Op welke bijzondere plekken heb jij weleens een boek uitgelezen? Of bij welk boek scheen je de bijzonderheid van een plek ineens toe nadat je het daar had uitgelezen?
[Dit bericht is gewijzigd door Wez op 24-12-2002 22:51]
Maar wie weet test ik het eens, maar de vraag is natuurlijk, wat is een goede locatie voor het uitlezen van je boek. (is dit afhankelijk van het boek?)
Op een bankje bij een zwembad in Italie met 30 Graden , drankje erbij.
Maar of dat zo bijzonder is.
Amen.
quote:Okeej, maar het maakt niet uit waar je dit boek uitleest, het blijft een ervaring, zelfs als je het al gelezen hebt..
Op dinsdag 24 december 2002 22:31 schreef Antagonist het volgende:
Frank Herbert Dune , deel 1 in het engelsOp een bankje bij een zwembad in Italie met 30 Graden , drankje erbij.
quote:Hebben mensen de volgende antwoorden gegeven:
Op welke bijzondere plekken heb jij weleens een boek uitgelezen? Of bij welk boek scheen je de bijzonderheid van een plek ineens toe nadat je het daar had uitgelezen?
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 22:27 schreef Wez het volgende:
Heb "The Rats" uitgelezen op de bank. Van James Herbert als ik me niet vergis.
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 22:30 schreef stinkie het volgende:
In me nest of op de plee. Beiden bevielen goed.
quote:Ben ik nou de enige hier die ziet dat sommige mensen te stom zijn om een simpele vraag te interpreteren? Het boeit me geen fuck waar je zoal boeken heb uitgelezen, Ilsjuhh, Wez, Stinkie en anderen, maar of er bijzondere plekken waren waar je een boek heb uitgelezen of waar de bijzonderheid van een plek je ineens duidelijk werd voor jezelf. Is dit niet het geval dan plaats je hier dus géén post, of meldt anders dat dat niet het geval is. Is dat nou zo moeilijk?
Op dinsdag 24 december 2002 22:39 schreef Ilsjuhh het volgende:
euhm waar heb ik zoal boeken uitgelezen..
de meeste nog in me bed..
ook veel in de auto
op de camping..in tent, caravan en op t gras in de zon
en dat wassut wel...
Nazzgul stelt tenminste nog een vraag en toont tenminste het vermogen dat hij mijn vraag snapte. Chapeau Nazzgul, het niveau van sommige idioten hier noopt mij ertoe om je te complimenteren met het begrijpen van twee simpele vragen, .
PS: Overigens zijn je korzelige, oudbakken onelinerachtige posts echt hevig irritant aan het worden, tong80.
quote:Afschieten die hap.
Op woensdag 25 december 2002 00:06 schreef zodiakk het volgende:
PS: Overigens zijn je korzelige, oudbakken onelinerachtige posts echt hevig irritant aan het worden, tong80.
#()*#(#)(#)*#&*$^()@_@_@@
't Was trouwens één van de Foundation-boeken van Isaac Asimov.
quote:Die heb ik uitgelezen bij het licht van een kampvuurtje op een strand, rond een uur of 2 's nachts. Als je dan omhoog kijkt naar de sterrenhemel besef je pas goed wat voor een stel insignificante prutsers we hier zijn.
Op woensdag 25 december 2002 16:45 schreef DennisMoore het volgende:
Wanneer je op een warme zomermiddag, onder de grote open blauwe hemel, een boek uitleest dat gaat over de galactische ontwikkeling van de menselijke beschaving, dat een periode van honderdduizenden jaren beschrijft, dan besef je ineens weer wat beter dat je maar een miniem radertje bent, gelegen op een luchtbedje, op de oppervlakte van een piepklein planeetje...'t Was trouwens één van de Foundation-boeken van Isaac Asimov.
quote:Damn. Jouw locatie is veel beter!
Op woensdag 25 december 2002 16:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:Die heb ik uitgelezen bij het licht van een kampvuurtje op een strand, rond een uur of 2 's nachts. Als je dan omhoog kijkt naar de sterrenhemel besef je pas goed wat voor een stel insignificante prutsers we hier zijn.
.
[Dit bericht is gewijzigd door Berserker op 26-12-2002 02:31]
[Dit bericht is gewijzigd door SportsIllustrated op 26-12-2002 13:43]
quote:Het blijft moeilijk om begrijpend te lezen he,
Op donderdag 26 december 2002 13:28 schreef Claudia_x het volgende:
Juist de plekken waar ik de mooiste boeken heb uitgelezen, herinner ik me niet meer. Door het lezen van zo'n boek doet waar je bent er immers niet meer toe.
Ik heb The windhover van Hopkins gelezen op een verhoging, die uitzag over de velden rond Assisi.
quote:Ik heb De ontdekking van de hemel gelezen onderweg naar Assisi, dat kan geen toeval zijn,
Op donderdag 26 december 2002 15:29 schreef SportsIllustrated het volgende:
zodiakk, blij dat je je decemberdip hebt omgezet in een sadistische Romanowenergie die zich tegen alle ongehoorzamen richt!Ik heb The windhover van Hopkins gelezen op een verhoging, die uitzag over de velden rond Assisi.
En The Last of the Mohicans uitgelezen toen we op een camping waren vlakbij Fort Henry. Dat moesten we dan ook wel even bekijken.
Wel mooi was het lezen van een boek in een botanische tuin in Coimbra, Portugal, maar dat kwam door de mooie omgeving.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |