Deze fakkeltocht word elk jaar op kerstavond gehouden en het is dit jaar al de 11de keer.
Na afloop kun je ook gelijk een kijkje nemen in de FatihMoskee op de willemstraat en onder het genot van een lekker kopje soep, je culturele horizon verruimen.
Meer informatie is te vinden op www.fakkeltocht.org.
quote:* victorinox streept Plonz van de lijst af
Op dinsdag 24 december 2002 15:55 schreef Plonz het volgende:
Ik zal er niet zijn.
quote:Dan heeft het dus nog niet veel geholpen.
Op dinsdag 24 december 2002 15:31 schreef victorinox het volgende:
Deze fakkeltocht word elk jaar op kerstavond gehouden en het is dit jaar al de 11de keer.
quote:Dat weet ik niet, maar de mensen die meelopen hebben (over het algemeen) al een positievere kijk op de wereld.
Op dinsdag 24 december 2002 16:08 schreef George_Bush het volgende:[..]
Dan heeft het dus nog niet veel geholpen.
Als we hiermee (op zijn minst) een signaal kunnen geven, dat er ook mensen zijn die tegen geweld/racisme e.d. zijn. Dan loop ik ieder jaar mee hoor.
quote:ik zal er niet zijn, ik hoef mijn culturele horizon niet te verruimen. Ik ga al naar Indonesia op vakantie.
Omdat er hier op Fok toch redelijk wat Eindhovenaren zitten, ben ik eigenlijk wel benieuwd wie er allemaal vanavond meelopen in de Fakkeltocht voor Vrede en Verdraagzaamheid in Eindhoven.Deze fakkeltocht word elk jaar op kerstavond gehouden en het is dit jaar al de 11de keer.
Na afloop kun je ook gelijk een kijkje nemen in de FatihMoskee op de willemstraat en onder het genot van een lekker kopje soep, je culturele horizon verruimen.
Meer informatie is te vinden op www.fakkeltocht.org.
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 16:09 schreef okkie-man het volgende:
ik ben zeker van de partij, is best gezellig vind ik want het gaat om de sfeer
De sfeer is idd gezellig, lekker muziekje erbij, burgemeester Welschen die weer een toespraakje houd.
En als al die fakkels dan ontstoken worden op het plein, is dat best een mooi gezicht.
quote:selamat jalan
Op dinsdag 24 december 2002 16:20 schreef indahnesia.com het volgende:
ik zal er niet zijn, ik hoef mijn culturele horizon niet te verruimen. Ik ga al naar Indonesia op vakantie.
quote:Het gaat niet alleen om vrede, maar het is ook tegen geweld in de samenleving.
Op dinsdag 24 december 2002 18:09 schreef Disorder het volgende:
Ik denk niet dat terroristen en dictators zich veel aantrekken van mensen met fakkels in Nederland.
quote:Oftewel eerst een paar uur dood staan te vriezen en dan naar een moskee.... woepie wat een feest...
Na afloop kun je ook gelijk een kijkje nemen in de FatihMoskee op de willemstraat en onder het genot van een lekker kopje soep, je culturele horizon verruimen.Meer informatie is te vinden op www.fakkeltocht.org.
quote:Ga ff in andere topics je mening spuien... knuppel
Op dinsdag 24 december 2002 22:38 schreef bojaaper het volgende:[..]
Oftewel eerst een paar uur dood staan te vriezen en dan naar een moskee.... woepie wat een feest...
quote:Dat maak ik zelf wel uit, dank je
Op dinsdag 24 december 2002 22:51 schreef reem het volgende:[..]
Ga ff in andere topics je mening spuien... knuppel
quote:Doodvriezen ?!?!?!?!!?
Op dinsdag 24 december 2002 22:38 schreef bojaaper het volgende:[..]
Oftewel eerst een paar uur dood staan te vriezen en dan naar een moskee.... woepie wat een feest...
Kom es ff achter je computer vandaan en loop naar buiten, heb je wel enig idee hoe warm het is.
Het was dit jaar eigenlijk veel te warm voor een fakkeltocht, het is veel leuker om in de sneeuw en ijzel te lopen dan met deze hitte.
quote:
Op woensdag 25 december 2002 11:03 schreef nipeng het volgende:
Shit, ik heb een kans gemist om met een fakkel in een moskee te komen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |