quote:Loek, nu ga je een stap te ver. Ik hoop echt vurig in mijn hart je ooit eens tegen te komen bij Feijenoord en anders kom ik wel naar Raalte...
Op maandag 22 december 2003 13:11 schreef Viper-X het volgende:[..]
. Vraag me af wie hier de jood is. Jij lijkt Feyenoord eerder kapot te willen hebben.
Jij weet niet eens wat het is om Feijenoordsupporter te zijn. Blijf maar lekker naar pagina 666 kijken elke zondag en kom maar weer lekker brullen op het internet na afloop van een wedstrijd. ---edit door golfer: hou je aan de policy en de FAQ!----
Ja een nieuwe trainer, nee niet Co Adriaanse.
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 22-12-2003 13:54]
quote:Ow das waar ook, echte clubliefde komt in Rotterdam niet voor!!
Op maandag 22 december 2003 13:22 schreef Viper-X het volgende:
Mm, heb je toch gelijk dat Co een echte ajacied is. Hoe dom kun je wezen?.
.
OWNED!!
quote:Ik bedoel : Zie je v. Marwijk over 4,5 jaar al terugkomen naar Feyenoord?
Op maandag 22 december 2003 13:25 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Ow das waar ook, echte clubliefde komt in Rotterdam niet voor!!
quote:Als Van der Herik daar weg is, Jah!
Op maandag 22 december 2003 13:29 schreef Viper-X het volgende:[..]
Ik bedoel : Zie je v. Marwijk over 4,5 jaar al terugkomen naar Feyenoord?
[Dit bericht is gewijzigd door sqlsmurft op 22-12-2003 13:49]
Ik bedoel dat types als jij liever dít Feyenoord hebben, met kutspelers en een trainer die Feyenoord eerder aan achteruitgang dan progressie helpt, die verder hun bek houden, dan een beter Feyenoord met spelers als v. Hooijdonk die kritiek durven te hebben. (Óok aan het zeer gevoelige legioen).
Jij was ook zo'n type Feyenoorder die Cruijf niet wou hebben, maar later wel feest stond te vieren toen ze kampioen werden. .
En houd je mond over supporter zijn... Types als jou brengen de club eerder schade toe dan vooruitgang. .
Feyenoord moet presteren, hóe maakt me even niet zo heel veel uit.
[Dit bericht is gewijzigd door Viper-X op 22-12-2003 13:36]
quote:Euh ik vind het nog niet eens zo erg hoor.. Dat kanker gaat wat te ver misschien....
Op maandag 22 december 2003 13:33 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Zeg jochie waar ben jij mee bezig
quote:Wat gaat jou dat aan jochie...
Loek heeft dit keer de verkeerde snaar geraakt.
quote:Meet Cart_man. Wel een lieve jongen hoor
quote:Jij bent echt een Type Ajacied hoor!!!
Op maandag 22 december 2003 13:35 schreef Viper-X het volgende:
Gezellig, Cart_man, ik zet het bier alvast koud..
Ik bedoel dat types als jij liever dít Feyenoord hebben, met kutspelers en een trainer die Feyenoord eerder aan achteruitgang dan progressie helpt, die verder hun bek houden, dan een beter Feyenoord met spelers als v. Hooijdonk die kritiek durven te hebben. (Óok aan het zeer gevoelige legioen).
Jij was ook zo'n type Feyenoorder die Cruijf niet wou hebben, maar later wel feest stond te vieren toen ze kampioen werden.
.
En houd je mond over supporter zijn... Types als jou brengen de club eerder schade toe dan vooruitgang.
.
Feyenoord moet presteren, hóe maakt me even niet zo heel veel uit.
Bij Ajax gaan we idd zeiken zodra alles kut gaat, bij Feyenoord blijven ze erachter staan..
Ik denk dat je toch maar voor Ajax moet gaan worden!
[Dit bericht is gewijzigd door sqlsmurft op 22-12-2003 13:48]
quote:En dat bepaal jij?
Op maandag 22 december 2003 13:38 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Dat gaat te ver
quote:Wat een onzin. Omdat ik geen hooligan ben, ben ik meteen een jood?
Op maandag 22 december 2003 13:38 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Jij bent echt een Type Ajacied hoor!!!
Bij Ajax gaan we idd zeiken zodra alles kut gaat, bij Feyenoord blijven ze erachter staan..
Ik denk dat je toch maar voor Ajax moet gaan worden!
[Dit bericht is gewijzigd door sqlsmurft op 22-12-2003 13:48]
quote:Bekend met het fenomeen "Normen en Waarden"
Op maandag 22 december 2003 13:39 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
En dat bepaal jij?
edit:
en om mijn bijdrage aan dit topic te besluiten een stukje uit de FAQ:
quote:
Geen discriminerende spreekkoren of andere strafbare (hooligan) zaken hier posten.Geuzennamen en algemeen erkende aanduidingen van supporters van andere clubs worden (oogluikend) toegestaan, maar associaties van die namen met zaken buiten het voetbal worden niet getolereerd.
Elkaar ziektes of doodsverwensingen toevoegen wordt niet getolereerd. Bedenk ook als je met een ziekte smijt dat er een aantal ziektes zijn waar users op harde wijze IRL mee geconfronteerd zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door sqlsmurft op 22-12-2003 13:47]
quote:En aangezien iedereen daar last van heeft, jah zelfs jij! Hoef je niet gelijk zo te gaan zeiken op een user en doen of ie helemaal fout is...
Op maandag 22 december 2003 13:40 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
De meeste geweldsdelicten worden gepleegd door mensen die zichzelf als "lieve jongen" zien. Als je toch zo lief bent wees dan ook wat intelligenter in je taalgebruik. Krijg hier een Louis van Gaal gevoel van. Als je je gelijk niet kunt krijgen gewoon harder schreeuwen en dreigen. Beetje triest.
quote:Jij hebt nog nooit naar iemand geroepen die je zowat van je fiets reed (bijv) dat ie een k*nk*r sukkel was?
Op maandag 22 december 2003 13:41 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Bekend met het fenomeen "Normen en Waarden"
daar valt dit namelijk onder. Ik mag toch hopen dat dit voor iedereen te ver gaat.
quote:Sorry hoor poepie, zal het niet meer doen.
Op maandag 22 december 2003 13:41 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Bekend met het fenomeen "Normen en Waarden"
daar valt dit namelijk onder. Ik mag toch hopen dat dit voor iedereen te ver gaat.edit:
en om mijn bijdrage aan dit topic te besluiten een stukje uit de FAQ:
[..]
bron: FAQ Voetbalforum
Hoe vaak moet ik je nog zeggen dat ik geen hool ben Loek, ben je nu echt zo achterlijk of lijkt dat maar zo.
Lekker makkelijk om af te geven op een supporter die er uit en thuis staat, dat hij de club kapot maakt. Met supporters als jou, Loek, was er GVD niet eens een club!
Dat iemand elke week bij z'n club zit, hoeft voor mij nog geen reden te zijn om al hun daden en acties goed te keuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |