Kortom, kan dit en heeft iemand een schema? Alvast bedankt .
quote:Pff, waarom die moeite? Loop naar de Kijkshop en koop een nieuw tb. Kost geen flikker en dan weet je zeker dat je niet je poort opblaast omdat je een draadje verkeerd aansluit
Op maandag 23 december 2002 09:36 schreef DigiJasper het volgende:
Zie mijn vorige akkevietje...
Ik ben er dus over uit dat het toetsenbord kapot is.
Maar is het nu mogelijk om aan mijn PS2 toetsenbord, de DIN plug van het andere toetsenbord te solderen? Of zit ik dan met verschillende spanningen en dergelijken. En zitten er kleurcodes op de draden of niet?Kortom, kan dit en heeft iemand een schema? Alvast bedankt
.
DIN toetenborden zijn echt niet meer te koop hoor...
Verloopje... hmm, daarmee kreeg een toetsenbord dezelfde problemen als ik heb. Je moest het verloopje echt in de goede richting houden, anders gaat je pc ook weer als een bezetene lopen piepen en borrelen.
quote:Verloopje in de goeie richting houden???? Hallo.. Het past maar op 1 manier hoor... En anders koop je een ps/2 kaartje, stop het in je PC, nieuw toetsenbord eraan (met veeeeeeeel meer knopjes) en klaar..
Op maandag 23 december 2002 09:56 schreef DigiJasper het volgende:
Ripley: Dank jeDIN toetenborden zijn echt niet meer te koop hoor...
Verloopje... hmm, daarmee kreeg een toetsenbord dezelfde problemen als ik heb. Je moest het verloopje echt in de goede richting houden, anders gaat je pc ook weer als een bezetene lopen piepen en borrelen.
En trouwens, wedden dat een goeie computerzaak je echt nog wel aan een DIN toetsenbord kan helpen?
quote:Welke taal is dat? Dan kan ik hem ff door Babylon/Google/ander vertaalprogramma halen
Op maandag 23 december 2002 10:03 schreef Fence het volgende:
Misschien dat je hiermee uit de voeten kan.....
Edit: d0h, duits.
[Dit bericht is gewijzigd door DigiJasper op 23-12-2002 10:16]
quote:Ga gewoon even naar een tweedehands winkeltje. Hier in Groningen hebben we Mamamini, die hebben stapels van die dingen liggen voor 1,50 of 2 euro stuk. Kan me niet voorstellen dat er bij jou in de buurt niet zoiets is. Anders moet je inderdaad even langs een computer/electronica zaakje om een verloopstekkertje te kopen. Werkt prima (ik heb op die manier een oud ps/2 IBM-slagschip op mijn firewall gehad).
Op maandag 23 december 2002 09:36 schreef DigiJasper het volgende:
hoop geouwehoer over oud toetsenbord
quote:Meen je toch niet serieus?
Op maandag 23 december 2002 10:10 schreef DigiJasper het volgende:[..]
Welke taal is dat? Dan kan ik hem ff door Babylon/Google/ander vertaalprogramma halen
[Dit bericht is gewijzigd door DigiJasper op 23-12-2002 10:26]
quote:Hij is 12.....
Op maandag 23 december 2002 10:16 schreef Gert22 het volgende:[..]
Meen je toch niet serieus?
(duits)
quote:En die gaat in zijn PC solderen? De jeugd van tegenwoordig ook
Op maandag 23 december 2002 10:21 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Hij is 12.....
Overigens kan het komen omdat ik in het oosten des lands ben opgegroeid (kwartiertje fietsen van de grens), maar op mijn twaalfde wist ik echt wel dat "Diese liegt normalerweise bei 378h für LPT1 und 278h für LPT2." duits is...
quote:Heb je per ongeluk die bril van de kip op je plaatje opgezet of zo ?
Op maandag 23 december 2002 10:32 schreef DigiJasper het volgende:
Zeg ik toch? Ik las ff niet goed en dacht dat het arabisch ofzo was
quote:Moet ie wel zn mama vragen hem even te brengen
Op maandag 23 december 2002 10:41 schreef Banzi het volgende:
als je ergens tussen leiden en haarlem woont mag je bij mij gratis zo'n keyboard ophalen... Zelf gebruik ik toch alleen nog maar ps2...
quote:theforumisdown.com?
Op maandag 23 december 2002 11:03 schreef DigiJasper het volgende:
Dus in principe zou het zó zijn:
[afbeelding]
En schrik niet van m'n paint kunsten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |