Maargoed dat moet dan gemaakt worden en de glaswacht is er blijkbaar erg snel bij, want we hebben nog niemand gebeld om het te laten maken.
Dus plakken ze maar een sticker over ons ruitje heen (waarom maken ze em niet gelijk eventjes..
), dus gaan ze overal opzoek naar kapotte ruiten om er een sticker op te plakken?
quote:Daar zat ik nou net ook zelf aan te denken..
Op donderdag 19 december 2002 17:17 schreef gelly het volgende:
Ze gooien die ruit zelf in, maffia praktijken.
Hoeven ze niet naar de ruitjes opzoek dus.
quote:Ze maken het zichzelf dus weer makkelijk als je besluit hun te gaan bellen..
Op donderdag 19 december 2002 17:18 schreef Lucille het volgende:
Als ze het glas niet op voorraad hebben dan is het wel zo makkelijk op de ruit dicht te plakken. Dan komt er geen vocht in de ruimte tussen de 2 glasplaten. Dat scheelt weer een hoop ellende als ze de ruit gaan repareren. Zo op de foto te zien heb je geen standaard stukkie transparant glas, vandaar.
Het stukkie glas komt volgens mij uit de jaren 70
De glaswacht kan wat mij betreft nu door het ijs zakken.
quote:Maar het rare is, dat we helemaal nog niet om een glaswacht ofzo hebben gevraagd. Bovendien is het voor geen meter afgeplakt, maar gewoon voorzien van een stukje reclametape.
Als ze het glas niet op voorraad hebben dan is het wel zo makkelijk op de ruit dicht te plakken. Dan komt er geen vocht in de ruimte tussen de 2 glasplaten. Dat scheelt weer een hoop ellende als ze de ruit gaan repareren. Zo op de foto te zien heb je geen standaard stukkie transparant glas, vandaar.
quote:Woon jij soms in hetzelfde huis?
Op donderdag 19 december 2002 17:20 schreef Vork het volgende:
Beetje agressieve vorm van reclamemaken. Ik heb zelf ook p'cies zo'n voordeur, met p'cies zo'n barst erin en met exact zo'n zelfde sticker erop. Dat wordt dus de goudengids erbij pakken en de concurrentie uitchecken.De glaswacht kan wat mij betreft nu door het ijs zakken.
Maar nee inderdaad, vooral de glaswacht niet bellen nu.
quote:Da's ook het eerste waar je dan aan denkt, maar dat zou ik me eigenlijk niet kunnen voorstellen.
Op donderdag 19 december 2002 17:23 schreef Lucille het volgende:
Misschien heeft de glaswacht wel de ruit ingegooid.
quote:Er staat me wel iets van bij van een bedrijf dat dergelijke methoden gebruikte...
Op donderdag 19 december 2002 17:25 schreef Vork het volgende:[..]
Da's ook het eerste waar je dan aan denkt, maar dat zou ik me eigenlijk niet kunnen voorstellen.
quote:Dat lijkt me echt onwijs gaar.
Op donderdag 19 december 2002 17:23 schreef Lucille het volgende:
Misschien heeft de glaswacht wel de ruit ingegooid.
Die tekst!
Ik ga een autoschade bedrijf beginnen en dan met een paar man een hoop deuken maken in dure auto's en er dan een stikker op plakken.
quote:Dat klinkt net als dat ventje van die car glass reclame
... Dan komt er geen vocht in de ruimte tussen de 2 glasplaten. Dat scheelt weer een hoop ellende als ze de ruit gaan repareren. ...
quote:Denk jij dat mensen van de glaswacht gewoon door de stad lopen met een rol Glaswacht-tape onder hun armen en alle ruiten controleren? Ik neem aan dat dit soort glasbreuk erg lastig te zien is als je bijvoorbeeld heel toevallig met je Glaswacht-auto door de straat rijdt. Dus die optie kunnen we alvast uitsluiten.
Op donderdag 19 december 2002 17:25 schreef Vork het volgende:[..]
Da's ook het eerste waar je dan aan denkt, maar dat zou ik me eigenlijk niet kunnen voorstellen.
quote:Ja het is volgens mij wle eens in zo'n consumentenprogramma geweest, maar da's alweer een paar jaar geleden.. en ik verwacht als simpele burger dan niet dat men nogsteeds dergelijke streken uithaalt.
Op donderdag 19 december 2002 17:25 schreef gelly het volgende:
Er staat me wel iets van bij van een bedrijf dat dergelijke methoden gebruikte...
quote:fout, want die stonden meteen de dag daarna voor me klaar met een nieuwe ruit
Op donderdag 19 december 2002 17:27 schreef Jeff21 het volgende:[..]
Dat klinkt net als dat ventje van die car glass reclame
quote:Hmm tis welzo dat onze voordeur grenst aan een voetpad.. vanaf de weg valt het dus NIET te zien. Ik zal toch maar voor de zekerheid eens aan m'n ouders vragen of een van hun niet toevallig de glaswacht heeft gebeld...
Op donderdag 19 december 2002 17:28 schreef Lucille het volgende:
Denk jij dat mensen van de glaswacht gewoon door de stad lopen met een rol Glaswacht-tape onder hun armen en alle ruiten controleren? Ik neem aan dat dit soort glasbreuk erg lastig te zien is als je bijvoorbeeld heel toevallig met je Glaswacht-auto door de straat rijdt. Dus die optie kunnen we alvast uitsluiten.
quote:Misschien handig om de politie even te bellen, om te vragen over er meer glasschade in je buurt is ?
Op donderdag 19 december 2002 17:28 schreef Vork het volgende:[..]
Ja het is volgens mij wle eens in zo'n consumentenprogramma geweest, maar da's alweer een paar jaar geleden.. en ik verwacht als simpele burger dan niet dat men nogsteeds dergelijke streken uithaalt.
quote:Errrmm.. ja dat zou ook nog kunnen ja..
Op donderdag 19 december 2002 17:29 schreef Vork het volgende:Hmm tis welzo dat onze voordeur grenst aan een voetpad.. vanaf de weg valt het dus NIET te zien. Ik zal toch maar voor de zekerheid eens aan m'n ouders vragen of een van hun niet toevallig de glaswacht heeft gebeld...
riekt wat mij betreft wel naar een onbeschofte Glaswacht-medewerker, waarbij ik dan overigens wel denk dat deze praktijk absoluut niet de werkwijze van het bedrijf, maar meer een eigen initiatief van de medewerker is.
Goed, tot zover dus duidelijk, maar wat ik dat niet snap is dat ze er zo'n sticker op plakken. Ten eerste haalt het nouwelijks wat uit, twe tweede is het eik alleenmaar een soort van reclame en als ze ons willen laten weten dat ze lansg zijn geweestm waarom dan geen briefje door de brievenbus. Het valt zo natuurlijk wel op dat er een zwakke plek in de deur zit.. leuk voor potenciele inbrekers en andersoortig tuig.
quote:3 hoeraatjes voor de glaswacht..
Op donderdag 19 december 2002 17:37 schreef Vork het volgende:
Nou, ik hb m'n moeder gebeld, en die had de verzekering hiervoor al gebeld en die hebben de glaswacht ingeschakeld. De glaswacht is dus vanmiddag langsgeweest om de boel op te meten en om te kijken of ze ons flessenbodemglas nog kunnen bestellen.Goed, tot zover dus duidelijk, maar wat ik dat niet snap is dat ze er zo'n sticker op plakken. Ten eerste haalt het nouwelijks wat uit, twe tweede is het eik alleenmaar een soort van reclame en als ze ons willen laten weten dat ze lansg zijn geweestm waarom dan geen briefje door de brievenbus. Het valt zo natuurlijk wel op dat er een zwakke plek in de deur zit.. leuk voor potenciele inbrekers en andersoortig tuig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |