Maar die pijpte en trokken mij meestal alleen, en deed ik 'het' eigenlijk nooit mee, mijn huidige vriendin is daarin mijn 2e. Anyways, bij die vorige vriendinnen, die kon ik echt heel lang laten pijpen en trekken en had ik het gewoon onder controle voordat ik klaarkwam, ik lag gewoon ergens naar te staren half met mijn gedachten ergens anders, en als ik dan klaar wilde komen liet ik hem maar gaan
Bij mijn nieuwe vriendin is het anders, echt, als ik in bed lig en zij is nog der tanden aan het poetsen heb ik al een stijve en kan ik gewoon nergens anders aan denken :| Bij het voorspel gaat het meestal wel, maar als we dan gaan neuken dan kom ik echt na 10 sec. soms wel!! We hebben het nu 3x gedaan, eerste keer ging wel, was ook niet echt geplanned, maar toen verliep het vlekkeloos, goede sessie, maar de 2e keer vorige week, en van de week de 3e keer, ik bakte er nix van, snap er nix van. Dan zeggen ze : je moet ergens anders aan denken, maar dat lukt dan gewoon niet ? ? What is my problem ? Hoelang houden jullie het meestal vol ? We doen het zonder condoom , zij slikt de pil en we waren het er eigenlijk beide over eens dat ik maar niet tijdens het neuken klaar moest komen, dat deden we daarbuiten wel, maar goed, als het zo vlug gebeurd dan schiet het ook niet.... Helpt een condoom misschien ?
Verder had ik me afgelopen x eerst afgetrokken in de douche, toen naar bed, nou kwam dus gewoon vlug klaar en daarna stond ie weer fier, ik denk nu zal ie het toch wel lang houden, maar nee hoor....
Of zit het tussen de oren ?
succes, niet opgeven komt allemaal goed
quote:haha k zie et al voor me iemand van fok als die lekker bezig is hardop : 1 2 3 4 whuahahaha
Op zaterdag 21 december 2002 00:13 schreef BladE-l----- het volgende:
Eerst pijpen, dan neuken helpt...
Of tellen tijdens het neuken. (1,2,3,4,5,...) Niet hardop, natuurlijk
Een dikker condoom helpt ook, natuurlijk.
Maar wat nog het beste helpt is gewoon relaxen, haar iets meer het werk laten doen en je niet druk maken over klaarkomen.
quote:Dan ruk je je de volgende keer 2x.
Op zaterdag 21 december 2002 00:00 schreef Rickske het volgende:
Ja over die Performa heb ik uiteraard al gehoord, maar heeft er al iemand ervaringen mee ?Verder had ik me afgelopen x eerst afgetrokken in de douche, toen naar bed, nou kwam dus gewoon vlug klaar en daarna stond ie weer fier, ik denk nu zal ie het toch wel lang houden, maar nee hoor....
quote:Van tevoren aftrekken heeft inderdaad geen zin...wat mij ook opvalt is dat mijn zaadlozing als ik het met mijn vriendin doe anders is; meer en verder...
Verder had ik me afgelopen x eerst afgetrokken in de douche, toen naar bed, nou kwam dus gewoon vlug klaar en daarna stond ie weer fier, ik denk nu zal ie het toch wel lang houden, maar nee hoor....
[/offtopic]
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 17:02 schreef jdmorpheus het volgende:
[offtopic, sorry]
*2 mensen in bed*
vrouw: oooh aaah
man: één
vrouw: oooh aah
man: twéé
vrouw: *even stil*
man: dríe..
vrouw: zeg jij zit niet toevallig op Fok! soms hè?
![]()
![]()
[/offtopic]
quote:Ja ook, maar misschien doe JIJ wel teveel, heb ik ook last van gehad, ik me eigen suf neuken, 10mins was ik klaar
Ja over die Performa heb ik uiteraard al gehoord, maar heeft er al iemand ervaringen mee ?Verder had ik me afgelopen x eerst afgetrokken in de douche, toen naar bed, nou kwam dus gewoon vlug klaar en daarna stond ie weer fier, ik denk nu zal ie het toch wel lang houden, maar nee hoor....
Of zit het tussen de oren ?
Misschien is het ook wel wijs om andere standjes te doen, en... wat al inderdaad eerder gemeld is, laat je eerst pijpen en ga daarna neuken.. is ook goeier
* t0n zegt dit allemaal wel, maar heeft like 2maanden geen sex gehad
quote:Komt inderdaad lekker over, ja...
Op zaterdag 21 december 2002 11:56 schreef Mitchell het volgende:[..]
haha k zie et al voor me iemand van fok als die lekker bezig is hardop : 1 2 3 4 whuahahaha
quote:Volgens mij aas jij een beetje op zijn vriendin
Op zaterdag 21 december 2002 17:18 schreef TumTum het volgende:
Diagnose: Je vriendin is gewoon te lekker.
Oplossing: Neem een lelijke vriendin.
quote:condoom helpt ja, en aan dode vogeltjes denken/je moeder/etc.
Op vrijdag 20 december 2002 23:55 schreef Rickske het volgende:
Tis ammel wat, heb al paar vriendinnen gehad, waar ik allemaal heel blij mee ben geweestMaar die pijpte en trokken mij meestal alleen, en deed ik 'het' eigenlijk nooit mee, mijn huidige vriendin is daarin mijn 2e. Anyways, bij die vorige vriendinnen, die kon ik echt heel lang laten pijpen en trekken en had ik het gewoon onder controle voordat ik klaarkwam, ik lag gewoon ergens naar te staren half met mijn gedachten ergens anders, en als ik dan klaar wilde komen liet ik hem maar gaan
klinkt stom, maar helpt echt. oh en de ballen intrekken helpt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |