Juliette is ook een van mijn Duitse favorieten. Ze heeft echt uitstraling. Een leuk cliché dat echt bij Juliette past: als ze staat op te treden, móet je gewoon kijken. Dat bewees ze vanavond, naar mijn mening, weer.
Ze was alleen niet 100% zuiver. Die lange uithaal was niet slecht, bij lange na niet, maar het klonk een beetje raar, vind ik. Maar toch. Net als bij Judith merkte je dat het publiek helemaal lyrisch over haar is. Net als ik. You go girl!
quote:Sorry Tom_Tom-, niet mee eens.
Op zondag 9 februari 2003 21:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
En wie moet er winnen?Juist: Juliette!
------> verrassing
Ik hoor nog liever monotone Jim dan schelle Juliette!
Bettgeflüster über 'DSDS'-Star
Manche plaudern Dinge aus, die eigentlich niemanden etwas angehen! Sänger Daniel Lopez (26) erzählte der 'Bild', wie toll sein Sex mit 'DSDS'-Star Juliette (22) sein soll. Daniel: "Ich habe schon unendlich viele Frauen gehabt, aber mit keiner war es im Bett so intensiv wie mit Juliette."
Was ist außerdem noch so toll an Juliette? Daniel: "Ich liebe ihre langen Beine und ihre festen Brüste. Auch ihr sinnlicher Mund macht mich total an." Über seine Qualitäten kommt Daniel auch ganz schnell ins Schwärmen: "Juliette und ich sind im Bett einfach unschlagbar. Bei ihr kann ich mein brasilianisches Temperament voll und ganz ausleben", so Daniel weiter.
Komisch nur, dass sich Juliette zu dem Thema noch gar nicht geäußert hat...
Toch is ze beter dan Alexander.
Hij staat trouwens (nog wel) op 1 in Duitsland. Waarom hoor ik daar niemand over?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |