quote:lol nee dat ruikt lekker...
Op dinsdag 17 december 2002 23:48 schreef Stoei-poes het volgende:
Dat stinkt dus héél hard, Max (m'n hamster) heeft zojuist haar territorium naar mijn hand uitgebreid * ikky*
Nu is ze overal tegenop aan het humpen om haar geur uit te zetten
lol nee ze checkt ff alles na.....op voedsel...
[Dit bericht is gewijzigd door Sock0 op 17-12-2002 23:50]
[Dit bericht is gewijzigd door flat_erik op 17-12-2002 23:52]
quote:Oke, blij dat je dat met ons wou delen!
Op dinsdag 17 december 2002 23:50 schreef flat_erik het volgende:
Een oude vriend van mij die had vroeger ook zo'n beestje...Hij kon er niet normaal mee omgaan.. Zo vond hij het ook altijd leuk om de strond uit het kontgaatje van het beestje te zuigen
![]()
![]()
quote:Nu ben je haar bitch, je kan er niet meer aan ontkomen
Dat stinkt dus héél hard, Max (m'n hamster) heeft zojuist haar territorium naar mijn hand uitgebreid * ikky*
ow.. wacht.. handen wassen werkt ook ![]()
Sterkte met je geile lesbische hamster die van plassex houdt
quote:Fijn hè
Op dinsdag 17 december 2002 23:51 schreef Sock0 het volgende:[..]
Oke, blij dat je dat met ons wou delen!
quote:Nee, dat herken ik nu wel, toen had ze namelijk enorme natte plekken aan de zijkant van haar lichaam.
Op dinsdag 17 december 2002 23:49 schreef katjaschuurman het volgende:
Is je hamster niet gewoon geil?
quote:Een hamster met een natte poes
Op dinsdag 17 december 2002 23:53 schreef Stoei-poes het volgende:[..]
Nee, dat herken ik nu wel, toen had ze namelijk enorme natte plekken aan de zijkant van haar lichaam.
She's trying to commit suicide
quote:http://www.hampsterdance2.com/hampsterdance2.html
Op dinsdag 17 december 2002 23:54 schreef questionmark het volgende:
www.hamsterdance.com
quote:
Na mijn kortzichtige interpretatie in mijn vorige reactie vind ik het zeer lovend dat ik mij zo goed kan uiten met mijn breedgemeten vocabulaire, dat ik het een uitdaging vind om deze tekst te schrijven. Jullie zullen je wel afvragen wat het nut is van deze tekst. Dat ga ik jullie nu lang uitgemeten voorleggen.
Omdat Persoon X (even voor het gemak Harry genoemd) mij reeds heeft gevraagd om na het urineren mijn handen te reinigen, heb ik hem verteld dat het een doodzonde is om dat te doen. Er is in mijn ogen niks lekkerder om na het bewateren even over de handen te urineren, zodat die penetrante, maar zeer aromatische geur nog urenlang te ruiken valt. Harry werd in dit geval zeer boos en vond het problematisch dat ik deze praktijken in uitvoer bracht en begon me te slaan met zijn speciaal daarvoor ontworpen zweep. Ik had hem alleen niet verteld dat ik er op kick om zo geslagen te worden, dat hij daarop zei: "Gaat heen en knijp in uwe linkertepel!!"Daarop ben ik dus heen gegaan en heb een nieuw imperium opgebouwd, waar ik reeds achter een beeldscherm over de nieuwe wereld kan gaan heersen. Het is alleen soms wel zeer vermoeiend en zwaar werk, maar ik krijg er wel ontzettend veel waardering voor! Nu ben ik dus via mijn portaal naar de wereld in contact gekomen met een jongeman die mij zeer goed begrijpt, en hij heeft mij reeds gevraagd om te komen fotsen op zijn porum (what in a name??).
Dus vandaar lieve kijkbuiskinderen, vanaf heden zijn mijn hersenpinsels en mijn geweldige visies nu ook te bewonderen op dit forum.
Het zou zomaar kunnen zijn dat u mij misschien weleens in het echt ontmoet kan hebben. Vrees niet, ik ben onherkenbaar!
Alhier heb ik nog één kleine tip:
Als het water u aan den schenen staat, gaat dan rennen, en val niet op de straat!
quote:Ja.. kom op...
Op woensdag 18 december 2002 00:01 schreef Xebrozius het volgende:[..]
we gaan topicspemmen
Ze probeerde net na mijn geslaagde reddings actie nog een keer een poging. Ze klom op mijn printer en daarna op mijn vuilnisbak om er vervolgens af te springen. ![]()
Kheb er maar weer in haar kooi gezet ![]()
Hamster met geen zelfvertrouwen en suicide pogingen. Enige tips?
quote:Dierenpsychiater?
Op woensdag 18 december 2002 00:33 schreef Stoei-poes het volgende:
Ben er net achter dat ze er zelf ook mee zit.Ze probeerde net na mijn geslaagde reddings actie nog een keer een poging. Ze klom op mijn printer en daarna op mijn vuilnisbak om er vervolgens af te springen.
Kheb er maar weer in haar kooi gezet
of anders kooiarrest en TBS
[Dit bericht is gewijzigd door jogy op 18-12-2002 00:38]
Ik weet nu hoe het komt dat ik de godganse dag mezelf aan het kwoten ben...
ik heb mijn ICQ icoontje erbij die ik 3 dagen geleden erin heb gedaan..
excuses ![]()
-edit-
quote:hamster. lievvvvvv
quote:Hihi, leuke hamster zeg!!
Op woensdag 18 december 2002 00:33 schreef Stoei-poes het volgende:
Ben er net achter dat ze er zelf ook mee zit.Ze probeerde net na mijn geslaagde reddings actie nog een keer een poging. Ze klom op mijn printer en daarna op mijn vuilnisbak om er vervolgens af te springen.
Kheb er maar weer in haar kooi gezet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |