen geven..echt jullie (mense waar k t over heb) zijn een schande voor deze verrotte samenleving
Ilse
quote:Nou k denk dus ff niet dat JULLIE me hebben grootgebr8 dat hebbe me parentzzz he
Op zondag 28 december 2003 23:53 schreef YAZZz het volgende:[..]
Zolang wij "oude wijze lullen" jouw studiefinanciering en opvoeding betalen vind ik het een beetje puberaal om ons dom te noemen en een schande voor deze samenleving.
Maar nadat we jou groot hebben gebracht ga jij daar natuurlijk verandering in brengen, nietwaar ?
Maargoed, ik doe dus absoluut niet aan leeftijdsdiscriminatie.
quote:Wat jij zegt slaat ook gewoon nergens op. Je kraak hem af zonder enig argument, en dat van je vader slaat totaal nergens op.
Op zondag 28 december 2003 23:46 schreef Ilse_Delta_Josh het volgende:[..]
Sorry
ben zelf ook 14 (7-7-1989) en me pa is ent zo dom als een koe en ik heb wel herses dsus leeftijd zeg niks
Jij ben een schande voor de samenleving
Ilse
quote:ben t echt totaal met je eens! Ik denk echt letterlijk hetzelfde..
Op zondag 28 december 2003 23:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben zelf 16 en vind het zo vreselijk frustrerend als mensen mijn posts niet serieus nemen alleen maar om mijn leeftijd. Ik durf te wedden dat praktisch alle users mij heel anders zouden aanspreken als ik geen leeftijd in m'n profiel had staan. Als je na een berg posts gelezen te hebben van mij tot de conclusie komt dat je me kinderlijk vindt en me niet meer serieus neemt vind ik dat best. Maar als mensen dat doen zonder iets van me af te weten op mijn leeftijd na vind ik dat echt heel vervelend.Maargoed, ik doe dus absoluut niet aan leeftijdsdiscriminatie.
quote:
Op donderdag 26 december 2002 12:55 schreef micha het volgende:
Als ik dan zie dat deze van 86
quote:Oke misschien betje hard ja..maar ik vindt ut gewoon zo STOM! En dat van me pa je kent um niet...
Op maandag 29 december 2003 00:00 schreef I_PANDA_I het volgende:[..]
Wat jij zegt slaat ook gewoon nergens op. Je kraak hem af zonder enig argument, en dat van je vader slaat totaal nergens op.
Heb je wel eens
Heb je wel is
Dan weet ik dat het iemand moet zijn onder de 18, en dat klopt voor 99% Voor de rest zijn er heleboel kleine dingen waaraan je de ontwikkeling van iemand kan aflezen, maar de echte leeftijd raden is heel moeilijk. Als je moeite hebt dat je niet serieus genomen wordt vanwege je leeftijd.....
HAAL DAN JE GEBOORTEDATUM WEG
quote:Volgens jou kan je vader dat toch niet want die is "ook zo dom als een koe" toch ?
Op zondag 28 december 2003 23:56 schreef Ilse_Delta_Josh het volgende:[..]
Nou k denk dus ff niet dat JULLIE me hebben grootgebr8 dat hebbe me parentzzz he
En ik wou alleen ff duidelijk make dat wij jongeren (rond 14 he..zoals jullie beweren) ook goede en serieuze slimme opmerkingen kunnen maken en dat we niet dom neergezet hoeven te worden..sommigen wel maar ik hoor daar niet bij ik ben niet t stereotype jongere..maja wat ken je ook zien he aan die andere kant
Ilse
Maar goed, ik zou die discussie niet eens aan willen gaan voordat jij je eerste paar breezah-tjes hebt weggewerkt en met een wit randje om je neusje in innige omhelzing met een wc-pot ligt terwijl je hardop belooft noooooit meer te zullen drinken
quote:WTF is ils_delta_josh?
Op maandag 29 december 2003 00:07 schreef Gerwin_F het volgende:
Ik ben zelf 16 en ik zou graag even willen even zeggen dat ils_delta_josh dus totaal NIET (mag ik hopen) representatief is voor onze leeftijds categorie! (12/16)
quote:
Ik ben zelf 16 en ik zou graag even willen even zeggen dat ils_delta_josh dus totaal NIET (mag ik hopen) representatief is voor onze leeftijds categorie! (12/16)
quote:21 december 1987
Op maandag 29 december 2003 00:09 schreef Big_Boss_Man het volgende:[..]
WTF is ils_delta_josh?
quote:*meedoet*
quote:Geboortedatum -
Op maandag 29 december 2003 00:10 schreef I_PANDA_I het volgende:[..]
21 december 1987
quote:Ik ben zelf 16 en ik zou graag even willen even zeggen dat Big_Boss_Man
Op maandag 29 december 2003 00:09 schreef Big_Boss_Man het volgende:[..]
WTF is ils_delta_josh?
quote:En dit dus niet:
Ik ben zelf 16 en vind het zo vreselijk frustrerend als mensen mijn posts niet serieus nemen alleen maar om mijn leeftijd. Ik durf te wedden dat praktisch alle users mij heel anders zouden aanspreken als ik geen leeftijd in m'n profiel had staan. Als je na een berg posts gelezen te hebben van mij tot de conclusie komt dat je me kinderlijk vindt en me niet meer serieus neemt vind ik dat best. Maar als mensen dat doen zonder iets van me af te weten op mijn leeftijd na vind ik dat echt heel vervelend.
Maargoed, ik doe dus absoluut niet aan leeftijdsdiscriminatie.
quote:Wat is dit voor onbegrijpelijke taal?
En waarom deze reactie?? Door mijn slechte Nederlands waar ik niet echt op let op dit forum??
Leg me ff uit waarom die negatieve reactie pls
Btw, jij bent niet diegene die me bevelen geeft dus p*eur zelf op ja!!ben je slaaf nie die je gehoordzaamt (=boos)
Jij ben rijp voor t internaat en praat echt nooit meer zo tegen me ja boer! (tja moet toch wat type mag hier niet veel jehova.. )
Ilse
En dat is 1 dag ouder dan mij
[Dit bericht is gewijzigd door Gerwin_F op 29-12-2003 00:15]
quote:Ligt aan het onderwerp maar heb 't ook soms wel...
quote:En nou gaan vragen wat Big_Boss_Man is,...
Op maandag 29 december 2003 00:13 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Nu snap ik er geen fuck meer van.
quote:Whahhaa
Op maandag 29 december 2003 00:01 schreef YAZZz het volgende:[..]
Volgens jou kan je vader dat toch niet want die is "ook zo dom als een koe" toch ?
En misschien zou je je kunnen voorstellen dat dit dom soort geblaat niet meer dan een glimlach teweeg brengt bij mensen die gniffelend denken; "alle fouten die deze muts de komend 20 jaar nog gaat maken heb ik allemaal al gehad" (en er hopelijk van geleerd) vandaar dat sommige dus wel een beetje "de andere kant" kunnen inschatten
Maar goed, ik zou die discussie niet eens aan willen gaan voordat jij je eerste paar breezah-tjes hebt weggewerkt en met een wit randje om je neusje in innige omhelzing met een wc-pot ligt terwijl je hardop belooft noooooit meer te zullen drinken
oja die discussie k kap er ook mee => handje schudden?)
Ilse
quote:Ik ben gebore op 7-7-1989
Op maandag 29 december 2003 00:10 schreef I_PANDA_I het volgende:[..]
21 december 1987
quote:I did
Op maandag 29 december 2003 00:01 schreef ACT-F het volgende:
HAAL DAN JE GEBOORTEDATUM WEG
quote:Wat een bullshit, alsof een kereltje van 14 jaar alleen maar onzin uitkraamt, en nergens iets vanaf weet.
Maar hoe zit dat met jullie hiero?
Verder zou je wat meer komma's, dubbele punten, etc kunnen neerzetten...
Dus niet zeiken over jongere users!!
[Dit bericht is gewijzigd door Walterius op 29-12-2003 13:59]
quote:Ik zal het even verbeteren:
Op maandag 29 december 2003 00:14 schreef Biancavia het volgende:
Een voorbeeld.
Dit neem ik dus wel serieus:
[..]En dit dus niet:
[..]Wat is dit voor onbegrijpelijke taal?
Ik heb een paar dingen toegevoegd en verwijdert voor de duidelijkheid.
Kun je het nu wel lezen en begrijpen wat er staat?
Ilse
quote:
Op maandag 29 december 2003 13:57 schreef XiChico het volgende:
Ik discrimineer mensen die een .tk hebben genomen voor hun website.. te gierig om voor 30 euro p/j een fatsoenlijk domein te nemen.. die .tk'ers zijn zo newbie
ik heb dan wel geen .tk maar toch
quote:Totally agree!
Op maandag 29 december 2003 13:54 schreef Walterius het volgende:[..]
Wat een bullshit, alsof een kereltje van 14 jaar alleen maar onzin uitkraamt, en nergens iets vanaf weet.
Kijk bijvoorbeeld naar Brechje, die is nog jonger, maar opent héééle goeie topics!
quote:Ik heb een .nl adres waar ik naartoe link vanaf een .tk
Op maandag 29 december 2003 13:57 schreef XiChico het volgende:
Ik discrimineer mensen die een .tk hebben genomen voor hun website.. te gierig om voor 30 euro p/j een fatsoenlijk domein te nemen.. die .tk'ers zijn zo newbie
Ik snap echt niet dat TS zo dom is dat hij een veertienjarige niet voor vol aan kan zien. Hij zegt nu dat hij de reactie van een jonger iemand nooit serieus zal nemen... waarom eigenlijk? Een veertienjarige kan veel meer ervaring in het leven hebben dan hijzelf, veel meer weten, veel slimmer zijn, enzovoorts.
Kijkt hij nou echt niet naar de inhoud van een reactie, maar eerst naar het profiel, en maakt hij op basis daarvan een afweging? Dan zou ik hem toch wel naar het foxkidsforum willen verwijzen, want hij heeft dan toch nog veel te leren.
quote:werd ik maar eens een keer serieus genomen
Op donderdag 26 december 2002 12:55 schreef yootje het volgende:
Niemand neemt mij serieus
quote:Ik ben 14
Op maandag 29 december 2003 14:06 schreef Walterius het volgende:
Hee Ilse, als je je er zo druk om maakt, hoe oud ben jij dan?Ik snap echt niet dat TS zo dom is dat hij een veertienjarige niet voor vol aan kan zien. Hij zegt nu dat hij de reactie van een jonger iemand nooit serieus zal nemen... waarom eigenlijk? Een veertienjarige kan veel meer ervaring in het leven hebben dan hijzelf, veel meer weten, veel slimmer zijn, enzovoorts.
Kijkt hij nou echt niet naar de inhoud van een reactie, maar eerst naar het profiel, en maakt hij op basis daarvan een afweging? Dan zou ik hem toch wel naar het foxkidsforum willen verwijzen, want hij heeft dan toch nog veel te leren.
quote:Jaaaa jaaaa jaaa!!! Ik ben 16... 3maanden en 24 dagen....
Op donderdag 26 december 2002 15:11 schreef Pjederdy het volgende:
Vanaf 16 mogen ze ook pas serieus genomen worden
Ik heb het verpest hè
quote:Het gaat er niet om dat ik niet begrijp wat er staat, want dat snap ik wel.
Op maandag 29 december 2003 13:57 schreef Ilse_Delta_Josh het volgende:[..]
Ik zal het even verbeteren:
En waarom deze reactie? Door mijn slechte Nederlands waar ik niet echt op let op dit forum?
Leg mij even uit waarom die negatieve reactie op mijn post alsjeblieft.
By the way: jij bent niet degene die me bevelen moet geven dus ga zelf weg !! Ik ben je slaaf niet die jou gehoordzaamd (=boos)
Jij bent rijp voor het internaat (en niet ik) en praat echt niet meer zo tegen me, want ik wil zo niet behandelt worden, ik ben ook een mens!Ik heb een paar dingen toegevoegd en verwijdert voor de duidelijkheid.
Kun je het nu wel lezen en begrijpen wat er staat?
Ilse
quote:Ik ook!
Op maandag 29 december 2003 19:06 schreef Ilse_Delta_Josh het volgende:[..]
Ik ben 14
Ilse
groet jorrit
P.s Leuke stelling!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |