Heeft iemand hier misschien goede foto van een stelletje hangjongeren die de indruk wekken niet zo vriendelijk te zijn en dus geschikt voor een voorkant.
Alvast bedankt, er zit een beetje haast bij, over 2 uur moet ik hier weg en dan heb ik geen goede kleuren printer meer tot mijn beschikking.
quote:Groeps foto van de mod-jes hier?
Op zondag 15 december 2002 13:01 schreef Mannekino het volgende:
Damnit, ik loop nu al 2 uur te zoeken naar een foto voor een werktstuk over jeugdcriminaliteit. Ik kan maar geen goede foto (groot en scherp) voor de voorkant. Heb echt al vanalles geprobeert, Cu2.nl, google andere jongerensite.
Heeft iemand hier misschien goede foto van een stelletje hangjongeren die de indruk wekken niet zo vriendelijk te zijn
en dus geschikt voor een voorkant.
Alvast bedankt, er zit een beetje haast bij, over 2 uur moet ik hier weg en dan heb ik geen goede kleuren printer meer tot mijn beschikking.
alleen ken em nergens vinden in de search
quote:Erhm, dan durf ik te wedden dat je die digicam ook kwijt bent
Op zondag 15 december 2002 13:05 schreef Progressor het volgende:
Ik zou zeggen, pak je digicam en loop je plaatselijke turkenwijk in. Kom je vast een groep tegen. Zelfs in dit gehucht in limburg kom je tegen op meerdere plaatsen.
Het moet dus een soort overview foto zijn met een stuk of wat jongeren, scooter erbij ofzo. Je vat hm wel denk ik.
quote:
Op zondag 15 december 2002 13:03 schreef haaahaha het volgende:
[afbeelding]
Maar dat zijn geen jongeren meer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |