abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7344434
Damnit, ik loop nu al 2 uur te zoeken naar een foto voor een werktstuk over jeugdcriminaliteit. Ik kan maar geen goede foto (groot en scherp) voor de voorkant. Heb echt al vanalles geprobeert, Cu2.nl , google andere jongerensite.

Heeft iemand hier misschien goede foto van een stelletje hangjongeren die de indruk wekken niet zo vriendelijk te zijn en dus geschikt voor een voorkant.

Alvast bedankt, er zit een beetje haast bij, over 2 uur moet ik hier weg en dan heb ik geen goede kleuren printer meer tot mijn beschikking.

pi_7344467
Wat zijn handjongeren?
  zondag 15 december 2002 @ 13:03:14 #3
31971 KumA
[ Layer 13: Ego ]
pi_7344470
quote:
Op zondag 15 december 2002 13:01 schreef Mannekino het volgende:
Damnit, ik loop nu al 2 uur te zoeken naar een foto voor een werktstuk over jeugdcriminaliteit. Ik kan maar geen goede foto (groot en scherp) voor de voorkant. Heb echt al vanalles geprobeert, Cu2.nl , google andere jongerensite.

Heeft iemand hier misschien goede foto van een stelletje hangjongeren die de indruk wekken niet zo vriendelijk te zijn en dus geschikt voor een voorkant.

Alvast bedankt, er zit een beetje haast bij, over 2 uur moet ik hier weg en dan heb ik geen goede kleuren printer meer tot mijn beschikking.

Groeps foto van de mod-jes hier?
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
pi_7344472

pi_7344495
Ik zou zeggen, pak je digicam en loop je plaatselijke turkenwijk in. Kom je vast een groep tegen. Zelfs in dit gehucht in limburg kom je tegen op meerdere plaatsen.
  zondag 15 december 2002 @ 13:05:43 #6
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_7344500
Je neemt gewoon je oude klassenfoto en doet voor alle ogen een zwart balkje. Dan is op eens iedereen crimineel
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  zondag 15 december 2002 @ 13:05:48 #7
30307 Disher
Sors Salutis
pi_7344501
die ene foto is wel wat. met die gozer die zich een neger in een blank lichaam voelt, en later een pistool wil hebben.

alleen ken em nergens vinden in de search

"Wie geen plezier vindt in eenzaamheid zal niet van de vrijheid houden."
"Verleden en toekomst bestaan slechts voorzover wij eraan denken."
"De kunst van liefde is de kunst van het volhouden."
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding Overal"
  zondag 15 december 2002 @ 13:06:42 #8
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_7344514
quote:
Op zondag 15 december 2002 13:05 schreef Progressor het volgende:
Ik zou zeggen, pak je digicam en loop je plaatselijke turkenwijk in. Kom je vast een groep tegen. Zelfs in dit gehucht in limburg kom je tegen op meerdere plaatsen.
Erhm, dan durf ik te wedden dat je die digicam ook kwijt bent
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_7344529
bedoel je deze ?

pi_7344537
Kut type in topictitel . Ik heb dus geen digicam. Die komt morgen, heb er 1 gekocht. Maar ik zit nu dus ff bij me ouders thuis, ne me pa heeft een zeer relaxte kleurenprinter.

Het moet dus een soort overview foto zijn met een stuk of wat jongeren, scooter erbij ofzo. Je vat hm wel denk ik.

zondag 15 december 2002 @ 13:09:32 #11
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_7344539

Graag gedaan.

"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
pi_7344544
quote:
Op zondag 15 december 2002 13:03 schreef haaahaha het volgende:
[afbeelding]

LOL

Maar dat zijn geen jongeren meer....

pi_7344551
[Centraal] Ik zoek plaatjes van... topic.
En hou het daar serieus...
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')