quote:http://www.valensia.com
Op woensdag 25 december 2002 17:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dat waren toch nederlanders?
kon vet goed zingen, maar had mij een beetje teveel Michael Jackson trekjes (was ook z'n grote voorbeeld dacht ik)
zeker zonde dat ie enit vaker gedraait word
quote:hier in NL bedoelde ik, want na Gaia verder niks meer vernomen van hem, gewoon een eendagsvlieg hier geweest... wel kewl dat ie in Japan groot geworden is
Op woensdag 25 december 2002 18:00 schreef Cancel het volgende:
Ten onder gegaan? die gast is samen met Robby Valentine big business in Japan. Wereldsterren zijn ze daar. Gaia is wel een tof nummer, heb een paar maanden geleden nog die cd gekocht tweedehands.. allemaal erg fout, maar wel leuk.
is moeilijk aan te komen met KaZaA zeg
quote:moet je eens proberen z'n andere nummers te bemachtigen. Ik heb die cd waar Gaia op staat en ook z'n cd Cosmos. De laatste cd wordt echter niet in nederland uitgebracht maar ik kan er ook nergens mp3'tjes van vinden...
Op woensdag 25 december 2002 18:57 schreef Zapper het volgende:
geweldig mooi nummeris moeilijk aan te komen met KaZaA zeg
maar geweldige muzikant ja
quote:Ja, inderdaad. Was wel even leuk om te horen.
Op vrijdag 27 december 2002 01:17 schreef evert het volgende:
hij was bij de week van de jaren 90 op 3fm nog aan de telefoon bij Jeroen kijk in de vegte
Over 1.5 week komt in Japan het debuutalbum van Metal Majesty uit, de nieuwe band van Valensia. Op het moment bestaat de band alleen nog uit Valensia en zijn broer David (drums), maar het plan is om in de toekomst er een echte band van te maken en dan hoogstwaarschijnlijk ook te gaan optreden
Verder komt in februari/maart van volgend jaar het nieuwe Valensia mini-album uit: "Valensia Unplugged". Er komen in ieder geval al 7 tracks op, nl. America, Burying Heather, Crazy, X-Ray Love, You Walk On The Sun, Zenith Of Love en een instrumentale versie van Mayte - van the Blue Album uit 2002. Die laatste komt er mede door mijn toe doen op. Het originele idee was om een mini-album uit te brengen met instrumentale versies van nummers van The Blue Album, maar dit is daarna in de prullenbak gegaan vanwege het acoustic idee. Ik heb tegen Valensia gezegd of ie iig Mayte niet kon includen en schijnbaar hebben meerdere mensen naar instrumentale versies gevraagd, want er komen hoogstwaarschijnlijk nog meer instr. nummers op
Verder wordt in Feb/Mrt 2004 het Valensia Queen Tribute in de Benelux uitgebracht, hoogstwaarschijnlijk vergezeld door een single en een videoclip.
Nog meer Valensia fans hier?
Moderator -> centraal Valensia topic van maken
ontving ik een paar dagen geleden eindelijk, nadat het pakketje bijna 4 maanden onderweg is geweest
quote:Zeker
Op donderdag 4 december 2003 22:30 schreef _Etter_ het volgende:
ga gelijk dat nummer downloaden, echt een super nummer qua opbouw enzo...
Je moet ook maar 's zoeken naar de nummers "Kosmos", "Phantom Of The Opera", "Millennium" etc. etc. Een beetje vreemd soms, maar echt gruwelijk mooi als je er eenmaal aan gewend bent
is de officiële valensia website, dus niet zeuren dat het illegaal is
quote:nouja vreemd zal wel meevallen, ik luister ook naar grindcore en avantgarde jazz dus vreemder zal het vast niet zijn
Op donderdag 4 december 2003 22:49 schreef PimD het volgende:[..]
Zeker
Je moet ook maar 's zoeken naar de nummers "Kosmos", "Phantom Of The Opera", "Millennium" etc. etc. Een beetje vreemd soms, maar echt gruwelijk mooi als je er eenmaal aan gewend bent
Ben dan ook wel benieuwd hoe hij dat Metal Majesty gaat aanpakken enzo...
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 03:08 schreef Knaller het volgende:
Ben dan ook wel benieuwd hoe hij dat Metal Majesty gaat aanpakken enzo...
Advertentie uit Japanse Burrrn! blad. De drummer is z'n broer - ze zijn nog op zoek naar andere bandleden - oorspronkelijk was het de bedoeling dat Valensia alleen de zanger zou zijn geloof ik... Dit album heeft hij echter helemaal alleen ingespeeld, met z'n broer op drums - simpelweg omdat ze geen bandleden konden vinden die talent genoeg hadden
Tracklist van de Japanse versie van Metal Majesty
quote:De Europese versie zal waarschijnlijk ook Symphony in V-Minor, Rock Nor Roll & Metal Majesty bevatten. Valensia gaat proberen het ook op vinyl te laten uitbrengen
1. Grim Reeper
2. Hope & Grory
3. The Extra Terrestrial
4. Wonderful Life
5. Stars Tonight
6. Magic Chemistry
7. Deborah
8. His Highness Hybris
9. Maiden Head
10. Licence To Chill
11. Everytime It Rains Again (Bonus Track)
Ben benieuwd of het een succes wordt, het klinkt iig super.
quote:Nee, de eerste 3 albums zijn gewoon in Wisseloord Studios in Hilversum opgenomen. Wel speelde Valensia heel veel instrumenten (maar wel met een hoop gastmuzikanten) en schreef hij alle teksten & muziek zelf. De albums ná het 3e Valensia album uit 1998 heeft hij wel helemaal zelf geproduceerd, gespeeld etc. Alleen de drums doet zijn broer, voor de rest bespeelt en doet ie alles zelf, tot het ontwerp van de cd tot de trackvolgorde.
Op maandag 8 december 2003 10:44 schreef barkingstar het volgende:
ik ken die muziek verder niet, maar meen me te herinneren dat hij die hele plaat in z'n eentje gewoon thuis heeft opgenomen. Onvoorstelbaar!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |