abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7396579
ga je straks mee dan gaan we kippetjes spelen en katjes teefklappen, kom op thuisjongen wees geen verliezer ik heb je rug!
woord omhoog.

de westkant voor het leven je weet toch

pi_7396592
droom jij er ook van om met je vette opgevoerde *bling bling* beamer door de ghetto`s van zuid laren te cruisen
terwijl je al die lekkere chikkiez met je mattiez played, maar wil je wel in je moerstaal blijven spreken?
dan hebben wij NU de oplossing voor jou! deze lijst uit het hoofd leren en je bent binnen no time een echte gangster!
right on=recht aan bitch=teef bitchslap=teefklap word up=woord omhoog dog(g)=hond hommie=huisje
check it out=kijk het uit ghetto=achterstandsbuurt chillen=koulijden brotha=broertje whats up?=wat is er omhoog?
shut da fuck op=houd de neuk je kop dicht gangster(r)=bendelid gangstalove=bendeledenliefde (niet homosexueel)
chickie=kippetje crib=wieg blowjob=blaasbeurt high=hoog i am da shit=ik ben de poep weed=onkruid player=speler
pussy=kat homeboy=thuisjongen loser=verliezer da bomb=de bom ive got your back=ik heb je rug nigga=negroide
humanoid/neger big ups= grote omhoogs
Let op! als je de lijst uit het bolletje kent kan je natuurlijk proberen om je opgedane kennis met elkaar te combineren
en zo heuze zinnen te bouwen vb. heej negroide humanoid wat is er omhoog? alles koud?
ga je straks mee dan gaan we kippetjes spelen en katjes teefklappen, kom op thuisjongen wees geen verliezer ik heb je rug!
woord omhoog. veel succes!
pi_7396597
.
pi_7396604
  dinsdag 17 december 2002 @ 21:07:32 #5
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_7396621
Ik vind m wel leuk
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_7396623
Nogmaals een baggertopic.. slotje.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_7396648
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 21:07 schreef robh het volgende:
Ik vind m wel leuk
Als ie er iets minder van achter elkaar had geopend had het gekunt...
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_7396657
Niet doorposten na slotje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')