abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7525001
Als je vriend op oudejaars avond bij zijn kids wil zijn en dan dus ook bij ex?

Niet dat ik er een probleem mee heb dat hij bij zijn kids wil zijn, maar het idee dat zijn ex hem als eerste nieuwjaar kan wensen, dat zit mij vreselijk dwars.

[Dit bericht is gewijzigd door Pure op 24-12-2002 20:07]

pi_7525066
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 20:03 schreef Pure het volgende:
Begrijpelijk...
Aan jou valt het wel uit te leggen dat het belangerijk is zo'n avond met je kinderen te delen.....afhankelijk van de leeftijd van de kinderen...vraag ik me af of het is uit te leggen waarom papa liever bij zijn vriendin is dan bij hen.....
pi_7525073
Dat is zijn goed recht vind ik. Jammer dan, da's een van de nadelen waar je voor kiest als je gaat scheiden. Het zijn immers ook zijn kinderen...

Edit:
Had het ff verkeerd om begrepen... ja ik kan het wel goed begrijpen van hem... t zijn toch je kinderen. Maar als je niet als eerste nieuwjaar kan wensen .... moeilijk!

[Dit bericht is gewijzigd door _grover_ op 24-12-2002 20:10]

pi_7525083
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 20:07 schreef nynke_p het volgende:

[..]

Begrijpelijk...
Aan jou valt het wel uit te leggen dat het belangerijk is zo'n avond met je kinderen te delen.....afhankelijk van de leeftijd van de kinderen...vraag ik me af of het is uit te leggen waarom papa liever bij zijn vriendin is dan bij hen.....

kids zijn 15 en 11
pi_7525108
quote:

Niet dat ik er een probleem mee heb dat hij bij zijn kids wil zijn, maar het idee dat zijn ex hem als eerste nieuwjaar kan wensen, dat zit mij vreselijk dwars.

Ik neem aan dat je 'm genoeg vertrouwt enzo, dat je weet dat 't om de kids gaat.... Dan lijkt het me erg begrijpelijk....
Ik ben gewoon lomp, tactloos, huisheteroow en Gerdo!
pi_7525113
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 20:08 schreef Pure het volgende:

[..]

kids zijn 15 en 11

Ik zou het fijn hebben gevonden als mijn vader toen bij ons was geweest met de Kerst. Wij hebben het nooit leuk gevonden dat hij dan bij zijn vriendin was.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_7525118
Ik zou daar een probleem mee hebben idd.

Dat hij op zo'n avond bij zijn kinderen wil zijn is normaal,
maar er zou ook een afspraak gemaakt kunnen worden als: het ene jaar zijn ze bij haar en het andere bij hem.

Maar ik heb geen idee van jullie omstandigheden natuurlijk.
Zijn ze al lang uit elkaar?
Hoe oud zijn de kids, en hoe lang hebben jullie al een relatie?

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_7525121
quote:
Als je het niet al te slecht kan vinden met haar,
dan kan je toch ook mee gaan?
Of zeg ik nu iets heel stoms?

Wolkje

dinsdag 24 december 2002 @ 20:10:39 #9
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_7525128
quote:

Is t geen optie om hem de avond (tot 5 over 12 bij jou te laten zijn en dan in de auto te springen?
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_7525142
quote:

[..]

kids zijn 15 en 11

Dan nog is het juist belangerijk om tijd door te brengen met je kinderen helemaal op dat soort gelegenheden!
Ik weet trouwens niet of het je dwars zit dat hij dan ook bij zijn ex is, maar ik denk gewoon dat dat een kwestie van vertrouwen moet zijn....
Als het echt menens is tussen jullie zullen jullie nog vele oudjaarsavonden samen zijn miscchien bij zijn ex, misschien samen met of zonder de kinderen!?
pi_7525144
quote:

[..]

kids zijn 15 en 11

Die zijn oud genoeg om te begrijpen dat hier de schoen wringt. Kunnen de kids bijv. de volgende keer niet bij jullie komen?
Eigen brokjes eerst.
pi_7525208
quote:

Hij kan zijn kinderen als eerste nieuwjaar wensen. Dat is een heel verschil volgens mij.
  dinsdag 24 december 2002 @ 20:15:38 #13
8369 speknek
Another day another slay
pi_7525225
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 20:11 schreef Bushmaster het volgende:
Die zijn oud genoeg om te begrijpen dat hier de schoen wringt. Kunnen de kids bijv. de volgende keer niet bij jullie komen?
Dat lijkt me een goede oplossing. Maar eerlijk gezegd zouden bij mij m'n kids altijd voor een eventuele vriendin staan. Ik denk bij bijna alle ouders wel.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_7525437
Kinderen moet je voor laten gaan als vader en als moeder..
Daarom moet jij denk ik begrip tonen voor de vader...

Uiteraard is het kut.. maar wellicht kan het volgend jaar andersom
als het allemaal wat minder gevoelig ligt...?

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_7528834
en gezellig met ze 5jes ...
pi_7535279
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 20:10 schreef shmoopy het volgende:
Ik zou daar een probleem mee hebben idd.

Dat hij op zo'n avond bij zijn kinderen wil zijn is normaal,
maar er zou ook een afspraak gemaakt kunnen worden als: het ene jaar zijn ze bij haar en het andere bij hem.

Maar ik heb geen idee van jullie omstandigheden natuurlijk.
Zijn ze al lang uit elkaar?
Hoe oud zijn de kids, en hoe lang hebben jullie al een relatie?

2 jaar en hij is zo'n 4 jaar gescheiden... zijn relatie met ex is slecht... maar toch het idee.

misschien egoistis van mij, maar ik zit dan oudejaarsavond alleen, terwijl bij zijn ex de hele familie zit. Ik wil hem gewoon die avond bij me hebben, ik wil niet alleen zijn.

pi_7535289
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 20:10 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Wolkje

je zegt niks doms, maar ik heb zijn ex en zijn kids nog nooit gezien. Anders zou ik (denk ik) wel mee willen gaan.
  woensdag 25 december 2002 @ 15:18:02 #18
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7535596
quote:

Waarom kan hij niet gewoon zijn kinderen meenemen? Ik snap niet waarom die ex daarbij moet zijn, ik zou daar ook behoorlijk tegen zijn.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 25 december 2002 @ 15:59:05 #19
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_7535995
Op dinsdag 24 december 2002 20:10 schreef Wolkje het volgende:
[..]

Wolkje

--------------------------------------------------------------------------------

quote:
Op woensdag 25 december 2002 14:43 schreef Pure het volgende:

[..]

je zegt niks doms, maar ik heb zijn ex en zijn kids nog nooit gezien. Anders zou ik (denk ik) wel mee willen gaan.

Ik denk dat je het gewoon even met je vriend moet bepraten en zegen dat je graag bij hem wilt zijn met oud en nieuw. Gooi je zelf voor de leeuwen en ga gewoon mee naar de ex en kids. Gewoon lol maken en genieten. Maak je vriend wel duidelijk dat je niet mee wilt om hem te controleren maar omdat je graag bij hem bent.

Gewoon vragen en gaan.

Kerst knuffels,

Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_7536018
Ik zou daar pers. een probleem mee hebben.

De kinderen dat snap ik nog maar die zijn al 11 en 15, maar dat hij de hele avond bij zijn ex zou zitten en met haar het nieuwe jaar inluidt, nee ik zou dat niet zomaar accepteren.

Wat je wel moet? Ik zou het bij god niet weten, ik vind niet dat je iemand zijn kinderen mag ontzeggen maar hier hangt nog iets aan, errug moeilijk

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7536041
Stomme vraag: en wat als je meegaat?

kan dat?
ken je die kinderen?
heb je iets met ze?
hoe is jouw relatie met die ex?
wat zou je partner ervan vinden?

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7543054
hhm, moeilijk, ik snap aan de ene kant dat hij bij zijn kinderen en dus bij zijn ex wil zijn, maar voor jou is het natuurlijk niet leuk dat jij niet de 1e bent die hem nieuwjaar kan wensen. Misschien is het een idee dat hij jou eerst opbelt om 12.00 uur en daarna de rest pas nieuwjaar wenst?
pi_7543218
Als jullie 2 jaar samen zijn en je hebt zijn kinderen nog nooit gezien dat wil dat OF zeggen dat zijn relatie met de kinderen erg slecht is (en het dus schijnheilig zou zijn om wel op oudejaarsavond gezellig achter de oliebollen te komen zitten) OF dat hij jou buitensluit uit een belangrijk dee van zijn leven (hetgeen natuurlijk geen goed teken is over je relatie maar niet noodzakelijkerwijs onrepareerbaar).
pi_7543265
Trouwens mijn vriendinnetje is met oudjaar ook ergens anders dus als je niet alleen wil zijn dan kom je toch gewoon gezellig hier?
pi_7549171
quote:
Op woensdag 25 december 2002 16:01 schreef DarkElf het volgende:
Ik zou daar pers. een probleem mee hebben.

De kinderen dat snap ik nog maar die zijn al 11 en 15, maar dat hij de hele avond bij zijn ex zou zitten en met haar het nieuwe jaar inluidt, nee ik zou dat niet zomaar accepteren.

Wat je wel moet? Ik zou het bij god niet weten, ik vind niet dat je iemand zijn kinderen mag ontzeggen maar hier hangt nog iets aan, errug moeilijk

Ik ontzeg hem niks. Als hij bij mij is, en hij wilt naar zijn kids, dan moet ie zelfs van mij gaan. Ik wil ook dat zijn kids gelukkig zijn.

kan dat? nee
ken je die kinderen? nee
heb je iets met ze? nee
hoe is jouw relatie met die ex? ik ken haar niet
wat zou je partner ervan vinden? zou het niet weten

Ik weet alleen dat zijn relatie met zijn ex niet al te best is en dat ze vaak ruzie hebben.

Ik heb gewoon totaal geen zin, om helemaal alleen te zijn als het klokje 12 uur tikt. Ik wil met hem zijn !

Zijn ex en zijn kids hebben familie om zich heen en ik ben dan helemaal alleen. Ik lijk erg ego zo, maar dat ben ik echt niet. Ben gewoon bang en jaloers denk ik.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')