dat zij net een andere gebruiker... kweenie waar het over gaat, maar ik merk ook dat jullie iedreen bannen zonder dat daar een echte reden voor is.
Jij bent alleen maar omdat JIJ een user niet liev vindt, of onredelijk vindt posten...
Dictator wijffie ben je zeker ofniet?
Nu zal dit topic ook wel weer geclosed worden en ik gebanned.... want ik ben nu niet vriendelijk ofsow
quote:Hou je bek dan ook
Op dinsdag 17 december 2002 12:05 schreef RedVisioN het volgende:kweenie waar het over gaat
Er zijn een groot aantal klonen (lees kleuters) bezig te rellen op Fok. Ja dan wordt er wel snel geband jah. Of moeten ze dat eerst met jou overleggen?
quote:Nee, wel met mij.
Op dinsdag 17 december 2002 12:07 schreef calvobbes het volgende:[..]
Hou je bek dan ook
Er zijn een groot aantal klonen (lees kleuters) bezig te rellen op Fok. Ja dan wordt er wel snel geband jah. Of moeten ze dat eerst met jou overleggen?
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 12:07 schreef U-lerZzZ het volgende:
Leuk topic.
quote:Lemming
Op dinsdag 17 december 2002 12:07 schreef Smike het volgende:
Reeksen moeten in Slowchat.
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 12:05 schreef RedVisioN het volgende:
Nu zal dit topic ook wel weer geclosed worden en ik gebanned....
gezellig hier zeg
vriendelijkheid ten top
quote:Ik zou zeggen: lees eens wat reacties van betreffende user.
Op dinsdag 17 december 2002 12:05 schreef RedVisioN het volgende:
Wordt gebanned zonder waarschuwing omdat jij het niet met mijn posts eens bent? Waar slaat dat op? Je bent echt een zielig figuurdat zij net een andere gebruiker... kweenie waar het over gaat, maar ik merk ook dat jullie iedreen bannen zonder dat daar een echte reden voor is.
Jij bent alleen maar omdat JIJ een user niet liev vindt, of onredelijk vindt posten...
Dictator wijffie ben je zeker ofniet?
Nu zal dit topic ook wel weer geclosed worden en ik gebanned.... want ik ben nu niet vriendelijk ofsow
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 12:08 schreef Lord Dreamer het volgende:![]()
gezellig hier zeg
vriendelijkheid ten top
quote:Ja he
Op dinsdag 17 december 2002 12:08 schreef Lord Dreamer het volgende:vriendelijkheid ten top
quote:en waar vriendelijkheid is, ben jij
Op dinsdag 17 december 2002 12:08 schreef Lord Dreamer het volgende:![]()
gezellig hier zeg
vriendelijkheid ten top
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |