abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7249896
http://www.goformusic.be/nl/news/news-story.asp?id=2138
quote:
Op vrijdag 27, zaterdag 28 en zondag 29 juni kickstart TW 2003 de zomervakantie op het vertrouwde festivalterrein in Werchter. De bijtende vrieskou, de schrale oostenwind en R.E.M., meteen de eerste bevestigde headliner voor zondag 29/6, doen ons nu reeds hunkerend uitkijken naar de zomer. Ook tijdens de 29ste editie houdt Rock Werchter vast aan de intussen bekende formule. Op vrijdag wordt het festival dansend ingezet, op zaterdag en zondag ligt de nadruk iets meer op rock.
Op het hoofdpodium in openlucht staan de grote namen geprogrammeerd. Voor het podium is plaats voor 70.000 fans. De pyramid-tent ontvangt de intiemere acts en aanstormend talent. Michael Stipe en Co zakken al voor de vijfde keer af naar Werchter. In juni verschijnt de allereerste "greatest hits"-verzamelaar van de groep. Daarop zullen ook enkele nieuwe nummers prijken. Meer nieuw werk van het drietal uit Athens, Georgia, volgt in oktober in de vorm van een 17de studio-album ( opvolger voor "Reveal"). Meer namen voor TW 2003 en info over de voorverkoop volgen binnenkort. (DB)

En nu maar duimen dat ze ook naar Nederland komen!

dinsdag 10 december 2002 @ 17:43:43 #2
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_7249911
Niks Nederland.. op naar Werchter!
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_7250221
lekker vroeg al om de eerste naam bekend te maken.
maargoed, ben benieuwd naar de complete bekendmaking van de line-up. dit jaar had RW de beste line-up van de 3 door mij bezochte festivals (pinkpop, RW en lowlands).
i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
pi_7250248
Ik hoop ook dat ze komen naar Nederland. Anders maar even kijken of Werchter gaat lukken.
And that's why you always leave a note.
Last.fm.
pi_7250695
Ok, puntje voor Werchter.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_7250749
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 18:00 schreef The_Joshua_Tree het volgende:
Ik hoop ook dat ze komen naar Nederland. Anders maar even kijken of Werchter gaat lukken.
Nederland niet dus

R.E.M.

pi_7250993
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 18:23 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nederland niet dus

R.E.M.

Kut. Enzo.
For great justice!
pi_7251220
Werchter vorig jaar was al zo koel

En nu hopelijk volgend jaar nog beter

2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_7251260
Oew!
Ben al 3 jaar op rij gegaan en ik denk dat ik dit jaar weer ga.

R.E.M. boeit me op zich niet al te veel, maar de line-up van Werchter is tegenwoordig alltijd wel goed naar mijn mening.

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_7251271
Ff beetje offtopic, maar was op Werchter dit jaar niet het hele publiek ingedeeld in kleine vakjes???
pi_7251276
http://www.rockwerchter.be is trouwens een erg goede site, alleen staat er nog niet echt iets op over 2003... komt heel binnenkort wel.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_7251310
grmbl... Het lijkt erop alsof dat 'n Werchter debuut gaat worden....
  dinsdag 10 december 2002 @ 18:52:31 #13
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_7251331
Laat R.E.M. maar mooi naar Werchter gaan en laat de echte toppers maar naar Nederland komen.
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  dinsdag 10 december 2002 @ 21:40:41 #14
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_7255721
och.. Werchter is al een paar jaar beter dan Pinkpop en inmiddels is Pukkelpop op zn sloffen Lowlands voorbij geschoten. Hoewel ik me niet kan herinneren wanneer Lowlands nou echt bijzonder groots was qua line up.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_7261131
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 18:48 schreef clowntje het volgende:
Ff beetje offtopic, maar was op Werchter dit jaar niet het hele publiek ingedeeld in kleine vakjes???
niet echt kleine vakjes, maar hekken in de vorm van een T. in feite hetzelfde trukje als op Pinkpop gebeurd
i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
pi_7267913
Dat word dus naar werchter

You only live once
  donderdag 19 december 2002 @ 09:40:19 #17
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_7422202
Hee dit lijkt een herhaling van een jaar of 4 terug toen stonden REM en Metalica er ook.
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
pi_7422908
Waarschijnlijk staat Prodigy er ook.

Misschien toch maar eens naar Rock Werchter dan.

pi_7426966
Ik waarschijnlijk wel naar werchter met Bananekoning en skull-splitter (eventueel Reem). MET een busje.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  donderdag 19 december 2002 @ 16:34:33 #20
3420 Hippie Neill
Oh, wow! Oh, heavy heavy heavy
pi_7429570
Las net op de Metallica site dat Metallica bevestigd is voor Rock Werchter. Ze spelen op de 28e, op zaterdag dus.
Indians scattered on Dawn's HWY bleeding, ghosts crowd the young child's fragile egg-shell mind.
pi_7429917
Oeh baby

Werchter wordt weer leuk

pi_7466119
quote:
Op donderdag 19 december 2002 16:34 schreef Hippie Neill het volgende:
Las net op de Metallica site dat Metallica bevestigd is voor Rock Werchter. Ze spelen op de 28e, op zaterdag dus.
Wilde ik net gaan vertellen hiero!!! ik ga in elk geval voor Metallica, wilde eerst naar Roskilde ervoor, daarna de bevestiging voor Rock Am Ring en Rock Im Park, en nu al Werchter!!!! Dadelijk hoor ik nog Pink Pop!! Kan ik tevoet gaan hehe, woon er namelijk een minuut of 30 lopen vanaf, dus daar ben ik iig te vinden en daarna naar Werchter!!!
In The Presence Of Enemies!
pi_7477371
Wij gaan al een paar jaar op een rij naar PP, maar wilden eigenlijk ook wel eens een kijkje gaan nemen op Werchter...Kan iemand iets over de prijzen van vorig jaar vertellen...
pi_7482644
88 euro was het dit jaar voor 3 dagen, en dat is dan zonder camping, die moet je daar apart betalen. 16 euro geloofik, maar door een domme campingbandjesuitdeler heb ik lekker gratis gekampeerd
pi_7495252
nu ook met metallica

Naam : Rock Werchter
In : Werchter, Belgie
Startdatum : 27/6/2003 (nog 186 dagen tot het begin van het festival)
Einddatum : 29/6/2003
Capaciteit : 70.000
Artiesten : Metallica R.E.M.

Reisinformatie : Werchter is in de buurt van Leuven, in Vlaanderen. Er rijden extra treinen en pendelbussen.
Beschrijving : Groot Belgisch festival met ieder jaar een groot aantal aansprekende namen.

TW 2003 luidt vrolijk de zomervakantie in op vrijdag 27, zaterdag 28 en zondag 29 juni.
Het recept is gesmaakt en bekend: een driedaags festival-annex-feest dat het beste brengt van wat er vandaag in de moderne muziek toe doet, editie 29 alweer. Vrijdag starten we met een dansgetinte feest-het-weekend-in-dag. Op zaterdag en zondag ligt de nadruk iets meer op rock.
De grote(re) namen staan op de Main Stage. Aanstormend talent en intiemere acts krijgen een plaats in de Pyramid Marquee. (totale capaciteit festival: 70.000 pers.)
Nieuws : R.E.M. op Rock Werchter 2003
Metallica op Rock Werchter + meer metal nieuwtjes

Historie : Rock Werchter 2001
Rock Werchter 2002

Links : Rock Werchter

Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')