moeten we hier in nederland nu echt altijd achter de amerikanen aanlopen wat muziek betreft?
quote:Nee, Afrikanen.
Op dinsdag 17 december 2002 11:17 schreef VisStick het volgende:moeten we hier in nederland nu echt altijd achter de amerikanen aanlopen wat muziek betreft?
boycotten dat zooitje!
quote:En dan ook nog van die nep *kijk mijn dikke auto en mijn 6kilo goud* negers
Op dinsdag 17 december 2002 11:17 schreef VisStick het volgende:
je ziet bijna alleen nog maar hip hop, rap of r&b op die zenders. en nu is een programma als rockzone ook nog weggehaalt!moeten we hier in nederland nu echt altijd achter de amerikanen aanlopen wat muziek betreft?
Idd zoals hier:
quote:
En dan ook nog van die nep *kijk mijn dikke auto en mijn 6kilo goud*-negers. Kut commercieele troep!
[Dit bericht is gewijzigd door Howlin_Mad op 17-12-2002 11:21]
quote:Wel geinig. Ik dacht precies hetzelfde vorige week. Ziet alleen nog maar Nelly, Kelly, Delly, Melly, Dokter Drie, Twee Pak en weet ik wat voor een hiphop triphop r&b gedoe.Oh ja, en af en toe Eminem, maar das ook weer rap of hoe je het noemen wilt. Doe mij maar gewoon m'n internetstream.
Op dinsdag 17 december 2002 11:17 schreef VisStick het volgende:
je ziet bijna alleen nog maar hip hop, rap of r&b op die zenders. en nu is een programma als rockzone ook nog weggehaalt!moeten we hier in nederland nu echt altijd achter de amerikanen aanlopen wat muziek betreft?
ze kunnen r&b wel op tmf zetten, en de rest op mtv laten ofzo.
SInds dat MTV is overgenomen door TMF is het laatste beetje kwalitative muziek verdwenen
quote:Eerder andersom.. Maar tv verloedert, al is dat al een tijdje zo.
Op dinsdag 17 december 2002 11:22 schreef Wisp het volgende:
SInds dat MTV is overgenomen door TMF is het laatste beetje kwalitative muziek verdwenen
quote:? is het niet precies andersom
is al 3 jaar zo toch?SInds dat MTV is overgenomen door TMF is het laatste beetje kwalitative muziek verdwenen
quote:[klein detail]
is al 3 jaar zo toch?SInds dat MTV is overgenomen door TMF is het laatste beetje kwalitative muziek verdwenen
quote:En ik maar denken als je cd's uitbrengt dat je hoopt dat ze verkopen.. Stop met het woord commmercieel. Elke artiest wil platen verkopen. Je kunt allen zeggen dit is tof, dit niet, maar uiteindelijk is iedereen commercieel.
commerciele blablablabla
Jullie hebben wat mij betreft gelijk over de muzieksoort. Ik vind die klote muziek op de TMF en MTV ook nix, maar de breezahgeneratie geilt erop, dus blijft het op de TV komen.
inderdaad allemaal r&b! Maar ja, hardhouse / hardstyle komt niet vaak uit op clip...
gewoon niet kijken!
quote:Ehm Mariah Carey is deels neger en komt uit de bronx. Jennifer Lopez ook! En ik vind Through the Rain nou niet echt negermuziek
Op dinsdag 17 december 2002 11:22 schreef MobileRingtonez het volgende:
Negers zijn al een tijdje een modeverschijnsel. Kijk maar hoe al die snolletjes de laatste maanden allemaal opeens met negers muziek aan het opnemen zijn ... ik noem bijv. een Mariah Carey, een Jennnifer Lopez, en een Christina Aguilera ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |