heeft iemand ervaring met deze meuk??? of weet iemand of het werkt??
bvd.
quote:het is zelf dokteren, grapjas...
Op woensdag 11 december 2002 22:27 schreef MSXUser het volgende:
Ik weet niet hoe erg je acne is, maar ga eens langs bij je huisarts. Lijkt me in ieder geval een heel stuk veiliger dan zelf te gaan dokteren.
quote:Dit maakt genoeg duidelijk lijkt me. Meuk, zut, zooi. Als dit middel bestond hadden we het allang geweten.
Eindelijk is er een middel waarmee u voorgoed van acné af kunt komen
Een middel goede resultaten op de ene huid hebben, maar kan ook niets doen op de andere huid. Ik heb verhalen gehord van mensen die 6 verschillende dure producten hebben geprobeerd tot ze iets tegenkwamen dat wel werkte.
Ik wil de wind niet uit je zeilen halen, maar misschien is het verstandiger om naar een dermatoloog te gaan.
quote:
Op woensdag 11 december 2002 22:28 schreef Jordy-B het volgende:het is zelf dokteren, grapjas...
Even weer ontopic:
Bij mij begon de acne vrij vroeg (jaartje of 12/13) en ook erg heftig (op de meest idiote plaatsen en ook veel!). Eerst geprobeerd met spulletjes zoals Clearasil, maar dat hielp echt voor geen meter. Sterker nog, het werd zelfs erger!
Daarna naar de huisarts gegaan en daar medicijnen gekregen. Ik kreeg onder andere Tetracycline en nog wat ander spul (waarvan ik de naam niet meer weet). Later heb ik Erytromecine geslikt tot een jaar of 6 geleden. Dergelijke medicijnen zijn wel vrij heftig. Het is daarentegen kiezen; of een huid vol littekens (zodat je net een wandelend maanlandschap bent) of pillen slikken en de bijwerkingen voor lief nemen. Ik koos voor het laatste. Inmiddels ben ik 30 en af en toe heb ik er nog wel eens wat last van (hier en daar één), maar dat is wel onder controle te houden.
Indien jij hier en daar wat acne hebt, zou ik eerst eens naar de lichtere, meer bekende en geteste middelen kijken in paats van die spullen van TellSell. Misschien is dat spul van hun ook goed, maar voor hetzelfde geld verkopen ze je een fles afbijtmiddel.
je moet gewoon je gezicht goed wassen onder een bloedhete douche en misschien zelfs van die wattendingen kopen die wijven ook gebruiken om hun make-up draf te halen en dan nog zo'n middeltje wat er extra voor zorgt dat al 'het vuil' eraf gaat en vooral niet krabben. Ik ben nu 15, 1,84 m lang en heb niet 1 puistje (en nee, ik gebruik die watten niet eens..)
quote:Dan heb je geluk met je huid. Acne hoeft niets met hygiëne te maken te hebben (soms ook wel). Vaak is het een allergische reactie, of het ligt aan de huid zelf.
Op woensdag 11 december 2002 22:51 schreef MeAndMyself het volgende:
Ik ben nu 15, 1,84 m lang en heb niet 1 puistje (en nee, ik gebruik die watten niet eens..)
quote:tetracycline is een antibioticum, dus dat lijkt me sterk, dat is tegen bacteriele infecties
Op woensdag 11 december 2002 22:40 schreef MSXUser het volgende:[..]
Mag ik??
Even weer ontopic:
Bij mij begon de acne vrij vroeg (jaartje of 12/13) en ook erg heftig (op de meest idiote plaatsen en ook veel!). Eerst geprobeerd met spulletjes zoals Clearasil, maar dat hielp echt voor geen meter. Sterker nog, het werd zelfs erger!
Daarna naar de huisarts gegaan en daar medicijnen gekregen. Ik kreeg onder andere Tetracycline en nog wat ander spul (waarvan ik de naam niet meer weet). Later heb ik Erytromecine geslikt tot een jaar of 6 geleden. Dergelijke medicijnen zijn wel vrij heftig. Het is daarentegen kiezen; of een huid vol littekens (zodat je net een wandelend maanlandschap bent) of pillen slikken en de bijwerkingen voor lief nemen. Ik koos voor het laatste. Inmiddels ben ik 30 en af en toe heb ik er nog wel eens wat last van (hier en daar één), maar dat is wel onder controle te houden.Indien jij hier en daar wat acne hebt, zou ik eerst eens naar de lichtere, meer bekende en geteste middelen kijken in paats van die spullen van TellSell. Misschien is dat spul van hun ook goed, maar voor hetzelfde geld verkopen ze je een fles afbijtmiddel.
quote:En toch is het zo. Heb die rommel jaren geslikt en het hielp prima. Ik gebruikte het wel in combinatie met nog een ander goedje. Eerste was een kalkachtige substantie, later kreeg ik een normale, kleurloze vloeistof (ben van beide de naam kwijt). Vanaf m'n 17e ben ik gestopt met de Tetra op voorschrift van de dokter en moest ik de rest ook minderen... binnen 3 maanden zat ik weer onder de acne. Vervolgens die Erytromecine gekregen, waarna het weer zakte. Dat goedje heb ik intensief geslikt tot een jaar of 23, daarna afgebouwd.
Op woensdag 11 december 2002 23:10 schreef firstwollie het volgende:tetracycline is een antibioticum, dus dat lijkt me sterk, dat is tegen bacteriele infecties
Heb ook eventjes de topictitel aangepast, zo is het wat duidelijker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |