abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7368965
door de week slaap ik om uurtje of 1 tot een uurtje of 8... en in het weekend... tsjah... de afgelopen weken kom ik er pas om een uurtje of 3 uit op zondag... maar dan moet ik de slaap in halen... en als ik uit ga in het weekend... nou dan ben ik zondag de hele dag onderzeil.........
verbeter de wereld... begin met je school...
  woensdag 18 december 2002 @ 13:43:55 #27
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_7406795
Ik probeer doordeweeks toch wel voor twaalf uur in bed te liggen, maar soms lukt dat me niet. De wekker gaat de volgende dag weer om 7 uur. Om half acht uiterlijk moet ik onder de douche straan om nog optijd op mijn werk te kunnen komen. Maar het valt me zo ontzettend zwaar. Het is elke dag weer een nachtmerrie om de cijfers van mijn wekkerradio weer op 7:00 te zien staan. Mijn hele lijf protesteert er gewoon tegen om zo vroeg op te staan. Ik voel me rot en misselijk en ziek. Ik weet zeker dat de een beter kan opstaan dan de ander. Mijn biologische opsta-tijd zou ideaal gezein denk ik een uurtje of 8, half 9 zijn. Half 8 is de ondergrens. Sta ik eerder op, ben ik gegarandeerd de hele dag moe, chagrijning en misselijk. Dit heeft verder ook niks te maken met hoe laat ik de vorige avond naar bed ga, trouwens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')