abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7471146
Ik heb nu al enige tijd met mijn vriendin en we hebben al meerdere malen geprobeerd te neuken maar zodra ik naar binnen ga, zegt zij dat het verkeerd zit of wat dan ook.

Ligt het aan haar, moet ze ontspannen...of kunnen er ook andere dingen zijn waardoor ik niet naar binnen kom.

We vinden het allebei erg jammer dat het nog niet zover is gekomen, maarja...vakantie dus tijd genoeg nu

Ik ben gek :)
pi_7471181
edit: offtopic

[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 21-12-2002 23:32]

To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_7471208
misschien de verkeerde straat?

pi_7471241
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 21:45 schreef Mr_Knoxville het volgende:
misschien de verkeerde straat?

[afbeelding]

pi_7471316
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 21:41 schreef -RuTgeR- het volgende:
Ik heb nu al enige tijd met mijn vriendin en we hebben al meerdere malen geprobeerd te neuken maar zodra ik naar binnen ga, zegt zij dat het verkeerd zit of wat dan ook.

Ligt het aan haar, moet ze ontspannen...of kunnen er ook andere dingen zijn waardoor ik niet naar binnen kom.

We vinden het allebei erg jammer dat het nog niet zover is gekomen, maarja...vakantie dus tijd genoeg nu

Heb je al eens geprobeerd met je vinger naar binnen te gaan? En zo ja, ging dat wèl goed?
pi_7471355
Zoek eens op vaginisme, zijn genoeg topics over... Ik ben natuurlijk geen arts die een diagnose kan stellen, maar wat je beschrijft zul je in veel van die topics terugvinden.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_7471435
haha.....Access Denied....lul... grappig
@®|_()
pi_7471444
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 21:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Zoek eens op vaginisme, zijn genoeg topics over... Ik ben natuurlijk geen arts die een diagnose kan stellen, maar wat je beschrijft zul je in veel van die topics terugvinden.
Je zou willen dat je die diagnose mocht stellen hehe...
@®|_()
pi_7471468
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 22:01 schreef spooner2k het volgende:

[..]

Je zou willen dat je die diagnose mocht stellen hehe...

Eerlijk gezegd lijkt gynaecoloog me een van de vreselijkste beroepen die je kunt hebben, maar daar gaat dit topic niet over
Are you pondering what I'm pondering?
pi_7471521

[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 21-12-2002 23:31]

If you obey all the rules, you miss all the fun!
pi_7471552

@®|_()
pi_7471632
edit: quote verwijderd

Tijdens de bevalling komen er hormonen vrij die t zaakje verslappen waardoor t kind naar buiten kan. Vanuit de natuur hoort er niets te scheuren. T kan natuurlijk wel gebeuren ja.

To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_7471699
doe het goed ga door tot het

iig probeer het idd eerst met je vinger...of zeg grofweg: ja waar moet ik um dan in stoppen??

pi_7471783
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 22:19 schreef CasB het volgende:
doe het goed ga door tot het

iig probeer het idd eerst met je vinger...of zeg grofweg: ja waar moet ik um dan in stoppen??

LEKKER Subtiel..whehe.
@®|_()
  zaterdag 21 december 2002 @ 23:36:38 #15
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_7473031
quote:

Doe je 't wel rustig aan?
Zorg voor de juiste sfeer, kaarsje aan, wijntje wil ook nog wel eens helpen (niet te veel!).. langdurig voorspel..

Zorg dat je vriendin goed nat is en helemaal ontspannen en probeer het dan eerst met een vinger, zachtjes strelen en naar binnen. Als dit goed gaat, probeer 't dan met twee vingers. Gewoon beetje bij beetje opbouwen.

Als ik 't zo lees, is ze toch wat angstig (waarschijnlijk onbewust) en hierdoor verkrampen de bekkenbodemspieren. Dit zorgt ervoor dat er niets naar binnen kan.
Heeft ze ook last met tampons? Dan is het raadzaam om even langs de dokter te gaan.. dan lijkt er iets van vaginisme op de loer te liggen. Als ze met tampons geen last heeft, is het hoogstwaarschijnlijk een kwestie van ontspanning.

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 23 december 2002 @ 13:00:40 #16
42822 Wez
Kom bij C1000 werken!
pi_7497182
Het ligt inderdaad aan haar. Ze is veel te gespannen. Schijnt dat het wel vaker voorkomt. Het zit in de hersens, dus kijk maar wat je er aan kan doen. Ik heb het ook maar via via gehoord hoor, maar het schijnt te helpen om met je vingers te proberen.
Deeply in Love!
pi_7497207
quote:

Wip dan gelijk ff langs bij het RIAGG...
pi_7503548
quote:
Op maandag 23 december 2002 13:00 schreef Wez het volgende:
Het ligt inderdaad aan haar. Ze is veel te gespannen. Schijnt dat het wel vaker voorkomt. Het zit in de hersens, dus kijk maar wat je er aan kan doen. Ik heb het ook maar via via gehoord hoor, maar het schijnt te helpen om met je vingers te proberen.
Veel te gespannen? Jah, dacht ik ook eigenlijk al...waarvoor heeft ze dat gat anders? ...nu weet ik het zeker .

Maar wat eraan te doen?
Zeggen: "Als je niet wilt dan hoeft het niet"? Of wat?

pi_7503662
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 23:36 schreef E.T. het volgende:

Doe je 't wel rustig aan?
Zorg voor de juiste sfeer, kaarsje erin

Het hoeft niet gelijk kinky te worden hoor.
pief paf poef
pi_7503789

http://www.sexwoordenboek.nl/beffen_hoe.html

http://www.geocities.com/intimacytips/

[Dit bericht is gewijzigd door Roellio op 23-12-2002 19:19]

maandag 23 december 2002 @ 19:43:03 #21
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_7504511
EROS heel veel eros en ze glibbert het hele huis door, echt wonder middel.
Dwannie is like god is rubbing your tummy
  maandag 23 december 2002 @ 20:45:26 #22
39566 MuggenHor
Rotbeesten dat het zijn
pi_7505646

[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 23-12-2002 20:46]

Waarheid is pas waarheid als het tegengestelde ook waarheid is
pi_7534681
quote:
Op maandag 23 december 2002 19:02 schreef Roellio het volgende:

http://www.sexwoordenboek.nl/beffen_hoe.html

http://www.geocities.com/intimacytips/

Jij vindt dus dat ik maar moet beffen en niet neuken ...

anyway, ik moet haar dus zo op haar gemak stellen dat het wel lukt. Komt vast wel goed, we gaan het er samen nog eens over hebben...verder nog tips?

woensdag 25 december 2002 @ 13:59:15 #24
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_7534848
quote:
Op woensdag 25 december 2002 13:43 schreef -RuTgeR- het volgende:

[..]

Jij vindt dus dat ik maar moet beffen en niet neuken ...

anyway, ik moet haar dus zo op haar gemak stellen dat het wel lukt. Komt vast wel goed, we gaan het er samen nog eens over hebben...verder nog tips?

NIet alleen op haar gemak stellen... Het juiste sfeertje creeeren.. probeer eens een paar keer niet specifiek naar neuken toe te werken, maar hou 't bij het betere vinger en likwerk. (misschien dat ze nu bij de eerste aanleiding al schrikt, dit kan er voor zorgen dat ze niet meteen het idee heeft te 'moeten' en het idee krijgen 'het lukt toch niet' waardoor het inderdaad niet lukt)
Zorg ervoor dat als jullie wel gaan neuken dat zij totaal ontspannen is ..

Have fun iig

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_7548844
quote:
Op woensdag 25 december 2002 13:59 schreef E.T. het volgende:

[..]

NIet alleen op haar gemak stellen... Het juiste sfeertje creeeren.. probeer eens een paar keer niet specifiek naar neuken toe te werken, maar hou 't bij het betere vinger en likwerk. (misschien dat ze nu bij de eerste aanleiding al schrikt, dit kan er voor zorgen dat ze niet meteen het idee heeft te 'moeten' en het idee krijgen 'het lukt toch niet' waardoor het inderdaad niet lukt)
Zorg ervoor dat als jullie wel gaan neuken dat zij totaal ontspannen is ..

Have fun iig

Door niet naar neuken toe te werken...juiste sfeertje creeeren, ik zal er aan denken...
het neuken hoeft ook niet, maar kennelijk denkt zij dus van wel waardoor ze zich afsluit
pi_7686892
En toch vinden we (ik + vriendin) het jammer, want door dit probleem hebben we nog steeds niet kunnen neuken.

Vanavond gelukkig weer een nacht:

pi_7692893
Zou kunnen zijn dat je haar binnenste lipjes mee naar binnen drukt, das niet erg plezant voor de dame in kwestie.

Vantevoren even zachtjes strelen, met haar clitje spelen en dan eerst een vinger erin, misschien werkt t ook makkelijker als je hem er wat meer van de voorkant af zeg maar erin duwt in plaats van voor haar recht van onderen.

Kan ook zijn dat ze gewoon niet echt goed nat wordt omdat ze zenuwachtig is ofzo.

I say we let the whole thing blow, come back later, then rob everybody.
pi_7702710
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 21:15 schreef Mirion het volgende:
Kan ook zijn dat ze gewoon niet echt goed nat wordt omdat ze zenuwachtig is ofzo.
Dat valt volgens mij wel mee...

wilde ik alles dit weekend gaan proberen is ze ongesteld...maarja, dan maar een paar dagen wachten

pi_7704908
Hoi Rutger,

Klinkt inderdaad als spanning... Wat nog wel eens wil helpen is als zij bovenop ligt. Dan heeft ze zelf de touwtjes in handen en kan ze jou naar binnen geleiden... Als het zeer doet kan ze zelf stoppen en eventueel ook weer verder gaan.
En vooral, niet teveel forceren. Maak er niet teveel een punt van.

Good Luck!

pi_7708435
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 16:58 schreef Archimedes het volgende:
Maak er niet teveel een punt van.
Inderdaad, relaxxxx...:P
  maandag 6 januari 2003 @ 14:58:30 #31
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_7738043
Heb het zelfde probleem gehad... Heeel lang voorspel, en als je na een tijdje een stukkie binnenkomt dan gewoon doorduwen... Klinkt gaar, maar als je stukje voor stukje naar binnen gaat dan doet het helemaal pijn... Met doorduwen bedoel ik ook niet als een idioot drukken, maar ook niet te zacht.. Doet heel even pijn voor dame in kwestie maar daarna wel lekker hoor... Je zult zien dat het de volgende keer al een heel stuk makkelijker gaat... En oh ja... likken... likken... en nog us likken... dat helpt ook ontzettend de spiertjes ontspannen
The whole thing is based on respect, respect to the music respect to the djs respect to the crowd We have to remain in constant contact but look around yourself No one's style is better than the other no one's style is trueer than the other It's all Music
  maandag 6 januari 2003 @ 17:01:24 #32
39158 confined
breaking the waves
pi_7741156
Laat haar bovenop liggen! Zo kan zij zelf bepalen hoe snel het gaat etc etc. Heeft zij de touwtjes in handen. Werkt prima en is nog lekker voor jou ook :-)
  dinsdag 7 januari 2003 @ 10:02:01 #33
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_7754946
quote:
Op maandag 6 januari 2003 17:01 schreef confined het volgende:
Laat haar bovenop liggen! Zo kan zij zelf bepalen hoe snel het gaat etc etc. Heeft zij de touwtjes in handen. Werkt prima en is nog lekker voor jou ook :-)
Neej, als ze onder ligt kan ze beter ontspannen en doet het minder auwa... Eerst gewoon zelf bovenop..
The whole thing is based on respect, respect to the music respect to the djs respect to the crowd We have to remain in constant contact but look around yourself No one's style is better than the other no one's style is trueer than the other It's all Music
  dinsdag 7 januari 2003 @ 16:31:56 #34
39158 confined
breaking the waves
pi_7758414
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 10:02 schreef Trancemaster het volgende:

[..]

Neej, als ze onder ligt kan ze beter ontspannen en doet het minder auwa... Eerst gewoon zelf bovenop..

Uh, ik ben een vrouw en ik denk dat ik dus best wel weet waar ik het over heb. Uit eigen ervaring zelfs... Bovendien ben ik niet de enige die dit beweert, maar heb ik al menig advies op internet gelezen waarin hetzelfde beweerd wordt.

Echt waar!! Het heeft namelijk alles te maken met 'being in control', angst voor wat een ander bij jou doet en dat je daar zelf geen controle over hebt. Als hij bovenop ligt en door gaat duwen, trekken haar spieren nog krampachtiger aan. Dus doet het pijn! Draai de rollen dus om en laat haar de touwtjes in handen houden. Dan kan zij namelijk de snelheid en de 'ruwheid' bepalen waarmee alles gebeurt. Just try!!!!!

Girls on top!!

PS: (nog vergeten) Ik vind trancemaster erg bot als hij het advies geeft om gewoon door te duwen (hoe zacht je dat dan ook doet)! Echt typisch een gemiddelde man hoor. Alleen maar denken aan je eigen plezier.... Nee lekker als iemand gewoon doorramt. Is echt geen pretje. Misschien dat ze dit soort lui maar eens stevig door moeten douwen in de reet. Kijken of ze dan ook nog steeds zeggen dat je 'gewoon door moet duwen, ook al doet dat een beetje pijn voor de persoon in kwestie".

Ben blij dat ik zelf nooit zo'n idioot ben tegengekomen!

pi_7780952
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 16:31 schreef confined het volgende:

[..]

Uh, ik ben een vrouw en ik denk dat ik dus best wel weet waar ik het over heb. Uit eigen ervaring zelfs... Bovendien ben ik niet de enige die dit beweert, maar heb ik al menig advies op internet gelezen waarin hetzelfde beweerd wordt.

Echt waar!! Het heeft namelijk alles te maken met 'being in control', angst voor wat een ander bij jou doet en dat je daar zelf geen controle over hebt. Als hij bovenop ligt en door gaat duwen, trekken haar spieren nog krampachtiger aan. Dus doet het pijn! Draai de rollen dus om en laat haar de touwtjes in handen houden. Dan kan zij namelijk de snelheid en de 'ruwheid' bepalen waarmee alles gebeurt. Just try!!!!!

Girls on top!!

PS: (nog vergeten) Ik vind trancemaster erg bot als hij het advies geeft om gewoon door te duwen (hoe zacht je dat dan ook doet)! Echt typisch een gemiddelde man hoor. Alleen maar denken aan je eigen plezier.... Nee lekker als iemand gewoon doorramt. Is echt geen pretje. Misschien dat ze dit soort lui maar eens stevig door moeten douwen in de reet. Kijken of ze dan ook nog steeds zeggen dat je 'gewoon door moet duwen, ook al doet dat een beetje pijn voor de persoon in kwestie".

Though I really agree with him.. even een stom voorbeeld maar as je koud water ingaat kun je toch ook beter in 1 keer dan stukje voor stukje? als je stukje voor stukje iets in je vagina geduwd krijgt doet het elke keer een stukje pijn, als je even doorduwt doet het maar even pijn..
Ik ben ook een vrouw en pas gelee ontmaagd (en later nog een keer sex gehad, op beide manieren geprobeerd dus..lukte allebei maar stukje voor stukje was toch echt een STUK pijnlijker, terwijl dat wel de 2e keer was :\ ) mjah.. Veel succes iig rutger
ja..? dus..? en..?
  woensdag 8 januari 2003 @ 21:10:46 #36
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_7785987
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 22:03 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd lijkt gynaecoloog me een van de vreselijkste beroepen die je kunt hebben, maar daar gaat dit topic niet over

hoezo dan?

zie je wel veel kutjes.

maarre, je moet idd eens met je vbinger proberen.

woensdag 8 januari 2003 @ 21:43:59 #37
16842 PsYcHeDeLiC
HaaizeideHaaiHooizeihetHooi
pi_7786768
quote:

Girls on top!!

rule rule (zeg ik als vrouw, als mens en.. onee...)

Maarre.. gebruik es een klodder glijmiddel ofzo... dat werkt ook nog wel es...

Geef mij maar een joint, zei de goudvis, dan word ik haai.
  donderdag 9 januari 2003 @ 09:40:07 #38
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_7792851
quote:

[..]

Girls on top!!

Zucht... Ik bedoel het alleen maar goed hoor, ben zelf 4!!! maand bezig geweest om het te proberen met dinnetje.. En heel rustig werkt gewoon niet! Zij bovenop ook niet. Ik post alleen mn ervaringen, IDIOOT!
Ik zeg toch ook niet te hard??? Met doorduwen bedoel ik NIET blijven steken op 1 punt als je een stukje binnen bent want dat gaat alleen maar meer pijn doen, vandaar in 1x DOORDUWEN! Vat het niet zo lomp op joh!
Maja....

Edit:

Nog even over dat denken aan eigen plezier, god mens je weet echt niet waar je het over hebt.. In die 4 maand proberen niet 1x aan mezelf gedacht...

donderdag 9 januari 2003 @ 09:44:45 #39
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_7792897
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 17:30 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:

[..]

Though I really agree with him.. even een stom voorbeeld maar as je koud water ingaat kun je toch ook beter in 1 keer dan stukje voor stukje? als je stukje voor stukje iets in je vagina geduwd krijgt doet het elke keer een stukje pijn, als je even doorduwt doet het maar even pijn..
Ik ben ook een vrouw en pas gelee ontmaagd (en later nog een keer sex gehad, op beide manieren geprobeerd dus..lukte allebei maar stukje voor stukje was toch echt een STUK pijnlijker, terwijl dat wel de 2e keer was :\ ) mjah.. Veel succes iig rutger

Mijn dank is groot
pi_7792932
gewoon geen maagd nemen... (oeps?)

edit
ff serieus; mijn eerste meisje was maagd (net als ik destijds ), en hadden gelijke problemen.. later met andere meiden geen problemen gehad (alhoewel; ik had nog een maagd maar die was supersoepel , dus mijn bovenstaande opmerking heb ik meteen zelf van de tafel geveegd )

donderdag 9 januari 2003 @ 13:29:32 #41
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_7796204
* Trancemaster wacht op excuus confined maar weet toch wel dat ie het niet krijgt omdat ze bezig is met nieuw EO programma te kijken.....
  donderdag 9 januari 2003 @ 13:44:10 #42
39158 confined
breaking the waves
pi_7796524
No excuses from me, trancemaster, en die zul je nooit krijgen ook. Een ontmaagding HOEFT namelijk geen pijn te doen. Als het niet meteen lukt, heeft dat te maken met geestelijke en/of lichamelijk factoren waardoor er niet genoeg vocht vrijkomt in de schede, om het maar even technisch te zeggen. Dus als je ervoor zorgt dat er wel genoeg vocht is, door de juiste stemming op te wekken of andere middelen (bijv. glijmiddel), lukt het ook, pijnloos. Dit heeft er niet zozeer mee te maken of je maagd bent, danwel of je je op je gemak voelt etc etc etc.

Er wordt helaas nog in alle tienerblaadjes uitgelegd dat het 'onvermijdelijk' is dat het pijn doet, dat er bloed vrijkomt enz. Google ook eens ff op 'vaginisme'. Er is namelijk van alles aan te doen ZONDER dat er ook maar iemand pijn heeft. Want met pijn hoef je als meisje echt geen genoegen te nemen.

Als je vier maanden bezig bent met 'm bij iemand naar binnen te krijgen, heb ik sterk het gevoel dat je vier maanden lang druk op de ander legt om toch vooral seks te hebben. Niet echt bevorderlijk voor een probleemloze coïtus... (wederom: zie vaginisme)

Maar eh, Confined stopt hier met deze discussie, want blijkbaar komen de verschillende partijen hier toch nooit tot een overeenkomst.

PS: Ik ben ZEKER geen EO-miep, maar atheïst.

[Dit bericht is gewijzigd door confined op 09-01-2003 13:49]

donderdag 9 januari 2003 @ 13:54:22 #43
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_7796765
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 13:44 schreef confined het volgende:
No excuses from me, trancemaster, en die zul je nooit krijgen ook. Een ontmaagding HOEFT namelijk geen pijn te doen. Als het niet meteen lukt, heeft dat te maken met geestelijke en/of lichamelijk factoren waardoor er niet genoeg vocht vrijkomt in de schede, om het maar even technisch te zeggen. Dus als je ervoor zorgt dat er wel genoeg vocht is, door de juiste stemming op te wekken of andere middelen (bijv. glijmiddel), lukt het ook, pijnloos. Dit heeft er niet zozeer mee te maken of je maagd bent, danwel of je je op je gemak voelt etc etc etc.

Er wordt helaas nog in alle tienerblaadjes uitgelegd dat het 'onvermijdelijk' is dat het pijn doet, dat er bloed vrijkomt enz. Google ook eens ff op 'vaginisme'. Er is namelijk van alles aan te doen ZONDER dat er ook maar iemand pijn heeft. Want met pijn hoef je als meisje echt geen genoegen te nemen.

Als je vier maanden bezig bent met 'm bij iemand naar binnen te krijgen, heb ik sterk het gevoel dat je vier maanden lang druk op de ander legt om toch vooral seks te hebben. Niet echt bevorderlijk voor een probleemloze coïtus... (wederom: zie vaginisme)

Maar eh, Confined stopt hier met deze discussie, want blijkbaar komen de verschillende partijen hier toch nooit tot een overeenkomst.

Hahahah wat een mooi zinnetje:
'Dus als je ervoor zorgt dat er wel genoeg vocht is, door de juiste stemming op te wekken'
en dan dit erachteraan:
'Er wordt helaas nog in alle tienerblaadjes uitgelegd'
Tjonge jonge jonge, maria weet raad....

Zal er nog even bij aanvullen:

- Ze was wel nat genoeg (haha still laughing)
- Sfeer was ook prima
- Ik heb niet gepushed want ze wou zelf ook en kwam vaker dan mij met initiatief...

Conclusie: Vagina was WEL vochtig genoeg en toch deed het pijn omdat ik teveel bleef hangen op 1 plek en niet DOORDUWDE haha

Maar helaas trek jij conclusies op verhalen die je leest in je tienerblaadjes, want ontmaagd zul je nog wel niet zijn *proest*.....

donderdag 9 januari 2003 @ 13:56:57 #44
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_7796829
atheïst? Maar dan ipv god, pijnlijke ontmaagding? *proest nogmaals*
  donderdag 9 januari 2003 @ 14:02:32 #45
39158 confined
breaking the waves
pi_7796950
Toevallig aantal jaar geleden ontmaagd, woon inmiddels meer dan een jaar samen en de seks is excellent, thank you.

Talking about jumping to conclusions...

Maar dit was dan ook echt m''n ALLERLAATSTE reactie, dus zeg maar wat je wilt en trek iedere conclusie die je wilt. Veel plezier met je verdere seksleven.

donderdag 9 januari 2003 @ 14:07:17 #46
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_7797061
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 14:02 schreef confined het volgende:
Toevallig aantal jaar geleden ontmaagd, woon inmiddels meer dan een jaar samen en de seks is excellent, thank you.

Talking about jumping to conclusions...

Maar dit was dan ook echt m''n ALLERLAATSTE reactie, dus zeg maar wat je wilt en trek iedere conclusie die je wilt. Veel plezier met je verdere seksleven.

Gaat lukken! Vanavond weer lekker raggen! Heerlijk hard zo er ineens indouwen! Heeeeerlijk!

Jammer dat je niet toegeeft dat je generaliseerd en dat je denkt dat jou lichaam hetzelfde is als de rest van de wereld... Erg jammer...

donderdag 9 januari 2003 @ 14:26:54 #47
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_7797485
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 14:07 schreef Trancemaster het volgende:

[..]

Gaat lukken! Vanavond weer lekker raggen! Heerlijk hard zo er ineens indouwen! Heeeeerlijk!

Jammer dat je niet toegeeft dat je generaliseerd en dat je denkt dat jou lichaam hetzelfde is als de rest van de wereld... Erg jammer...

Jammer dat jij niet toegeeft dat jij ook generaliseert en dat je denkt dat jouw ervaring hetzelfde is als die van de rest van de wereld... Erg jammer...

Laat elkaar even lekker in elkaars waarde zeg!

Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 9 januari 2003 @ 14:35:06 #48
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_7797656
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 14:26 schreef dutchie het volgende:

[..]

Jammer dat jij niet toegeeft dat jij ook generaliseert en dat je denkt dat jouw ervaring hetzelfde is als die van de rest van de wereld... Erg jammer...

Laat elkaar even lekker in elkaars waarde zeg!

Typo van mij, maar jou moet wel zonder w

En zucht, sommige zinnen moet je zien als niet gemeend...

En ik was trouwens niet de 1e die de ander voor idioot begon uit te maken

PS. MIJN ervaring? Was al iemand hier die het met me eens was, en ben met het doordrukken (haha) ook zekre niet zelf op de proppen gekomen maar van een vriendin van me gehoord, en dat na alle gedoe maar eens uitgeprobeert en het hielp...

pi_7802272
ben dit probleem wel een keer tegengekomen, advies van de dame in kwestie zelf (die wist dat ze dit probleem had) en ik quote letterlijk "gewoon der in drukken, als t niet rekt dan scheurt het wel en als t niet scheurt dan knippen we het wel in *giechel*"

werkte ook prima trouwens even 5 seconden doordrukken en alles was zwaar oke.

Ze was alleen allang geen maagd meer en Rutger's vriendin wel (toch?)

I say we let the whole thing blow, come back later, then rob everybody.
pi_7802557
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 14:35 schreef Trancemaster het volgende:
[..]
maar jou moet wel zonder w

Maar verder heb je wel gelijk.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')