abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7747166
Ik weet niet of ik blij moet zijn, maar komende zaterdag gaat de kop van de motor eraf, en dan word het tijd om alles te maken.

Ik hoop dat we dan alles snel in orde hebben. .

https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_7747539
Dat hoop ik ook voor je.
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
pi_7747616
quote:
Op zondag 22 december 2002 01:18 schreef SuzukiSwift het volgende:
Dat is erg vervelend voor je..... Kun je de garage / Lancianiet aansprakelijk stellen? Die riem hoort niet na 20.000 km kapot te gaan.
Daar heb je gelijk in, maar je hebt op dit soort onderdelen hoogstwaarschijnlijk maar 1 jaar garantie. Dus geen poot om op te staan.
pi_7747648
quote:
Op maandag 6 januari 2003 21:48 schreef Roellio het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, maar je hebt op dit soort onderdelen hoogstwaarschijnlijk maar 1 jaar garantie. Dus geen poot om op te staan.

Klopt, ik had ook echt geen poot om op te staan helaas. . Nou ja, nu maar hopen dat ik het zaterdag een beetje in orde krijg.
  maandag 6 januari 2003 @ 21:50:16 #55
21073 dubbel0zeven
^[Bl!nd]^ Zombie Cro
pi_7747652
Het klinkt alsof je distributieriem is geknapt.

stond je stil toen het gebeurde?

pi_7747714
quote:
Op maandag 6 januari 2003 21:50 schreef dubbel0zeven het volgende:
Het klinkt alsof je distributieriem is geknapt.

stond je stil toen het gebeurde?

Ja zover was ik al, toch bedankt. De riem was er 2 weken geleden gewoon vanaf gelopen, omdat de spanrol niet gelijktijdig vervangen is. Nu werd er een nieuwe riem opgezet, en zou er na 6 januari voor de rest heen gekeken worden en die spanrol vevangen e.d.

Helaas ging die dus eerder weer kapot, en het is inderdaad de distributieriem en ik reed op dat moment ook nog helaas.

maandag 6 januari 2003 @ 21:53:56 #57
21073 dubbel0zeven
^[Bl!nd]^ Zombie Cro
pi_7747743
quote:
Op zondag 22 december 2002 13:18 schreef Oosthoek het volgende:
Trouwens, dat harde hoge geluid wat je hoorde toen hij kapot ging, wijst er op dat je kleppen wel geraakt zijn. Grote kans dus ook dat ze krom of beschadigd zijn. Heb hetzelfde meegemaakt met m'n brommer vanwege een distributieketting die een tandje doorschoot, 2 splinternieuwe kleppen naar de klote
alstjeblieft waar baseer je dit op.
  maandag 6 januari 2003 @ 21:56:01 #58
21073 dubbel0zeven
^[Bl!nd]^ Zombie Cro
pi_7747790
quote:
Op maandag 6 januari 2003 21:52 schreef D-Devil het volgende:

[..]

Ja zover was ik al, toch bedankt. De riem was er 2 weken geleden gewoon vanaf gelopen, omdat de spanrol niet gelijktijdig vervangen is. Nu werd er een nieuwe riem opgezet, en zou er na 6 januari voor de rest heen gekeken worden en die spanrol vevangen e.d.

Helaas ging die dus eerder weer kapot, en het is inderdaad de distributieriem en ik reed op dat moment ook nog helaas.

Ooh wat erg. dit is ook bij mij gebeurt daarom herkende ik het probleem, maar ik stond bij een stoplicht toen het gebeurde echt geluk man had ik. ik wens je sterkte met de reparatie. ik kom vandaag zelf terug uit de garage, mijn calibra de radiator was lek. mijn pakkingen stuk met iets van 1 liter water in de motor. fuckausto's
pi_7747829
quote:
Op maandag 6 januari 2003 21:56 schreef dubbel0zeven het volgende:

[..]

Ooh wat erg. dit is ook bij mij gebeurt daarom herkende ik het probleem, maar ik stond bij een stoplicht toen het gebeurde echt geluk man had ik. ik wens je sterkte met de reparatie. ik kom vandaag zelf terug uit de garage, mijn calibra de radiator was lek. mijn pakkingen stuk met iets van 1 liter water in de motor. fuckausto's

Ja precies, leuk materiaal zolang het allemaal maar gewoon rijd.
  maandag 6 januari 2003 @ 22:03:04 #60
21073 dubbel0zeven
^[Bl!nd]^ Zombie Cro
pi_7747960
Ik heb nu gewoon water die zich mengt met olie.
en trouwens ik kan niet zien aan de auto wanneer mijn distributieriem is vervangen (die andere was een BMW), en ik heb nog geen geld om dat te doen. is echt eng man mischien volgende maand als mijn loon komt.

Wat betaal jij nou bij de dealer daarvoor?

pi_7748053
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:03 schreef dubbel0zeven het volgende:
en trouwens ik kan niet zien aan de auto wanneer mijn distributieriem is vervangen (die andere was een BMW), en ik heb nog geen geld om dat te doen. is echt eng man mischien volgende maand als mijn loon komt.

Hij liegT !!!!
pi_7748063
quote:

Als koelwater met je olie mengt heb je een lekke koppakking.
Zeer nverstandig om daar mee door te rijden.

Je gehele blok kan je aan puin rijden als je te lang doorrijdt.
Alleen een koppakking vernieuwen kost bij een vakgarage ong Euro 600.-

Als je te lang doorrijdt moet je kop waarschijnlijk ook gevlakt en ergere dingen, kosten kunnen dan zeer hoog oplopen.

pi_7748121
quote:

Het is niet al teveel werk als je iemand hebt die hoofdmonteur is bij de garage. Zijn uurloon is 25 euro ongeveer voor 2 uur werken. Dus dat valt reuze mee dan. Het enige wat er moet gebeuren is dat ik hem af en toe help.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')