Ik heb het contrast even wat hoger gezet:
En misschien nog wat duidelijker:
Goed ik weet niet wat jullie zien, maar ik zie hier duidelijk iets liggen. Ik heb het haar ook laten zien, en zij schrok zich dus ook kapot. Nu ben ik een hele nuchtere jongen, en vraag me dus af of hier logische verklaringen voor zijn, dit ook de reden waarom ik dit in Dig zet en niet in The truth is in here. Kan het bijvoorbeeld zo zijn dat mijn camera dit er zelf van gemaakt heeft?
Bedankt alvast.
Misschien wat fout gegaan bij het fotograferen? of iets van een andere foto?
quote:Ik was daar dus even aan het wachten totdat ze terug kwam, en de kamer was nou niet echt heel donker, maar blijkbaar toch donker genoeg voor onduidelijke foto's.
Op maandag 16 december 2002 12:04 schreef gelly het volgende:
Je maakt foto's van een donkere kamer terwijl het meisje onder de douche staat ? Wat doe je fout denk je ?
Lijkt mij overigens een ingebeelde vorm... perspectief zeg maar...
ik zier er wel iets liggen en ik zie ook een gezicht
quote:Dat vraag ik mij dus ook af, kan dat van een andere foto komen ofzo? Heb ik nooit eerder gehad met deze camera. Overigens heb ik geen foto's van een pop op mijn camera staan (of andere foto's die ik hier in kan koppelen voor zover ik heb kunnen zien.) Kan dit door lichtinval/ schaduwen zo komen ? Of door de camera zelf misschien ?
Op maandag 16 december 2002 12:04 schreef Loudje het volgende:
Als je het mij vraagt zie ik een lappen pop op een bed liggen?Misschien wat fout gegaan bij het fotograferen? of iets van een andere foto?
quote:Tsjilp, eh ik bedoel: inderdaad.... De kleuren zijn iig vaag, misschen at daarom schaduwen wat raar uitkomen ?
Op maandag 16 december 2002 12:06 schreef Tijn het volgende:
Kvind het eerlijk gezegd meer op een tekening lijken dan een foto.
quote:Nee ze vroeg of ik foto's van haar huis wilde maken, zo ook van deze kamer .
Op maandag 16 december 2002 12:06 schreef Skimmer het volgende:
Ik zou me ook kapot schrikken als je zomaar foto's van mijn bed gaat maken...Lijkt mij overigens een ingebeelde vorm... perspectief zeg maar...
*ril*
quote:iets van een andere foto kan volgens mij niet met een digicam.
Misschien wat fout gegaan bij het fotograferen? of iets van een andere foto?
quote:Daar denk ik aan ism verkeerde camera instelling. sommige vlakken kunnen dan ineens 3D lijken.
Op maandag 16 december 2002 12:06 schreef flaxe het volgende:
Kan dit door lichtinval/ schaduwen zo komen ?
quote:Okee, dan houden we 't daar op .
Op maandag 16 december 2002 12:08 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Daar denk ik aan ism verkeerde camera instelling. sommige vlakken kunnen dan ineens 3D lijken.
quote:Ik ben zeker weer de enige die een niet-erecte penis ziet met duidelijke eikel.
Op maandag 16 december 2002 12:08 schreef Flurry het volgende:
Ja, ik zie best duidelijk een gezicht op die middelste foto.
quote:rofl.. gefrustreerd ?
Op maandag 16 december 2002 12:09 schreef Isabeau het volgende:[..]
Ik ben zeker weer de enige die een niet-erecte penis ziet met duidelijke eikel.
quote:
Op maandag 16 december 2002 12:09 schreef Isabeau het volgende:[..]
Ik ben zeker weer de enige die een niet-erecte penis ziet met duidelijke eikel.
quote:Zat ik dus ook aan te denken
Op maandag 16 december 2002 12:10 schreef Ez3 het volgende:
Chucky!!!
quote:Nee, erg moe/uitgeput en te lang geen seks gehad.
Op maandag 16 december 2002 12:10 schreef ThE_ED het volgende:rofl.. gefrustreerd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |