Ik vind het wel een geslaagde dans plaat, dat deuntje van knight rider heeft al in meerdere goede platen gezeten, en dat arabisch tintje eraan maakt het wel weer erg appart.
Panjabi MC is een pakistaanse gast heb ik me laten vertellen.
Wat vinden we hier van.
quote:De spelling is abominabel.
Op dinsdag 10 december 2002 23:09 schreef Progressor het volgende:
Wie kent deze plaat met de overduidelijke knight rider sample erin waar dan in het arabisch doorheen word gezongen. De sample wordt ook in een arabische sound weergegeven.Ik vind het wel een geslaagde dans plaat, dat deuntje van knight rider heeft al in meerdere goede platen gezeten, en dat arabisch tintje eraan maakt het wel weer erg appart.
Wat vinden we hier van.
quote:Zijn roots komen uit India. Hij zelf is geboren in Engeland. In het nummer wordt niet in het arabisch maar in het Punjabi gesproken. Punjabi is een taal die men in Noord-India en voornamelijk Zuid-oost Pakistan spreekt. De specifieke beat, en het riedeltje zijn kenmerkend voor de muziek stijl die ook wel bhangra wordt genoemd. Het is ontstaan enkele honderde jaren geleden toen men het strijdgevoel opwekte door hevige drumbeats te spelen. Dit werd ook bij de engelsen en zo gebruikt.
Op dinsdag 10 december 2002 23:09 schreef Progressor het volgende:
Wie kent deze plaat met de overduidelijke knight rider sample erin waar dan in het arabisch doorheen word gezongen. De sample wordt ook in een arabische sound weergegeven.Ik vind het wel een geslaagde dans plaat, dat deuntje van knight rider heeft al in meerdere goede platen gezeten, en dat arabisch tintje eraan maakt het wel weer erg appart.
Wat vinden we hier van.
Nu is het voornamelijk dans muziek. Ik persoonlijk vind Daler Mehndi, Harbhajan Man en Jazzy B beter.
Trouwens niet te verwarren met "Heaven is a place on earth", die soundtrack van dat Peugeot-spotje. Daar schijnt trouwens ook al een Punjabi MC remix van te bestaan.
Maar wel een leuk hindu-meisje in die videoclip.
quote:Dat viel me ook op ja
Op zaterdag 4 januari 2003 00:38 schreef motown het volgende:
Die videoclip is trouwens wel nep. Je ziet op een gegeven moment de Petronas Towers op de achtergrond. Die staan in Kuala Lumpur (Maleisië)! Niks India, dus.Maar wel een leuk hindu-meisje in die videoclip.
quote:Wat precies? De towers of dat meisje?
Op zaterdag 4 januari 2003 13:23 schreef MrLucca het volgende:[..]
Dat viel me ook op ja
quote:Mij die laatste
Op zaterdag 4 januari 2003 23:24 schreef motown het volgende:[..]
Wat precies? De towers of dat meisje?
Echt wel een lekker nummerske...
quote:Er is nix neps aan de videoclip. Er staan de echte Petronas Towers. En in Maleisie wonen veel Indiers. Ze doen het wel vaker, in die omgeving clips opnemen.
Op zaterdag 4 januari 2003 00:38 schreef motown het volgende:
Die videoclip is trouwens wel nep. Je ziet op een gegeven moment de Petronas Towers op de achtergrond. Die staan in Kuala Lumpur (Maleisië)! Niks India, dus.Maar wel een leuk hindu-meisje in die videoclip.
quote:In Escape? Dit nummer???
Op zaterdag 4 januari 2003 01:03 schreef Smurf het volgende:
ik was in de escape een keer, en er zaten een paar superknappe meisjes suf te zitten op de bovenste verdieping.
toen begon de dj met het draaien van dit nr --> hoppa, ze stonden allemaal op, en bewegen dat ze konden![]()
![]()
die buikjes en kontjes en.. AAGH gewoon heel die lichamen van hun....
zucht......*;
Vind het nummer zelf opzich niet geweldig maar door die clip wordt ie toch vet. En vooral dat onverwachte (tenminste de 1ste keer), namelijk die beat die eropeens doorheen kwam.
De stijl vd clip is btw beetje overgenomen van clips van Beasty Boys denk ik. (vooral van het nr Sabotage). Maar daar is opzich niks mis mee, als het maar leuk is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |