Zucht...tis die Dagobert weer
Dagobert? Hoe vaalk moet ik je nou nog zeggen dat j ePIsca beter even met rust kan laten? Je weet hoe Hermes kan reageren h่..
* Dagobert besluit maar verder te zoeken. Die tuinman lijkt niet van veel hulp te zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Lethanoq op 11-01-2003 00:02]
Euh..Dagobert? Voel je je wel goed?
Jij driedubbel overgehaalde idioot!
* Dagobert trekt de vreemdeling in de mest en geeft hem z'n portie.
Dat zal je leren.
dagobert! Doe eens rustig man..wat bezielt je?
* Dagobert probeet ich te ontworstelen van de stevige greep van LWaS, maar die geeft geen centimeter toe
Die achterlijke tuinknecht gooit een kruiwagen vol met mest over me heen. Wat zou jij doen?
Laat me nou maar weer gaan hoor. Ik doe verder geen vlieg kwaad.
En die tuinknecht gooide niets over je heen, je lette zelf niet op..
* LWaS laat dagobert los en kijkt hem aan
* Dagobert draait zich om en rent terug naar zijn klooster.
Tijd om wat schone kleren aan te trekken.
Na een laatste ronde kijkt LWaS nog in de stallen en gaat op de berg hooi net er buiten liggen... Hij kijkt naar de sterrenhemel en de volle maan.... en dan vallen zijn ogen dicht..
* Ze gaat op een platte steen aan de kant van het pad zitten en vraagt zich af wat ze zal doen, gewoon een kant oplopen? Maar welke... Meiske78 heeft echt geen idee waar ze vandaan gekomen is.
* Dan hoort ze opeens gesnurk komen van een hooiberg die verderop ligt. Ze loopt er naartoe en ziet een man liggen slapen in het hooi. Ze schraapt haar keel.
Ahum, ehm, hallo, ehm meneer, ehm, mag ik u iets vragen?
* Meiske78 wacht af of hij wakker wordt.
Dag mevrouw, ik ben LWaS, opzichter van de Tuinen. U wilde iets weten?
Ik ben geloof ik verdwaald, en mijn voeten doen pijn van het ronddwalen...
Hier iets verderop staat nog een overgebleven wigwam van de de indianen kinderen, daar kun je wel in overnachten hoor...
En je alleen laten? Als je dat niet wilt niet hoor.
Kan je wel lopen naar het laboratorium? Eventueel kan ik je ook dragen hoor
euhm... * LWaS kijkt even beschamend naar de grond... Dat had ik niet mogen zeggen...sorry...
Kom, dan gaan we naar het lab, ik kan heel lekkere thee zetten
Ik ben zoo blij dat ik jou tegenkwam net . Wist echt niet meer wat ik moest doen...
Wil je er suiker in? Het staat p de tafel, maar ik wil het best even erin scheppen dan hoor.
Heb je er bezwaar tegen als ik naast je kom zitten?
* Meiske78 wil vanalles vragen over De Tuinen en Fok, ze weet niet zo goed waar ze moet beginnen.... Even is het stil.
Dus ehm, jij werkt hier..? * zegt ze dan maar
Sorry, dat heb ik anders nooit hoor * stamelt LWaS verder
Maar ik werk hier inderdaad. Ik ben opzichter sinds Lurky ons verlaten heeft.
Wat doe jij eik op het eiland?
Ik heb een winkeltje in antiek en curiosa. Theepotten zijn mijn specialiteit. Ik ben hier nog niet zo lang, had geen idee dat er zulke mooie plekjes als deze waren op het Eiland. Misschien wil je me morgen iets meer van de tuinen laten zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |