Ik ga vrijdag eens even aan lotje vragen of zij zijn nummer heeft aangezien ze vaak met hem gepraat heeft in Roermond
[Dit bericht is gewijzigd door Partygurl op 23-12-2002 18:37]
quote:ben je 36 jaar dan
Op maandag 23 december 2002 18:36 schreef Partygurl het volgende:
I like him![]()
quote:Wel als je naar Idols zou kijken.
Op maandag 23 december 2002 18:37 schreef Disher het volgende:
ben ik raar als ik vraag wie Jim is ?
Anders valt het wel mee, geloof ik.
quote:Omdat er van bijna elke deelnemer er 1 is en dit een van de grootste kanshebbers is om Idols te winnen?
Op maandag 23 december 2002 18:56 schreef Yolien het volgende:
Ik vraag me ernstig af waarom dit topic weer bestaat
quote:
Op maandag 23 december 2002 18:59 schreef Mike het volgende:[..]
en dit een van de grootste kanshebbers is om Idols te winnen?
quote:
Op maandag 23 december 2002 18:35 schreef TAmaru het volgende:
Ik vind hem een domme breezerknul.
Nou die Jim kan bij de stemmers echt niet meer stuk, ook al zingt ie een keer een draak van een nummer. Hij zal enkel niet meer doorkomen als ie in de media arrogant overkomt of een vervelende trek naar buiten komt...
en ja die sms teefjes moeten we echt eens meer tegenstand bieden :p
Nee, ik hoop echt dat hij wat meer van zijn stem laat zien, want hij zingt echt supermakkelijk.
Hij mag van mij best idol worden, maar dan wel mede omdat hij ook kan uithalen, anders horen we straks alleen maar 1 octaaf liedjes van hem in de top 40. Dan hoor ik liever Hind ofzo, wiens stem niet te vergelijken professioneler is en de vergelijking met Withney houston in haar goede tijd best kan weerstaan. Maar ja, die komt weer een beetje arrogant over
En Jamai zingt weer een beetje schools...
En Roger doet weer een beetje over de top (die wil ik ook wel eens een noot horen vasthouden in plaats van elke noot na een seconde al te stoppen met een grauw)....
En Yuli zingt weer een beetje afgeknepen als ze gaat uithalen...
En Marieke komt weer tekort met haar stem....
Ach iedereen heeft zijn minpuntjes wel. Maar voorlopig heef Hind verreweg de beste stem van allemaal (in ieder geval tot we Dewi vrijdag horen)
quote:En geen Telegraag leest
Op maandag 23 december 2002 18:38 schreef Mike het volgende:[..]
Wel als je naar Idols zou kijken.
Anders valt het wel mee, geloof ik.
"'Het liefst gewoon Jim blijven'
Van onze verslaggever JAN VRIEND
EGMOND-BINNEN-Hij houdt van poffertjes, uitgaan en leuke kleren. Hij is gek op zijn oma en zit in de vierde klas van de havo op scholengemeenschap Jac. P. Thijsse in Castricum. En jazeker: hij is vrijgezel. Wat misschien best belangrijk is voor een aankomend popidool. Jim Bakkum (15 jaar) uit Egmond-Binnen zit in de finale van de RTL-talentenshow Idols.
Daarin is hij zó populair dat hij in de laatste uitzending de meeste kijkerstemmen in de wacht sleepte. ,,Ik hoop maar dat ze niet alleen voor me kiezen omdat ik er leuk uitzie. Het gaat om mijn stem. Toch?''
Gistermiddag was hij in Alkmaar. Even de stad in. ,,Kon ik dus bijna niet meer gewoon over straat. Overal vroegen ze om mijn handtekening. Ik heb zelfs een krabbel bij iemand op zijn portemonnee gezet. Niet te geloven toch zeker?''
,,Bij artiesten die jaren aan hun bekendheid werken, werkt zoiets geleidelijk. Door Idols gaat het bij mij wel heel snel. Dat heeft iets dubbels. Het zingen vind ik heel leuk. En het is prachtig dat er bij die laatste uitzending zó veel kijkers op mij hebben gestemd. Daarmee heeft het publiek me het mooiste kerstcadeau gegeven dat ik ooit heb kunnen bedenken.''
Hij vindt het wel moeilijk om met alle reacties om te gaan. ,,Eigenlijk wil ik liever geen ster zijn, het liefst gewoon Jim blijven. Alle toestanden eromheen, vind ik wat overdreven. Het is natuurlijk aardig als mensen enthousiast zijn en post sturen. Ik heb de laatste weken heel veel fanmail gehad. Maar meisjes die zo maar naar ons thuis opbellen, dat vind ik wel weer een beetje te gek worden. Ik denk dat ik maar eens met Sita ga praten. Gewoon vragen hoe zij dat heeft aangepakt, want zij is ook in één keer zo bekend geworden door de tv.''
Jim komt uit een muzikale familie. Zijn ouders zingen allebei en hebben samen in Egmond het koor The Voices opgericht. Ook treedt zijn vader op als zanger en gitarist van de band The 7 B's. Niet alleen Jim heeft zangtalent geërfd: zijn broer Danny (18 jaar) staat ook op de planken. Hij speelt als drummer en gitarist in een paar bandjes. Jim: ,,Een paar jaar geleden heb ik met een paar vrienden uit Egmond een bandje gehad. En op school heb ik bij een muziekavond gezongen. Hartstikke leuk om te doen. Daarom heb ik niet getwijfeld toen ik een paar maanden geleden de oproep op tv zag om je in te schrijven voor Idols.''
Vanaf begin november deed hij mee aan de voorrondes. Eerst waren die alleen in de weekeinden. Later werd hij ook op werkdagen bij workshops en tv-opnames verwacht. ,,Op school deden ze er niet moeilijk over dat ik vrij nam. Ze zijn hartstikke trots op me.''
Nog een paar vrijdagavonden Idols kijken. Dan weet Nederland hoe hoog Jim klimt op de Idols-showbusinessladder. ,,Ik wacht het maar rustig af. Nu ben ik even de favoriet van de kijkers, maar misschien lig ik er straks ook zó weer uit.''
Mocht hij als beste eindigen, dan krijgt hij een contract bij een platenmaatschappij. ,,Ik zou het leuk vinden om Engelstalig werk uit te brengen. Een beetje R&B en misschien wat stevige rocknummers.''
Maar eerst gewoon kerstvakantie houden. ,,We vieren de kerst gewoon gezellig met de familie thuis. En met een beetje hulp wil ik deze vakantie ook aan mijn website werken.''
Dan moeten we afronden. Hoog tijd om te stoppen. Hij moet bij zijn oma eten. Die wacht met de warme hap. En oma is misschien wel zijn grootste fan. Die laat je niet wachten.Een foto van Idols-kandidaat Jim Bakkum op zijn eigen website www.jimbakkum.com."
quote:Whaha cool
Op dinsdag 24 december 2002 19:16 schreef Minnie_ het volgende:
Bron: www.nhd.nl-tekst-
quote:Waarom doet ie dan mee aan Idols???
Eigenlijk wil ik liever geen ster zijn, het liefst gewoon Jim blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |