abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 december 2002 @ 11:17:59 #1
19954 VisStick
Blub ik ben een VisStick
pi_7383652
je ziet bijna alleen nog maar hip hop, rap of r&b op die zenders. en nu is een programma als rockzone ook nog weggehaalt!

moeten we hier in nederland nu echt altijd achter de amerikanen aanlopen wat muziek betreft?

pi_7383666
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 11:17 schreef VisStick het volgende:

moeten we hier in nederland nu echt altijd achter de amerikanen aanlopen wat muziek betreft?

Nee, Afrikanen.
O+. Ripley. O+.
pi_7383679
idd... dat hele MTV en TMP is puur commercieel
een beetje andere muziek dan RnB of britney zit er helaas niet meer in...

boycotten dat zooitje!

pi_7383682
quote:
je ziet bijna alleen nog maar hip hop, rap of r&b op die zenders. en nu is een programma als rockzone ook nog weggehaalt!

En dan ook nog van die nep *kijk mijn dikke auto en mijn 6kilo goud* negers . Kut commercieele troep!
  dinsdag 17 december 2002 @ 11:20:13 #5
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_7383688
Jah, of wet and wild met af en toe nog een kei goeie scandinavische metal band.
Ik heb echt een super hekel aan al dat R&B geneuzel. Hij lijkt allemaal op elkaar, en het is kut
lege ton
pi_7383689
Tja je begint oud te worden
pi_7383690
Kijk het al een tijd niet meer omdat er bijna alleen nog maar kwaliteitsloze gewouwel er-en-bee gedraait wordt .

Idd zoals hier:

quote:
En dan ook nog van die nep *kijk mijn dikke auto en mijn 6kilo goud*-negers. Kut commercieele troep!

[Dit bericht is gewijzigd door Howlin_Mad op 17-12-2002 11:21]

If you have a problem and no one else can help, I probably can't either, but I'll try.
pi_7383699
Gewoon commerciele k**k*r zenders!

Boycotten die shit!

pi_7383718
Negers zijn al een tijdje een modeverschijnsel. Kijk maar hoe al die snolletjes de laatste maanden allemaal opeens met negers muziek aan het opnemen zijn ... ik noem bijv. een Mariah Carey, een Jennnifer Lopez, en een Christina Aguilera ...
pi_7383719
quote:

Wel geinig. Ik dacht precies hetzelfde vorige week. Ziet alleen nog maar Nelly, Kelly, Delly, Melly, Dokter Drie, Twee Pak en weet ik wat voor een hiphop triphop r&b gedoe.Oh ja, en af en toe Eminem, maar das ook weer rap of hoe je het noemen wilt. Doe mij maar gewoon m'n internetstream.
pi_7383722
Shake that Ass girl.. bla, inderdaad, begint me zwaar te irriteren, doe mij maar lekkere rock ( geen Avril ) en grunge.

ze kunnen r&b wel op tmf zetten, en de rest op mtv laten ofzo.

pi_7383723
is al 3 jaar zo toch?

SInds dat MTV is overgenomen door TMF is het laatste beetje kwalitative muziek verdwenen

[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_7383736
Je moet die zenders gewoon negeren (met de klemtoon op de tweede e )
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  dinsdag 17 december 2002 @ 11:23:43 #14
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_7383741
idd.. die muziek senders beginnen behoorlijk te vernegeren... 90% is volgens mij hiphop... ja rule, ashanti word er gewoon gek van en al die mafkezen op straat beginnen zich net zo te gedragen.
afschaffen die rotzooi!!!
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  dinsdag 17 december 2002 @ 11:24:08 #15
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_7383746
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 11:22 schreef Wisp het volgende:
SInds dat MTV is overgenomen door TMF is het laatste beetje kwalitative muziek verdwenen
Eerder andersom.. Maar tv verloedert, al is dat al een tijdje zo.
  dinsdag 17 december 2002 @ 11:24:33 #16
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_7383751
quote:
is al 3 jaar zo toch?

? is het niet precies andersom
lege ton
pi_7383754
quote:
is al 3 jaar zo toch?

[klein detail]
TMF is overgenomen door MTV
[/klein detail]
  dinsdag 17 december 2002 @ 11:25:08 #18
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_7383765
klopt
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_7383775
Dudes & Dudettes... op The Box is nog steeds die kwaliteit muziek..
pi_7383785
Nou ja, al die R&B vind ik ook wel irritant, maar die kansloze trancedeuntjes van Boozy Woozy en dergelijken vind ik net zo erg. Gelukkig hoef ik niet zo nodig plaatjes bij mijn muziek te zien, ik zet wel een cdtje op.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_7383795
hahaha eindelijk iemand die het ziet,het is "vernegerd!!" klote muziek, alleen maar "de neger in het midden " en de "chicks" eromheen , stelletje losers, wat me vooral tegen valt is dat MTV vernederlandste klote r&b zender
  dinsdag 17 december 2002 @ 11:28:01 #22
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_7383821
Ach jongens toch. Was Vanilla Ice toch maar weer terug , of Snow! Dat waren tenminste echte rappers, en blank!
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  dinsdag 17 december 2002 @ 11:28:02 #23
5637 koekiemonster
Goede reaktie ------------>
pi_7383822
quote:
commerciele blablablabla
En ik maar denken als je cd's uitbrengt dat je hoopt dat ze verkopen.. Stop met het woord commmercieel. Elke artiest wil platen verkopen. Je kunt allen zeggen dit is tof, dit niet, maar uiteindelijk is iedereen commercieel.

Jullie hebben wat mij betreft gelijk over de muzieksoort. Ik vind die klote muziek op de TMF en MTV ook nix, maar de breezahgeneratie geilt erop, dus blijft het op de TV komen.

koekje erbij?
pi_7383823
vergeet The Box niet

inderdaad allemaal r&b! Maar ja, hardhouse / hardstyle komt niet vaak uit op clip...

gewoon niet kijken!

pi_7383826
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 11:22 schreef MobileRingtonez het volgende:
Negers zijn al een tijdje een modeverschijnsel. Kijk maar hoe al die snolletjes de laatste maanden allemaal opeens met negers muziek aan het opnemen zijn ... ik noem bijv. een Mariah Carey, een Jennnifer Lopez, en een Christina Aguilera ...
Ehm Mariah Carey is deels neger en komt uit de bronx. Jennifer Lopez ook! En ik vind Through the Rain nou niet echt negermuziek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')