quote:Het komt iig niet tegelijkertijd met Nederland (als die tenminste weer, zoals gewoonlijk, op vrijdag wordt uitgezonden).
Vanaf zondag 19 januari is het weer zover. Dan gaan we opnieuw met zijn allen op zoek naar De mol. In september en oktober trok presentator Michiel Devlieger met tien onbekende Vlamingen voor drie weken naar een buitenlandse bestemming. Doel: door het uitvoeren van opdrachten geld verzamelen voor de ultieme prijzenpot en tegelijk op zoek gaan naar de verrader in het gezelschap: "de mol".Op het einde van elke aflevering valt één kandidaat af: degene die in een vragenronde blijk geeft van de minste kennis over de identiteit van de mol. Zo blijven na zeven afleveringen nog drie kandidaten over, van wie één de mol is. De ontknoping volgt in de achtste aflevering tijdens de finale confrontatie.
De mol is ongetwijfeld één van de meest succesvolle programma's uit de Vlaamse televisiegeschiedenis. Het is een spannend en spectaculair programma dat het midden houdt tussen een spelprogramma, een reality-serie, een thriller en een avonturenfilm. De twee vorige reeksen werden massaal bekeken en hoog gewaardeerd
De mol wordt niet alleen door het publiek gewaardeerd maar ook door professionele televisiemakers. Het beste bewijs daarvan is de bekroning van het programma met de Gouden Roos van Montreux, één van de meest prestigieuze internationale televisieprijzen.
De mol: op zondag vanaf 19 januari op TV1
toch jammer
het scheelt dat de belgische serie dan al een tijdje onderweg is, anders raak je ook nog in de war. Nu kan je het overzicht tussen beide goed bewaren
* er zin in heeft
Want anders zijn wij straks de enigen die het kijken en dat is ook saai.
En is de bedenker van Wie is de Mol eigenlijk al ooit voorgedragen voor een lintje, een Nobelprijs en een heiligverklaring?
En die trailers op de officiële site zijn ook al meteen vet spannend! Dit gaat roeleren!
quote:Voor mij ook. Ik heb vorig jaar voor het eerst de Nederlandse mol gevolgd en ben helemaal gek van dit mooie programma..
Op donderdag 16 januari 2003 16:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben benieuwd. Dit wordt de eerste Belgische mol voor mij.
Kan niet wachten, nee. Heb de 2e Vlaamse serie gevolgd en die was echt geweldig! Wel vaak met de ondertiteling voor doven moeten kijken, maar dat geeft niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |