abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7258092
Wie kent deze plaat met de overduidelijke knight rider sample erin waar dan in het arabisch doorheen word gezongen. De sample wordt ook in een arabische sound weergegeven.

Ik vind het wel een geslaagde dans plaat, dat deuntje van knight rider heeft al in meerdere goede platen gezeten, en dat arabisch tintje eraan maakt het wel weer erg appart.

Panjabi MC is een pakistaanse gast heb ik me laten vertellen.

Wat vinden we hier van.

dinsdag 10 december 2002 @ 23:26:12 #2
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_7258619
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 23:09 schreef Progressor het volgende:
Wie kent deze plaat met de overduidelijke knight rider sample erin waar dan in het arabisch doorheen word gezongen. De sample wordt ook in een arabische sound weergegeven.

Ik vind het wel een geslaagde dans plaat, dat deuntje van knight rider heeft al in meerdere goede platen gezeten, en dat arabisch tintje eraan maakt het wel weer erg appart.

Wat vinden we hier van.

De spelling is abominabel.
Nicht ärgern, nur wundern!
  maandag 16 december 2002 @ 22:57:38 #3
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_7378380
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 23:09 schreef Progressor het volgende:

Wat vinden we hier van.

Zijn roots komen uit India. Hij zelf is geboren in Engeland. In het nummer wordt niet in het arabisch maar in het Punjabi gesproken. Punjabi is een taal die men in Noord-India en voornamelijk Zuid-oost Pakistan spreekt. De specifieke beat, en het riedeltje zijn kenmerkend voor de muziek stijl die ook wel bhangra wordt genoemd. Het is ontstaan enkele honderde jaren geleden toen men het strijdgevoel opwekte door hevige drumbeats te spelen. Dit werd ook bij de engelsen en zo gebruikt.

Nu is het voornamelijk dans muziek. Ik persoonlijk vind Daler Mehndi, Harbhajan Man en Jazzy B beter.

"Go Ahead, Make My Day !!"
pi_7380522
ik bewaar hem alleen als grap voor foute feestjes
pi_7672811
Leuk nummer.

Trouwens niet te verwarren met "Heaven is a place on earth", die soundtrack van dat Peugeot-spotje. Daar schijnt trouwens ook al een Punjabi MC remix van te bestaan.

Ars longa, vita brevis
  vrijdag 3 januari 2003 @ 10:54:35 #6
32322 Juggy
Joajoa... tis mich get
pi_7681344
kvinnum zelf ook wel geinig eerste keer dat ik het hoorde wist ik ff nie wat ik ermee aanmoest, maar als je het een paar keer hoort dan wortie vanzelf leuk
Nihil sine magno vita labore dedit mortalibus (Horatius: Sermones I - 9:55)
  vrijdag 3 januari 2003 @ 11:31:15 #8
21562 Matjo
Bloemmetjes buiten zz
pi_7681969
jaja een maand geleden hoorde ik die plaat op de duitse MTV en sloeg meteen in met zen night rider theme zeer chille plaatje uit india dus..
Alles komt goed en een kleinigheidje blijf je houden.. :)
  vrijdag 3 januari 2003 @ 11:56:14 #9
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_7682445
Het enige echt leuke aan dat plaatje zijn de bas en drums van knight rider; als ik die wil horen luister ik wel naar fire it up van busta rhymes
Make waaaaaaaaaay for the firetruck!
pi_7690940
Echt een geweldig nummer.
  vrijdag 3 januari 2003 @ 19:53:40 #11
14125 Michaeltjuh
Brabant Power!
pi_7691197
Alles boven de rivieren is kut.
pi_7693976
Ik vind het een strak nummer
pi_7697447
Die videoclip is trouwens wel nep. Je ziet op een gegeven moment de Petronas Towers op de achtergrond. Die staan in Kuala Lumpur (Maleisië)! Niks India, dus.

Maar wel een leuk hindu-meisje in die videoclip.

Ars longa, vita brevis
pi_7697945
ik was in de escape een keer, en er zaten een paar superknappe meisjes suf te zitten op de bovenste verdieping.
toen begon de dj met het draaien van dit nr --> hoppa, ze stonden allemaal op, en bewegen dat ze konden
die buikjes en kontjes en.. AAGH gewoon heel die lichamen van hun....
zucht......*;
pi_7702623
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 00:38 schreef motown het volgende:
Die videoclip is trouwens wel nep. Je ziet op een gegeven moment de Petronas Towers op de achtergrond. Die staan in Kuala Lumpur (Maleisië)! Niks India, dus.

Dat viel me ook op ja
pi_7702798
Vind het wel oke
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_7711429
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 13:23 schreef MrLucca het volgende:

[..]

Dat viel me ook op ja

Wat precies? De towers of dat meisje?
Ars longa, vita brevis
pi_7714087
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 23:24 schreef motown het volgende:

[..]

Wat precies? De towers of dat meisje?

Mij die laatste

Echt wel een lekker nummerske...

pi_7733819
Vind het eeen erg lekker nummer
-
pi_7752042
toch wel een 9

pi_7763131
Ik vind het een afschuwelijk nummer. Vooral dat opgevoerde gepringel. En dan ook nog dat "gezang" erdoor
Built for Speed
  dinsdag 7 januari 2003 @ 20:24:27 #22
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_7763186
super dat nummer
...some more happy little trees!!
pi_7765595
wat een kut nummer
  dinsdag 7 januari 2003 @ 22:08:26 #24
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_7765639
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 00:38 schreef motown het volgende:

Er is nix neps aan de videoclip. Er staan de echte Petronas Towers. En in Maleisie wonen veel Indiers. Ze doen het wel vaker, in die omgeving clips opnemen.
"Go Ahead, Make My Day !!"
  woensdag 8 januari 2003 @ 00:31:49 #25
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_7769354
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 01:03 schreef Smurf het volgende:
ik was in de escape een keer, en er zaten een paar superknappe meisjes suf te zitten op de bovenste verdieping.
toen begon de dj met het draaien van dit nr --> hoppa, ze stonden allemaal op, en bewegen dat ze konden
die buikjes en kontjes en.. AAGH gewoon heel die lichamen van hun....
zucht......*;
In Escape? Dit nummer???
Wat voor avond was dat dan? Of was het toevallig een asian party?

Vind het nummer zelf opzich niet geweldig maar door die clip wordt ie toch vet. En vooral dat onverwachte (tenminste de 1ste keer), namelijk die beat die eropeens doorheen kwam.

De stijl vd clip is btw beetje overgenomen van clips van Beasty Boys denk ik. (vooral van het nr Sabotage). Maar daar is opzich niks mis mee, als het maar leuk is.

Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')