Volgens mij zijn er veel eilanders te vinden op Het Fok!eiland Pre-Xmas Party 2002
quote:Nee, op fokeiland!!
Op vrijdag 20 december 2002 01:17 schreef Merina het volgende:
Op de Antillen?
Welkom trouwens minkeltje
quote:Oh jee, ik was niet thuis,,verdorie. Pakt Meiske78 op die tegen de deur aangeleund ligt/zit te slapen. Hij draagt haar naar zijn kamer, en legt haar op zijn grote lits-jumeaux
Op donderdag 9 januari 2003 00:05 schreef Meiske78 het volgende:
Mag ik wel naar binnen?[irl: ik ga maffen laterz
]
Hmm smaakvol ingericht, lekker bed
* ze loopt naar de keuken alwaar de koffie staat te pruttelen en er vers gebakken broodjes in de oven liggen. Ze gaat aan de keukentafel zitten.
Jeetje Minkeltje, je weet me wel te verwennen
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 15:08 schreef Meiske78 het volgende:
* Meiske78 wordt uitgerust wakker op het lits-jumeaux van Minkeltje en kijkt eens om zich heen.Hmm smaakvol ingericht, lekker bed
* ze loopt naar de keuken alwaar de koffie staat te pruttelen en er vers gebakken broodjes in de oven liggen. Ze gaat aan de keukentafel zitten.
* Minkeltje wordt door de butler ingelicht dat mevr.Meiske78 aan de keukentafel zit. Hierop antwoord Minkeltje dat de butler haar naar buiten moet laten komen, en dat de butler bij het zwembad het ontbijt serveren moet.
Jeetje Minkeltje, je weet me wel te verwennen
quote:* Minkeltje vraagt aan Meiske78 of ze zin heeft om even met hem in het Bubbelbad te gaan zitten
Op vrijdag 10 januari 2003 00:40 schreef Meiske78 het volgende:
* Meiske78 zit dus bij het zwembadte genieten van een heerlijk ontbijt.
quote:jammer dat ze haar bikini aanheeft, denkt Minkeltje LOL
Op vrijdag 10 januari 2003 13:56 schreef Meiske78 het volgende:
* Als Meiske78 is uitgegeten laat ze zich in het bubbelbad glijden, gelukkig had ze haar bikini al aan
* Ze zakt lekker achterover tegen de rand van het bubbelbad en verzucht 'Hier zou ik best aan kunnen wennen'.
quote:Ik ben t al:) ik zou best wel kunnen wennen aan jou hier rond me en in me huisje
Op zondag 12 januari 2003 13:08 schreef Meiske78 het volgende:
* Meiske78 is blij dat ze niet weet dat Minkeltje zulke oneerbare gedachten over haar heeft* Ze zakt lekker achterover tegen de rand van het bubbelbad en verzucht 'Hier zou ik best aan kunnen wennen'.
Wanneer zullen we mijn spullen verhuizen vanuit het kamertje dat ik bewoon in mijn curiosashop?
quote:NU !
Op zondag 12 januari 2003 14:49 schreef Meiske78 het volgende:
* Meiske78 besluit op het aanbod van Minkeltje in te gaan.Wanneer zullen we mijn spullen verhuizen vanuit het kamertje dat ik bewoon in mijn curiosashop?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |