Een 15-jarige jongen uit het Zuid-Hollandse Oudenhoorn is zwaargewond geraakt bij een experiment met zelfgemaakt vuurwerk.
Knutselen
De jongen was samen met zijn broertje aan het knutselen met vuurwerk in een schuurtje. Ze stopten kruit in een buis, die voortijdig ontplofte.
Hand kwijt
De jongen raakte één hand helemaal kwijt en twee vingers van zijn andere hand. Ook raakte hij ernstig gewond aan zijn oog. Zijn broertje bleef ongedeerd.
(Bron:www.rtlnieuws.nl)
Triest, hoeveel slachtoffers zullen er de komende weken nog volgen...
mischien is het deze fok! user wel
quote:Kom op, hij is 15
Op zondag 22 december 2002 16:33 schreef ToXiCitY het volgende:
en met zulk soort mensen heb ik compleet geen medelijden
Waar waren de ouders
quote:Als iemand 15 is, kun je toch wel een beetje gezond verstand verwachten? Nou ja, blijkbaar niet dus.
Op zondag 22 december 2002 16:34 schreef jerney het volgende:[..]
Kom op, hij is 15
Waar waren de ouders
quote:Zoiets had ik dus ook net willen tikken
Op zondag 22 december 2002 16:35 schreef Sonho het volgende:
Als iemand 15 is, kun je toch wel een beetje gezond verstand verwachten? Nou ja, blijkbaar niet dus.
quote:Slim is het niet nee, maar ik vind het een beetje eng dat zoveel mensen hier zo onverschillig op reageren.. het is nog een kind
Op zondag 22 december 2002 16:34 schreef MSXUser het volgende:
Daar heb ik dus geen medelijden mee. Sorry hoor, maar hoe dom kun je zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door jerney op 22-12-2002 16:37]
quote:op je 15e weet je dondersgoed dat experimenteren met vuurwerk levensgevaarlijk is
Op zondag 22 december 2002 16:34 schreef jerney het volgende:[..]
Kom op, hij is 15
Waar waren de ouders
je ziet overal die spotjes op TV, in tijdschriften en de kreet "je bent een als je met vuurwerk stunt" lijkt mij ook goed ingeburgerd
nee ik heb echt geen medelijden met zulke ventjes hoor
quote:Als hij met gezond verstand is opgevoed wel ja..
Op zondag 22 december 2002 16:35 schreef Sonho het volgende:[..]
Als iemand 15 is, kun je toch wel een beetje gezond verstand verwachten? Nou ja, blijkbaar niet dus.
quote:Tot het je eigen kind gebeurt.
Op zondag 22 december 2002 16:37 schreef ToXiCitY het volgende:[..]
op je 15e weet je dondersgoed dat experimenteren met vuurwerk levensgevaarlijk is
je ziet overal die spotjes op TV, in tijdschriften en de kreet "je bent een
als je met vuurwerk stunt" lijkt mij ook goed ingeburgerd
nee ik heb echt geen medelijden met zulke ventjes hoor
quote:Als 15 jarige heb je toch hopelijk wel een beetje het besef waar je mee bezig bent. Verder is het natuurlijk de vraag hoe hij aan het vuurwerk is gekomen. Dat zijn echt geen rotjes of astronauten geweest waarmee hij heeft geëxperimenteerd.
Op zondag 22 december 2002 16:36 schreef jerney het volgende:
Slim is het niet nee, maar ik vind het een beetje eng dat zoveel mensen hier zo onverschillig op reageren.. het is nig een kind
quote:Vraag ik me ook af ja.. ik kreeg op die leeftijd hooguit sterretjes of bengaalse lucifers mee
Op zondag 22 december 2002 16:38 schreef MSXUser het volgende:[..]
Als 15 jarige heb je toch hopelijk wel een beetje het besef waar je mee bezig bent. Verder is het natuurlijk de vraag hoe hij aan het vuurwerk is gekomen. Dat zijn echt geen rotjes of astronauten geweest waarmee hij heeft geëxperimenteerd.
quote:tuurlijk het is klote als zoiets je overkomt, maar als mijn kind zoiets zou doen zou ik hem eerder gigantisch op zn lazer geven dan dat ik medelijden met hem zou hebben
Op zondag 22 december 2002 16:38 schreef jerney het volgende:[..]
Tot het je eigen kind gebeurt.
en jah misschien denk ik daar anders over als ik daadwerkelijk een kind heb maar tot die tijd blijf ik iig bij deze mening
quote:Ik denk eerder dat je eerste reactie is dat je je rotschrikt en hem naar het ziekenhuis brengt.
Op zondag 22 december 2002 16:40 schreef ToXiCitY het volgende:[..]
tuurlijk het is klote als zoiets je overkomt, maar als mijn kind zoiets zou doen zou ik hem eerder gigantisch op zn lazer geven dan dat ik medelijden met hem zou hebben
en jah misschien denk ik daar anders over als ik daadwerkelijk een kind heb maar tot die tijd blijf ik iig bij deze mening
Blijf erbij dat het sneu is voor die jongen, hoe stom hij ook is..
Er zijn nu 2 "kinderen" minder die nooit meer zullen experimenteren met vuurwerk.
[edit]
Ik vat het ff niet, hoezo zijn er zoveel fokkers die gewoon hard zijn en zeggen 'ik heb hier geen medelijden voor' Heb je dan geen normen en waarden ofzo gekregen? Totdat het gebeurt in je eigen vriendenkring, zou je er dan ook zo over denken?
[Dit bericht is gewijzigd door frank_woei op 22-12-2002 16:52]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |