abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7452591
Beste Crew,

Hierbij mijn sollicitatie voor het slowchat forum, maar ben ook bereid te modden in Sex, Klaagbaak, Muziek, Vraag & Aanbod, R&P, Algemeen, Feedback en Onzin voor je leven. .

Biografie:

Leeftijd: 22

Weinig te melden aangezien ik weinig uitvoer.
Geboren te Soest, Duitsland, op m'n 1e levensjaar, na de scheiding van m'n ouders, naar dit prachtige landje verhuist en in Rossum, een klein boerengat in Twente, gaan wonen.
Na de basisschool naar de Havo gegaan en die zonder al te veel moeite, danwel inspanning afgesloten met een diploma.
Daarna 1 jaar actief HEAO Small Business en retail management gestudeerd te Enschede, daarna 2 jaar passief.
Vervolgens de studie iets meer in de richting van m'n interesses gaan zoeken en dus Hogere Informatica.
Het nerd-gehalte van die opleiding was echter dusdanig hoog dat ik besloot Bedrijfskundige Informatica te studeren en dat doe ik nog steeds.
Qua sport, ik veldvoetbal vanaf m'n 11e, maar ben er 2 jaar geleden mee gestopt aangezien ik er Zondagmorgen nooit uit kon komen de boetekratjes iets teveel van m'n budget vroegen.
Het zaalvoetbal dat ik ernaast deed met een kameradenteam ben ik echter wel blijven doen en daardoor blijft m'n conditie nog enigszins op peil.

Op dit moment studeer ik dus een beetje en werk ik als barman in m'n eigen stamkroeg, ik doe daar hetzelfde als normaal, beetje drinken, dom lullen, darten en dergelijke, maar krijg er nu voor betaald.
Voor zover mijn educatieve en lichamelijke loopbaan .

Ik heb 1 broer en woon nog bij mama, op mezelf wonen is me namelijk te duur en daar ben ik om eerlijk te lui en ook niet gedisciplineerd genoeg voor.
Het wachten is dus op de vriendin met een eigen huis die mijn verzorging over gaat nemen

Verdere omschrijving:

Ik ben 1.84 lang, weeg 72 kg, ben sportief gebouwd, heb blauw/groen/grijze ogen en heb een warrig kapsel.
Kapster mocht m'n nieuwe kapsel kiezen, dit scheen modern te zijn en ik vond het allemaal wel goed.
Hobby's zijn voetbal (actief&passief), muziek, computers, stappen, concerten, vrouwen, vrienden en ach, alles wat de gemiddelde vent van mijn leeftijd bezighoudt.
Ben al een tijdje op zoek naar een vrouw die mij kan temmen, maar heb haar nog niet gevonden.
Meestal laten ze zich al snel door me overdonderen en vervolgens lopen ze braaf achter me aan.
Helaas werkt dat niet voor mij, deze jongen heeft VEEL tegengas nodig.
Zowel letterlijk als figuurlijk.
Anders kan het gebeuren dat m'n vriendin al aan samenwonen en ik alweer aan m'n toekomstige vrijgezellenleven denk.
Ik leef namelijk van dag tot dag en hou van veel afwisseling.
Ben verder nog direct, eerlijk en vaak sarcastisch, het 1 wordt meestal wat meer gewaardeerd als het ander, maar ach...
Ben ver een "vrije" jongen die leeft als de doorsnee student: Roken, drinken en feesten.

Online tijden: 24/7 .

motivatie:

Ben nooit te beroerd om te helpen in deze periode waarin het fok wat moeilijker afgaat qua moderators. .
Ook zal ik me volledig inzetten om Fok te maken tot wat het ooit was, een spraakmakend, gezellig, humorvol, maar bovenal gecontroleerd forum.
Dit alles natuurlijk binnen de door Fok gestelde grenzen.

mvg,

Martin.

pi_7452645
Ja dat gaat vast werken zo
... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
pi_7452650
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 18:20 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ja dat gaat vast werken zo
Why not

Martin

pi_7452655

Bel niet ons, wij bellen u wel.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_7452667
Hey, nog steeds aan de echte boter?
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_7452668
quote:
Geregistreerd op 20 december 2002
Daarom niet
... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
  Admin vrijdag 20 december 2002 @ 18:22:24 #7
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_7452669
Zucht, doei
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')