abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7430366
Dinsdag is bij ons in de voordeur een ruit ingegooid, tenminste dat denk ik.. Alleen is er geen baksteen of dergelijke gevonden en aangezien het dubbelglas is, is er maar eentje kapot. Niet echt hard gegooid dus.

Maargoed dat moet dan gemaakt worden en de glaswacht is er blijkbaar erg snel bij, want we hebben nog niemand gebeld om het te laten maken.

Dus plakken ze maar een sticker over ons ruitje heen (waarom maken ze em niet gelijk eventjes.. ), dus gaan ze overal opzoek naar kapotte ruiten om er een sticker op te plakken?

pi_7430396
Ze gooien die ruit zelf in, maffia praktijken.
  donderdag 19 december 2002 @ 17:17:29 #3
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_7430406
Dat heet reclame maken. Op zich niet een slecht concept. Tenzij ze 'm zelf hebben ingegooid natuurlijk
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_7430415
quote:
Op donderdag 19 december 2002 17:17 schreef gelly het volgende:
Ze gooien die ruit zelf in, maffia praktijken.
Daar zat ik nou net ook zelf aan te denken..

Hoeven ze niet naar de ruitjes opzoek dus.

pi_7430460
Als ze het glas niet op voorraad hebben dan is het wel zo makkelijk op de ruit dicht te plakken. Dan komt er geen vocht in de ruimte tussen de 2 glasplaten. Dat scheelt weer een hoop ellende als ze de ruit gaan repareren. Zo op de foto te zien heb je geen standaard stukkie transparant glas, vandaar.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_7430501
quote:
Op donderdag 19 december 2002 17:18 schreef Lucille het volgende:
Als ze het glas niet op voorraad hebben dan is het wel zo makkelijk op de ruit dicht te plakken. Dan komt er geen vocht in de ruimte tussen de 2 glasplaten. Dat scheelt weer een hoop ellende als ze de ruit gaan repareren. Zo op de foto te zien heb je geen standaard stukkie transparant glas, vandaar.
Ze maken het zichzelf dus weer makkelijk als je besluit hun te gaan bellen..

Het stukkie glas komt volgens mij uit de jaren 70

donderdag 19 december 2002 @ 17:20:05 #7
3878 Vork
Manisch creatief
pi_7430505
Beetje agressieve vorm van reclamemaken. Ik heb zelf ook p'cies zo'n voordeur, met p'cies zo'n barst erin en met exact zo'n zelfde sticker erop. Dat wordt dus de goudengids erbij pakken en de concurrentie uitchecken.

De glaswacht kan wat mij betreft nu door het ijs zakken.

donderdag 19 december 2002 @ 17:21:08 #8
3878 Vork
Manisch creatief
pi_7430525
quote:
Maar het rare is, dat we helemaal nog niet om een glaswacht ofzo hebben gevraagd. Bovendien is het voor geen meter afgeplakt, maar gewoon voorzien van een stukje reclametape.
pi_7430531
quote:
Op donderdag 19 december 2002 17:20 schreef Vork het volgende:
Beetje agressieve vorm van reclamemaken. Ik heb zelf ook p'cies zo'n voordeur, met p'cies zo'n barst erin en met exact zo'n zelfde sticker erop. Dat wordt dus de goudengids erbij pakken en de concurrentie uitchecken.

De glaswacht kan wat mij betreft nu door het ijs zakken.

Woon jij soms in hetzelfde huis?

Maar nee inderdaad, vooral de glaswacht niet bellen nu.

pi_7430590
Misschien heeft de glaswacht wel de ruit ingegooid.
  donderdag 19 december 2002 @ 17:25:07 #11
3878 Vork
Manisch creatief
pi_7430615
quote:
Op donderdag 19 december 2002 17:23 schreef Lucille het volgende:
Da's ook het eerste waar je dan aan denkt, maar dat zou ik me eigenlijk niet kunnen voorstellen.
pi_7430631
quote:
Op donderdag 19 december 2002 17:25 schreef Vork het volgende:

[..]

Da's ook het eerste waar je dan aan denkt, maar dat zou ik me eigenlijk niet kunnen voorstellen.

Er staat me wel iets van bij van een bedrijf dat dergelijke methoden gebruikte...
pi_7430634
quote:
Op donderdag 19 december 2002 17:23 schreef Lucille het volgende:
Dat lijkt me echt onwijs gaar.

Die tekst!

donderdag 19 december 2002 @ 17:26:58 #14
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_7430655
Spam
permban voor de glaswacht
852002IWASTHERE
pi_7430661
Hahah, dit brengt me op een idee.

Ik ga een autoschade bedrijf beginnen en dan met een paar man een hoop deuken maken in dure auto's en er dan een stikker op plakken.

donderdag 19 december 2002 @ 17:27:28 #16
40501 Jeff21
Friendly Yan is liev!
pi_7430664
quote:
... Dan komt er geen vocht in de ruimte tussen de 2 glasplaten. Dat scheelt weer een hoop ellende als ze de ruit gaan repareren. ...
Dat klinkt net als dat ventje van die car glass reclame
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend
pi_7430686
quote:
Op donderdag 19 december 2002 17:25 schreef Vork het volgende:

[..]

Denk jij dat mensen van de glaswacht gewoon door de stad lopen met een rol Glaswacht-tape onder hun armen en alle ruiten controleren? Ik neem aan dat dit soort glasbreuk erg lastig te zien is als je bijvoorbeeld heel toevallig met je Glaswacht-auto door de straat rijdt. Dus die optie kunnen we alvast uitsluiten.
  donderdag 19 december 2002 @ 17:28:24 #18
3878 Vork
Manisch creatief
pi_7430688
quote:
Op donderdag 19 december 2002 17:25 schreef gelly het volgende:
Er staat me wel iets van bij van een bedrijf dat dergelijke methoden gebruikte...
Ja het is volgens mij wle eens in zo'n consumentenprogramma geweest, maar da's alweer een paar jaar geleden.. en ik verwacht als simpele burger dan niet dat men nogsteeds dergelijke streken uithaalt.
  donderdag 19 december 2002 @ 17:28:28 #19
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_7430690
quote:
Op donderdag 19 december 2002 17:27 schreef Jeff21 het volgende:

[..]

Dat klinkt net als dat ventje van die car glass reclame

fout, want die stonden meteen de dag daarna voor me klaar met een nieuwe ruit
852002IWASTHERE
  donderdag 19 december 2002 @ 17:29:40 #20
3878 Vork
Manisch creatief
pi_7430714
quote:
Op donderdag 19 december 2002 17:28 schreef Lucille het volgende:
Denk jij dat mensen van de glaswacht gewoon door de stad lopen met een rol Glaswacht-tape onder hun armen en alle ruiten controleren? Ik neem aan dat dit soort glasbreuk erg lastig te zien is als je bijvoorbeeld heel toevallig met je Glaswacht-auto door de straat rijdt. Dus die optie kunnen we alvast uitsluiten.
Hmm tis welzo dat onze voordeur grenst aan een voetpad.. vanaf de weg valt het dus NIET te zien. Ik zal toch maar voor de zekerheid eens aan m'n ouders vragen of een van hun niet toevallig de glaswacht heeft gebeld...
pi_7430724
quote:
Op donderdag 19 december 2002 17:28 schreef Vork het volgende:

[..]

Ja het is volgens mij wle eens in zo'n consumentenprogramma geweest, maar da's alweer een paar jaar geleden.. en ik verwacht als simpele burger dan niet dat men nogsteeds dergelijke streken uithaalt.

Misschien handig om de politie even te bellen, om te vragen over er meer glasschade in je buurt is ?
pi_7430738
quote:
Op donderdag 19 december 2002 17:29 schreef Vork het volgende:

Hmm tis welzo dat onze voordeur grenst aan een voetpad.. vanaf de weg valt het dus NIET te zien. Ik zal toch maar voor de zekerheid eens aan m'n ouders vragen of een van hun niet toevallig de glaswacht heeft gebeld...

Errrmm.. ja dat zou ook nog kunnen ja..
Plakt de postbode dit soort dingen niet op?
  † In Memoriam † donderdag 19 december 2002 @ 17:33:00 #23
21636 Feestkabouter
pi_7430787
ik voorzie een actie voor Tros Radar!
webcammetje achter een raam op de eerste verdieping, en filmen maar...
of de Glaswacht vol overtuiging beschuldigen waarbij je laat blijken dat je ene opname van je webcam hebt

riekt wat mij betreft wel naar een onbeschofte Glaswacht-medewerker, waarbij ik dan overigens wel denk dat deze praktijk absoluut niet de werkwijze van het bedrijf, maar meer een eigen initiatief van de medewerker is.

donderdag 19 december 2002 @ 17:37:13 #24
3878 Vork
Manisch creatief
pi_7430850
Nou, ik hb m'n moeder gebeld, en die had de verzekering hiervoor al gebeld en die hebben de glaswacht ingeschakeld. De glaswacht is dus vanmiddag langsgeweest om de boel op te meten en om te kijken of ze ons flessenbodemglas nog kunnen bestellen.

Goed, tot zover dus duidelijk, maar wat ik dat niet snap is dat ze er zo'n sticker op plakken. Ten eerste haalt het nouwelijks wat uit, twe tweede is het eik alleenmaar een soort van reclame en als ze ons willen laten weten dat ze lansg zijn geweestm waarom dan geen briefje door de brievenbus. Het valt zo natuurlijk wel op dat er een zwakke plek in de deur zit.. leuk voor potenciele inbrekers en andersoortig tuig.

pi_7430877
quote:
Op donderdag 19 december 2002 17:37 schreef Vork het volgende:
Nou, ik hb m'n moeder gebeld, en die had de verzekering hiervoor al gebeld en die hebben de glaswacht ingeschakeld. De glaswacht is dus vanmiddag langsgeweest om de boel op te meten en om te kijken of ze ons flessenbodemglas nog kunnen bestellen.

Goed, tot zover dus duidelijk, maar wat ik dat niet snap is dat ze er zo'n sticker op plakken. Ten eerste haalt het nouwelijks wat uit, twe tweede is het eik alleenmaar een soort van reclame en als ze ons willen laten weten dat ze lansg zijn geweestm waarom dan geen briefje door de brievenbus. Het valt zo natuurlijk wel op dat er een zwakke plek in de deur zit.. leuk voor potenciele inbrekers en andersoortig tuig.

3 hoeraatjes voor de glaswacht..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')