abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7466115
Ja, het kan aan mij liggen, maar iedereen weet volgens mij wel wat ik bedoel.

Je zit tegenwoordig als jongen echt niet alleen maar potentiele klanten te bekijken in de kroeg, maar af en toe probeer je toch een gezellige meid op te zoeken, of hoop je dat er een gezellige meid op jou afkomt. Maar nee, het gebeurt niet...

Maar dan, je hebt een vriendin!
Echt het overkomt me keer op keer, dat zodra ik een vriendin heb, de meiden bijna 'in de rij' staan.

Ineens zien ze je ofzow, geen idee...

waarom?

leggen jullie dat maar eens uit

[edit] moet ik nog wel even kwijt dat het dan ook echt van de mooiste tot de vreemdste types zijn die aan je deur staan, maar goed [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Kleinebehuizing.nl op 21-12-2002 16:01]

Jurian, het beste, tot later!
  zaterdag 21 december 2002 @ 16:00:23 #2
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_7466125
nu straal je meer zelfvertrouwen uit.
En heb je hun niet echt nodig...
dat trekt blijkbaar aan
pi_7466126
bepaalde uitstraling die je dan hebt...rust...verliefd...niet zo frusti look
  zaterdag 21 december 2002 @ 16:00:52 #4
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_7466136
inderdaad.
meisjes willen het onbereikbare, als je een vriendin hebt, ben je onbereikbaar dus willen ze je
daarna ben je bereikbaar willen ze je nie meer..
logisch? ik vind van niet
maar het is wel zo
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_7466142
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 16:00 schreef xf0rz het volgende:
idd

Maar vrijgezel lukt het me ook wel goed hoor

pi_7466166
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 16:00 schreef Erosjuhhh het volgende:
inderdaad.
meisjes willen het onbereikbare, als je een vriendin hebt, ben je onbereikbaar dus willen ze je
maar het is wel zo
dat klinkt gewoon té logisch idd, irritant!!! dat het zo is
  zaterdag 21 december 2002 @ 16:03:34 #7
22259 Fogerty
slapende account
pi_7466168
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 16:00 schreef xf0rz het volgende:
Typisch is dat ja, maar zo werkt het inderdaad
Hieperdepiep hoera!
pi_7466175
je hebt dan echt een hele andere uitstraling...ik loop tegenwoordig toch al sneller met een smile op me gezicht dan eerst.... en dan merk je idd dat meisjes dan meer naar je kijken enzo...naja ik vind het wel leuk
  zaterdag 21 december 2002 @ 16:04:09 #9
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_7466178
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 16:01 schreef t0n het volgende:

[..]

idd

Maar vrijgezel lukt het me ook wel goed hoor

Ja, jij wilt zelfs mij neuken
pi_7466179
maar hebben 'wij mannen' dan een frusty look? probeer toch altijd zo mijn best te doen dat NIET uit te stralen.. maar misschien dat dat me al verraad...
  zaterdag 21 december 2002 @ 16:05:44 #11
22259 Fogerty
slapende account
pi_7466198
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 16:00 schreef Erosjuhhh het volgende:
inderdaad.
maar het is wel zo
Dat vind ik dan weer een beetje een gefrustreerde theorie. Ik geloof eerder in wat xfOrz zegt. Je straalt uit dat je lekker in je vel zit en dat je niet zo nodig 'hoeft'. Dat trekt mensen aan.
Hieperdepiep hoera!
pi_7466207
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 16:04 schreef Kleinebehuizing.nl het volgende:
maar hebben 'wij mannen' dan een frusty look? probeer toch altijd zo mijn best te doen dat NIET uit te stralen.. maar misschien dat dat me al verraad...
Nou, frustie... Iets te gretig lijkt me een betere bewoording.
A clean house is a sign of a wasted life.
  zaterdag 21 december 2002 @ 16:06:53 #13
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_7466212
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 16:05 schreef Fogerty het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer een beetje een gefrustreerde theorie. Ik geloof eerder in wat xfOrz zegt. Je straalt uit dat je lekker in je vel zit en dat je niet zo nodig 'hoeft'. Dat is aantrekkelijk.

niks gefustreerds aan hoor
het is gewoon zo..
dames willen altijd onbereikbare mannen/vrouwen zie je vaak genoeg op tv

[Dit bericht is gewijzigd door Erosjuhhh op 21-12-2002 16:07]

Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_7466225
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 16:05 schreef Fogerty het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer een beetje een gefrustreerde theorie. Ik geloof eerder in wat xfOrz zegt. Je straalt uit dat je lekker in je vel zit en dat je niet zo nodig 'hoeft'. Dat trekt mensen aan.

dat vrouwen graag het onbereikbare willen klinkt ook vrij logisch.......

zucht, vrouwen

pi_7466258
Dit klopt helemaal..

Had eerst geen girl.. toen deed ik een poging op een leuk meisje. Dit meisje zat altijd in zo een groep met andere meiden.

Achteraf hoor je, ja die andere vonden je altijd al leuk, en word je oppeens gebeld door een paar.

Tis een vreemde wereld.

Poesuh zijn liev!
pi_7466275
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 16:10 schreef Slug-Twista het volgende:
Dit klopt helemaal..

Had eerst geen girl.. toen deed ik een poging op een leuk meisje. Dit meisje zat altijd in zo een groep met andere meiden.

Achteraf hoor je, ja die andere vonden je altijd al leuk, en word je oppeens gebeld door een paar.

Tis een vreemde wereld.

aarggg zo'n perfect voorbeeld krijg ik gewoon jeuk van! waarom laten die meiden dat dan niet eerder weten
pi_7466299
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 16:04 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Ja, jij wilt zelfs mij neuken

als je smufin was wel.
  zaterdag 21 december 2002 @ 16:16:42 #18
22259 Fogerty
slapende account
pi_7466343
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 16:06 schreef Erosjuhhh het volgende:
niks gefustreerds aan hoor
het is gewoon zo..
Jouw theorie zou impliceren dat op het moment dat de man besluit zijn relatie te verbreken omdat hij jou wil, dat jij hem dan niet meer interessant vindt. En dat is niet waar, weet ik uit eigen ervaring en zie ik om me heen.
Zo'n kutwijven zijn vrouwen ook weer niet

Hij straalde gewoon uit wat xfOrz noemde, en zodra hij zijn relatie verbreekt straalt ie dat nog steeds uit en blijft ie aantrekkelijk. Kijk als ie eenmaal weer een paar maanden vrijgezel is en gaat uitstralen dat ie weer dolgraag van bil wil, DAN wordt het anders en dan verliest ie die aantrekkelijkheid weer.

Hieperdepiep hoera!
  zaterdag 21 december 2002 @ 16:22:41 #19
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_7466423
het is leuk als je een jongen eerst helemaal voor je moet winnen, en hij niet gelijk als een klodder stroop achter je aanhangt.
imagination is more important than knowledge
pi_7466433
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 16:16 schreef Fogerty het volgende:

[..]
Kijk als ie eenmaal weer een paar maanden vrijgezel is en gaat uitstralen dat ie weer dolgraag van bil wil, DAN wordt het anders en dan verliest ie die aantrekkelijkheid weer.

Helemaal waar!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7466484
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 16:22 schreef akkien het volgende:
het is leuk als je een jongen eerst helemaal voor je moet winnen, en hij niet gelijk als een klodder stroop achter je aanhangt.
t moet nou niet veel gekker gaan worden...
alsof wij dat ook niet hebben....

[Dit bericht is gewijzigd door Gran_Turismo op 21-12-2002 16:34]

[b]"Unleash the Stig"[/b] ---- If you shake it more than twice, you're playing with it...
pi_7466491
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 16:22 schreef akkien het volgende:
toch ben ik het híer meer mee eens....
dit is wat vrouwen denken/willen

[Dit bericht is gewijzigd door Kleinebehuizing.nl op 21-12-2002 16:29]

zaterdag 21 december 2002 @ 16:29:04 #23
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_7466504
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 16:16 schreef Fogerty het volgende:

[..]

Jouw theorie zou impliceren dat op het moment dat de man besluit zijn relatie te verbreken omdat hij jou wil, dat jij hem dan niet meer interessant vindt. En dat is niet waar, weet ik uit eigen ervaring en zie ik om me heen.
Zo'n kutwijven zijn vrouwen ook weer niet

Hij straalde gewoon uit wat xfOrz noemde, en zodra hij zijn relatie verbreekt straalt ie dat nog steeds uit en blijft ie aantrekkelijk. Kijk als ie eenmaal weer een paar maanden vrijgezel is en gaat uitstralen dat ie weer dolgraag van bil wil, DAN wordt het anders en dan verliest ie die aantrekkelijkheid weer.

ok.. ben het met je eens..
maar er zit wel kleine kern van waarheid in, van het onbereikbare willen hebben
  zaterdag 21 december 2002 @ 16:32:17 #24
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_7466545
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 16:27 schreef Gran_Turismo het volgende:

[..]

t moet nou niet veel gekker gaan worden...
alsof wij dat ook niet hebben....

sommige mannen hebben dat niet nee....(sommige ook wel, maar het blijft toch leuker om een jongen te veroveren, dan om veroverd te worden door een jongen)
quote:
en dan nog? waarvoor zou je hem van een ander af moeten pakken? terwijl er iemand die in jou geinteresseerd en wel vrijgezel is, misschien wel leuker is!
jongens die gelijk in je geinteresseerd zijn, zijn vind ik eigenlijk meteen al een stuk minder aantrekkelijk. MAar ik zou nooit een jongen van zn vriendin afpakken, nooit gedaan ook. Want dat vind ik echt niet kunnen. Maar het gaet mij even om het feit waarom onbereikbare jongens voor veel vrouwen aantrekkelijker zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door akkien op 21-12-2002 16:36]

imagination is more important than knowledge
pi_7466563
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 16:32 schreef akkien het volgende:

[..]

sommige mannen hebben dat niet nee....(sommige ook wel, maar het blijft toch leuker om een jongen te veroveren, dan om veroverd te worden door een jongen)

en dan nog? waarvoor zou je hem van een ander af moeten pakken? terwijl er iemand die in jou geinteresseerd en wel vrijgezel is, misschien wel leuker is!
[b]"Unleash the Stig"[/b] ---- If you shake it more than twice, you're playing with it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')